Новости. ЗІУ-10 перевозять харків’ян

Газета "Харьковский электротранспорт", 11.03.1992.

Місяць тому наша газета повідомляла про те, що в депо № 1 надійшло два зчленованих тролейбуси ЗІУ-10, виготовлені в місті Енгельсі. Яка ж доля цих машин? Кому довірили на них працювати? I як зарекомендували вони себе в експлуатації? З такими питаннями редакція газети звернулася до заступника начальника депо № 1 О. І. Козленка.

Ось що він відповів.

— Так, вже місяць на 38-му маршруті працюють дві нових машини ЗІУ-10 під порядковими номерами 1101 та 1102. Ви скажете: чому саме на цьому маршруті! А тому, що це — найнасиченіша у нашому депо транспортна артерія, яка зв'язує станції «Метро Університет» і «Проспект Перемоги».

Їздять тут студенти, викладачі інститутів, науковці з НДІ, військові, мешканці найкрупнішого в Харкові Олексіївського житлового району, Палового поля, проспекту Леніна, гості міста і його власті, тобто службовці і депутати міськради. Мабуть, кожен уранці, хто користується метрополітеном, спостерігав, як із п'яти вагонів поїзда кожні півтори хвилини виривається цілий потік людей. Навіть, коли ми працюємо з інтервалом у хвилину, ЗІУ-9 не має змоги забрати усіх бажаючих. І дуже приємно, коли бачиш як нові ЗІУ-10 «поїдають» натовп на зупинці.

Вважаю, що вирішити проблеми перевезення на ось таких насичених маршрутах можуть тільки машини великої вмістимості.

Тепер про те, кому довірено сісти за руль нових тролейбусів. На першому трудиться Володимир Олексійович Яловега — кадровий руховий, який давно себе зарекомендував з позитивного боку, як добросовісна, порядна, відповідальна й уважна людина. За кермом другого — водій, який порівняно недавно у нашому депо. Це Юрій Олександрович Манжос. Але а нього великий шоферський стаж. Бо працював на багатотонажних автомобілях. До того ж він — технічно грамотний, добре знається на електроніці. Думаю, що ми не помилились, довіривши цим двом руховикам експлуатувати нові тролейбуси. Зрозуміло, що людина недосвідчене, яв зможе справитись з машиною, яка за габаритами більша, ніж ДАК. Та й вмістимість її помад 150 чоловік. Так, що відповідальність — немала. І робота — нелегка. З точки зору експлуатаційних якостей ЗІУ-10 зарекомендували себе непогано. Але виконання робіт, мабуть, зараз на всіх підприємствах мм якісь хиби. Ось і в тролейбусі 1101 протягом місяця виникали негаразди з електрообладнанням. Тож доводилось ремонтувати. А в основному — машини хороші і за ними, я сподіваюсь, майбутнє. Добре було б, щоб у нашого міста знайшлись кошти на їх придбання.

Записав І. ПЕТРЕНКО, НА ЗНІМКУ: ЗІУ-10 — на маршруті. Фото В. ШАМАРІНА.

Разделы по теме:
Рубрики:   Троллейбус
Модели ПС:   ЗИУ-683
Единицы ПС:   ЗИУ-683Б00 #1101, ЗИУ-683Б00 #1102
Городские маршруты:   Тб38

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.