Новости. Нове тролейбусне кільце біля станції метро «Наукова»

Газета "Харьковский электротранспорт", 17.05.1995.

Цей куточок Харкова змінився останнім часом невпізнанно. Метробудівці, які кілька років працювали на проспекті Леніна, нарешті звідти «пішли». І ми бачимо тепер стрімку заасфальтовану магістраль проспекту, впорядковані газони й тротуари та сучасні, «просторі» павільйони станції метро «Наукова». Роботи тут в електротранспортників вистачало, бо саме у зв’язку з цим кілька місяців тому було вирішено тролейбусні маршрути 8-й 38-й «закільцювати» біля «Наукової».

Зрозумило, що основні роботи лягли на плечі будівельно-монтажного управління та енергослужби ХДП «Міськелектротранс». І ось настав один із вирішальних днів. Зранку 4 травня до станції метро почали прибувати автомашини (па знімках вгори), інша спеціальна техніка. Керівники підприємства, енергослужби та БМУ контролювали весь хід відповідальних робіт, в разі необхідності спеціалісти радилися, приймали рішення. І хоча рух по проспекту Леніна було зранку перекрито, транспортний потік у паралельному та перпендикулярному напрямках, не припинявся ні на мить. Це, безумовно, якоюсь мірою електротранспорникам заважало.

Головний Інженер енергослужби Л. І. Брантенспіз знаходився у гущі подій:

— Роботи тут немало: треба «врізати» нову ділянку тролейбусної лінії в ту, що існує. Думаю, що колектив цеху контактної мережі, який очолює начальник Н. М. Климов, із своїм завданням справиться.

На перехресті вулиці Культури та проспекту Леніна робота вже розпочалася. На платформах двох автовишок трудиться бригада електромонтерів І району цеху контактної мережі. Начальник району А. І. Наришков дає трудівникам таку характеристику:

— Дуже досвідчений колектив. Крім бригадира С. О. Усіченка, тут працює О. Є. Болотний та С. О. Усань. Спеціалісти вміють трудитися на висоті у найскладніших умовах. Нещодавно, наприклад, монтували розворотне кільце по вулиці Культури й виконали необхідний обсяг робіт в строк. Мене особисто радує, що матеріали завозять своєчасно. Знайшли навіть дефіцитний мідний дріт.

Поруч працює ще одна бригада. А, якщо бути точнішим, готується до роботи: на платформу автовишки подають ножиці, ручну лебідку, мундштуки, дельти й інше необхідне знаряддя. Начальник електромонтажної дільниці БМУ П. І. Донченко розповідає, що це його підлеглі, а саме електромонтери М. М. Герман та В. С. Ніколенко.

А бригадир цього ж- під¬розділу В. Г. Рудич додав, що завдання, які виконували на проспекті Леніна, відзначалися складністю: одних опор поставили та забетонували 50 штук.

Ні на мить не затихає робота. Одні елєктротранспортники встановлюють огорожу, інші — розвантажують мідний дріт чи щойно привезену стрілку. Поруч дорожники трудяться, впорядковують газони навколо павільйонів станції метро. Всім хотілося, щоб харків'яни та гості нашого міста відкривали III лінію метро в обстановці справжнього свята.

І ось 6 травня нова лінія Харківського метрополітену, яку відкривав Президент України Л. Кучма, почала працювати. На мітингу з цієї нагоди мер нашого міста Є. Кушнарьов відзначив і працю колективу ХДП «Міськелектротранс». А вранці 7 травня о 5 год. 26 хв. біля станції «Наукова» зробив перше коло тролейбус депо № 1. За кермом машини № 139 знаходився водій 1-го класу В. С. Зуб (на знімку внизу).

М. ОЛЕКСАНДРОВ

Разделы по теме:
Рубрики:   Троллейбус
Единицы ПС:   DAC-217E #139
Городские маршруты:   Тб8, Тб38
Конечные городских маршрутов:   Ст. м. "Научная"

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.