Новости. Є над чим працювати

Газета "Харьковский электротранспорт", 08.12.1982.

ПРАЦІВНИКИ міськелектротранспорту, як і весь радянський народ, вивчаючи зараз матеріали листопадового (1982 р.) Пленуму ЦК КПРС і сьомої сесії Верховної Ради СРСР десятого скликання, ще раз підбивають підсумки виконання своїх прийнятих соціалістичних зобов’язань і намічають завдання по достроковому завершенню другого року одинадцятої п’ятирічки і 1983 року.

У цьому році передбачається перевиконання державного плану з перевезення пасажирів на 3,2 млн. чоловік і одержання надпланових доходів на суму 137 тисяч карбованців, планова собівартість зменшиться на 1 проц.

Для поліпшення транспортного обслуговування трудящих Салтівського житлового масиву достроково введена в експлуатацію трамвайна лінія по вулицях Героїв праці та Шевченка протяжністю 8 км. Поповнився і парк рухомого складу нашого управління на 56 одиниць, що дозволило збільшити кількість послуг населенню (вагоно-машинокілометри) на 1,8 проц. Зараз на магістралях міста знаходиться 1105 одиниць трамваїв і тролейбусів, що курсують на 68 маршрутах. Для розвитку нашого управління держава щороку виділяє 3 — 5 млн. крб. Лише за 10 місяців цього року нами освоєно 4 млн. крб. держкапіталовкладень. Це дозволяє управлінню розширювати технічну базу ремонту рухомого складу, культурно-побутових приміщень.

5 листопада введено в дію першу чергу Салтівського трамвайного депо, вартість пускового комплексу якого 4,2 млн. крб. Для поліпшення енергопостачання введено в експлуатацію 5 тягових підстанцій загальною потужністю 14,4 кВт, відремонтовано капітальним ремонтом 54,3 км контактної мережі.

Великий обсяг робіт виконано по поліпшенню шляхового господарства: реконструйовано і капітально відремонтовано 7,9 км і середнім ремонтом — 12,3 км колії.

Покращились і якісні показники роботи управління у цьому році. Регулярність руху по трамваю склала 95,7 проц., по тролейбусу — 98,5. У цілому по ХТТУ втрати вагоно-машиногодин знижено на 5 проц.

У своїй промові на листопадовому Пленумі Генеральний секретар ЦК КПРС Ю. В. Андропов велику увагу приділив підвищенню ефективності народного господарства, зупинився на невикористаних резервах.

Із бюджету нам виділено на 1983 рік асигнування на- експлуатацію 18,5 млн. крб. Крім того, на утримання наших гуртожитків 700 тисяч карбованців. Ці великі державні дотації свідчать про те, що Комуністична партія і Радянський уряд надають великого значення розвитку такої галузі народного господарства країни, як міський транспорт.

Наше завдання тепер — якомога краще обслуговувати пасажирів з меншими затратами матеріальних і трудових ресурсів. У 1983 році планується перевезти 440,5 млн. пасажирів. Не секрет, що великі збитки економіці на міському транспорті приносять так звані «зайці». Зростання числа безбілетників залежить іноді від роботи водіїв. На жаль, є такі водії, які часто забувають один із пунктів посадової інструкції, а саме — нагадувати пасажирам про своєчасну оплату за проїзд.

У промові на Пленумі Генеральний секретар ЦК КПРС Ю. В. Андропов зазначив також, що у нас є великі резерви в народному господарстві і шукати їх треба в прискоренні науково-технічного прогресу, широкому й швидкому впровадженні у виробництво досягнень науки, техніки й передового досвіду.

Великим резервом нашого підприємства є раціональне використання матеріальних, паливно-енергетичних і трудових ресурсів, підвищення продуктивності праці. Так, значну питому вагу в собівартості перевезень пасажирів займає оплата за електроенергію, в річному розрізі — 3,7 млн. крб. і загальне витрачання електроенергії складає 199 млн. квт. год. 67,1 тис. Гкал. теплової енергії споживає наше управління, у перекладі на гроші це — 805 тис. крб. Тому на всіх ділянках, на кожному робочому місці необхідно навести суворий режим економії паливно-енергетичних ресурсів. Немаловажну роль в економії електроенергії повинні здійснити водії. Для цього вони зобов’язані правильно експлуатувати трамваї і тролейбуси. Наші основні виробничі фонди на початок 1983 року складуть 100,3 млн. крб. Головну увагу нам необхідно приділити ефективному використанню цих фондів. Рухомий склад займає 40 проц. всіх фондів і від правильного використання його на лінії скоротяться непотрібні затрати і збільшаться доходи управління. Не все гаразд у нас і з госпрозрахунковими бригадами. Ще не в повному обсязі вони відповідають своєму призначенню. Однією із важливих ланок економічного виховання трудящих підприємств і служб управління є систематичність занять в школах конкретної економіки та комуністичної праці, де слухачі вивчають питання науково- технічного прогресу стосовно до своїх робочих місць, а також економії паливно-енергетичних і матеріальних ресурсів, поглиблюють свої знання в галузі економіки, господарювання, щоб потім вміло застосувати їх в себе на виробництві.

Отже, в третьому році одинадцятої п’ятирічки колективу електротранспортників нашого міста є над чим працювати. На це нас і націлюють матеріали листопадового (1982 р.) Пленуму ЦК КПРС та сьомої сесії Верховної Ради СРСР десятого скликання.

А. КОВАЛЕНКО, начальник планово-економічного відділу ХТТУ

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус, Город и область
Улицы и площади:   улица Героев Труда, улица Шевченко
Перевозчики:   КП "Салтовское трамвайное депо"

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.