Новости. ЗМІЦНЮЄМО ЕНЕРГЕТИЧНУ БАЗУ

Газета "Харьковский электротранспорт", 05.02.1974.

Великий і складний обсяг робіт, спрямований на розвиток енергетичної бази ХТТУ та запровадження нової техніки виконав колектив енергослужби у минулому році. Змонтовані і стали до ладу три тягові підстанції, переведені на телеуправління чотири — Комунальна, Артемівська, Салтівська і Люботинська.

Чимало зроблено з охорони праці і техніки безпеки. Замість 3,1 тисячі карбованців витрачено 4,3. За минулий рік подано 29 рацпропозицій з економічним ефектом понад 19 тисяч карбованців. Думка раціоналізаторів була спрямована на розробку і впровадження схем, що підвищують енергопостачання, вдосконалення арматури і спецчастин контактної мережі, підвищення продуктивності праці.

Значна увага приділялася торік контактній мережі. Замінено 40,3 кілометра зношеного проводу, а також дефектні спецчастини: трамвайно-тролейбусних пересічень — 30 штук, тролейбусно-тролейбусних — 8 штук, електрострілок — 13, кронштейнів — 122 і таке інше. Йшла робота по переведенню контактної мережі на еластичну підвіску (15 км), на вантажну компенсацію (20 км). Проведена реконструкція тролейбусного кільця «Південний вокзал», монтаж 3-го трамвайного поворотного кільця на селищі Герцена і т. ін.

Проте слід сказати, що ми досі маємо великі втрати в лінії з нашої вини. Випадки затримок нікого не можуть задовольнити. Треба відзначити, що на сьогодні в цеху контактної мережі не все гаразд із трудовою дисципліною. Зараз ведеться робота по зміцненню її - і сподіваємось в четвертому році контактники працюватимуть значно краще.

Однак, є причини, які заважають нормально працювати і цеху у своєчасному профогляді і ремоцті контактної мережі. Так, служба механізації виділяє енергослужбі замість 13—14 автовишок лише 9—10, та й ці приходять з запізненням і технічно несправні. Є претензії і до будівельно-монтажного управління: слід роботи по новому будівництву доводити до потрібної кондиції. І капітальний ремонт контактної мережі та нове будівництво доручити виконувати БМУ.

Велику роботу провадять контактники у зв’язку з будівництвом метро, благоустроєм міста та проханням депо і служб. Але все робиться без креслень та листів, після усних розпоряджень. А в результаті — безкінечні переробки. Треба це питання урегулювати.

Колектив енергослужби з свого боку зобов’язується виконати план четвертого, визначального якомога краще.

Д. КАБУСЬ, начальник цеху контактної мережі енергослужби.

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус
Конечные городских маршрутов:   Ул. Одесская (Просп. Гагарина), Южный вокзал

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.