Новости. Другий пантограф і безпека

Газета "Харьковский электротранспорт", 15.08.1978.

Близько десяти раків в Харкові експлуатуються вагони Т-3. Для поліпшення обслуговування пасажирів використовуються трамвайні поїзди, які працюють за системою багатьох одиниць. Водіям, що обслуговують їх, ускладнюється робота. Полегшити її зобов’язані працівники служби експлуатації та технічні працівники.

Хотілось би звернути увагу на одну важливу деталь в роботі «систем», яка зв’язана з безпекою руху та затримками на лінії.

У багатьох трамвайних поїздах Жовтневого депо, в усіх Комінтернівського депо і на «системах» в Ленінському в робочому стані знаходяться обидва . струмоприймачі, тобто вони відпущені і торкаються контактного проводу. А чи не простіше було б встановити в депо на цих вагонах міжвагонний силовий кабель і на других вагонах струмоприймачі відтягнути.

Для вагона різниці ніякої, а для безпеки руху більше гарантії. А саме: водію при проїзді контактних «салазок» на електрострілці не треба оберігатися спрацьовування її під поїздом при випадковому натисканні на ходову педаль; проїзд трамвайно- тролейбусних пересічень значно спрощено; у випадку поламки першого струмоприймача можна продовжувати рух при відпусканні другого; зношення контактного проводу вдвоє менший; а зношення алюмінієвої вставки другого струмоприймача практично відсутнє при незначному збільшенні зношення вставки першого струмоприймача. До того ж вартість встановлення міжвагонного силового кабеля значно нижча втрат грошової виручки для ХТТУ навіть при незначній затримці руху на лінії.

Працівники технічних відділів трамвайних депо! Допоможіть водіям цією незначною зміною в конструкції ваганів, і вам водії скажуть велике спасибі.

Ю. СЕНИЧЕНКО, старший ревізор ВГР.

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай
Модели ПС:   Tatra-T3

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.