Новости. Економічні знання - кожному

Газета "Харківський електротранспорт", 08.10.1974.

Економіка в нашій країні стала головною політикою, рушійною силою до перемоги комунізму. Ось чому особливе значення зараз надається економічному вихованню трудящих. Воно полягає в тому, щоб кожний трудівник знав і розумів економічну політику Комуністичної партії і Радянського уряду, щоб кожний робітник грамотно і ефективно працював на своїй дільниці, знав економіку свого підприємства і активно боровся за виконання плану. Ці знання допомагають робітникові краще розуміти, як його праця впливає на виконання плану всього колективу.

Не маючи необхідних економічних знань, важко використовувати внутрішні резерви і можливості підприємства. Важливо довести до кожного значення виконання плану. Слід викрити причини, які заважають справитись із завданням, довести до всіх ціну кожної хвилини, кожного грама сировини і палива.

Наше господарство велике, складається з багатьох самостійних служб, не схожих одна на одну, з різними функціями. І в залежності від злагодженості кожної з них, зумовлюється якість обслуговування населення міста пасажирськими перевезеннями.

За 8 місяців цього року в цілому по ХТТУ показники хороші. Так, перевезення пасажирів трамваєм і тролейбусом при плані 287,03 мільйона пасажирів перевезено 289,2 мільйона, тобто 2,17 мільйона понад план. Виконаний план і кожним депо; Ленінське — на 100,7 проц.. Комінтернівське — на 100,4 проц., Жовтневе — на 101,7, перше тролейбусне — на 100,3, друге тролейбусне — на 100,7. Виконані також вагоно- і машинокілометри по трамваю і тролейбусу. Справились ми з фінансовими показниками по доходах, знизили збитки на 8,8 тисячі карбованців.

Зростанню продуктивності праці сприяло одержання 38 трамваїв типу «Т-3», 29 тролейбусів «ЗІУ-9», а також введення в експлуатацію 5,3 кілометра трамвайних ліній та 3,2 км тролейбусних.

З 1 жовтня планом передбачено збільшення випуску трамвайних вагонів на 7 одиниць, тролейбусних машин — на 14 одиниць. Загальний випуск будемо мати по трамваю 655 одиниць, по тролейбусу — 397.

Поліпшені в цьому році в порівнянні з минулим і якісні показники.

Регулярність руху по трамваю також підвищилась на 0,3 проц., але все ж таки ще не досягла взятих зобов’язань. Дещо знижена регулярність по тролейбусу за рахунок першого тролейбусного депо. Тут вона становить в середньому 97,4 проц. І хоча друге тролейбусне має регулярність 98,5 проц., загалом по тролейбусу регулярність не доведена до взятих зобов’язань.

Основні резерви в ХТТУ закладені у втратах. І хоч вони знижені в цьому році в порівнянні з 8 місяцями минулого року, — по трамваю на 32,7 проц. і по тролейбусу на 12,1 проц., все ж вони залишаються великими: до відпрацьованого часу складають 2,16 проц. Дуже важливо, щоб кожний електротранспортний: водій, диспетчер, начальник станції, працівник шляху, енергослужби знав, що коштують нам ці втрати. За 8 місяців ми втратили 62230 годин, в тому числі по Ленінському депо — 15823, по Комінтернівському депо — 15720,по Жовтневому — 17782, по першому тролейбусному — 8342, по другому — 3929, по енергослужбі — 565, по службі шляху — 60. Якщо врахувати, що годинна виручка в середньому по Ленінському депо 4 крб. 14 коп., по Комінтернівському — 3 крб. 30 коп., по Жовтневому — 1 крб. 92 коп., в першому депо — 4 крб. 4 коп., в другому — 3 крб. 98 коп., то легко підрахувати, яких збитків зазнаємо ми.

Ще багато в наших службах і підприємствах ми маємо порушень трудової і виробничої дисципліни: прогулів, запізнень та інших порушень. І тут наші втрати.

Останнім часом послаблено увагу до питань бережливості, економії електроенергії та палива і матеріалів. Ось один з прикладів: якщо за перший квартал зекономлено 1,2 мільйона кіловат-годин електроенергії, то у другому і третьому кварталах — жодної кіловат-години.

Економічне навчання, якраз і передбачає знайомство з питаннями економіки, планування, раціонального витрачання матеріалів, часу, ресурсів, вчить по-державному підходити до своєї роботи.

Б. ЗЕЛІКОВСЬКА, в. о. начальника планового відділу управління

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус
Модели ПС:   Tatra-T3, ЗИУ-682
Перевозчики:   Депо №1, Коминтерновское трамвайное депо, КП "Жовтневе трамвайне депо", КП "Салтівське трамвайне депо", КП "Тролейбусне депо №2"

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.