Новости. Укрзалізниця запустить новий застосунок для купівлі електронних квитків

Офіційний сайт "Укрзалізниці", 16.02.2021.

Укрзалізниця працює над створенням нового застосунку для купівлі електронних квитків на поїзди. Він стане доступний для пасажирів уже цього року. Про це повідомив директор з питань інформаційних технологій АТ «Укрзалізниця» Володимир Рєзнік.

«Ми прагнемо максимально діджиталізувати всі сервіси для наших клієнтів. Наразі виконуємо роботи з розробки нового застосунку для купівлі квитків. За його допомогою можна буде зручно замовити через персональний гаджет квитки на поїзд та супутні послуги, перелік яких будемо розширювати», — зазначив Володимир Рєзнік.

Крім звичайних квитків, за допомогою застосунку можна буде купити проїзні документи для пільгових категорій пасажирів.

Новий застосунок буде доступний для гаджетів, які працюють на операційних системах Android та iOS. Крім того, компанія планує замінити дорогі пристрої, які наразі використовуються для контролю та валідації електронних квитків, на звичайні смартфони.

«Звичайний смартфон дозволяє зчитувати QR-код, за допомогою якого підтверджується легітимність квитка та відбувається контроль пасажирів поїзда. При цьому звичайний смартфон у рази дешевший за мобільні термінали контролю документів, які наразі використовуються в поїздах. Для валідації електронних квитків уже розроблено відповідний мобільний додаток для операційної системи Android, який наразі проходить тестування в реальному його використанні», — зазначив Володимир Рєзнік.

З початку 2021 року онлайн було придбано 2 млн квитків, це 74% від загального обсягу реалізованих проїзних документів.

Нагадаємо, 12 січня Укрзалізниця у співпраці з Visa запустила перший власний чат-бот у Viber та Telegram з функцією прямого продажу квитків без посередників, що дозволяє придбати квитки дешевше, аніж на інших ресурсах.

У першому релізі для замовлення доступні квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їх розклад, а також замовлення харчування під час поїздки, повернення придбаних квитків, інформування про прибуття, запізнення, номер колії та ін.

На постійній основі функціональність чат-ботів доопрацьовується, уже доступне замовлення електронних квитків для учнів та студентів. Активувати бот можна за посиланнями: https://vb.me/ukr_railway або https://t.me/Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot.

URL оригинала: https://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/535129/
Разделы по теме:
Рубрики:   ЖД транспорт

Комментарии

Константин
17.02.2021 06:27
Объясните идиоту, что такое "застосунок"?

Антон Звонарёв
17.02.2021 08:58
Цитата(Константин @ 17.2.2021, 6:27) *
Объясните идиоту, что такое "застосунок"?

В данном случае можно перевести как "приложение".

mkv
17.02.2021 09:07

Просмотреть соответствующую тему на форуме.

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.