Новости. Частка продажу квитків через застосунок УЗ перевищила обсяги продажів у касах

Офіційний сайт "Укрзалізниці", 17.05.2023.

Частка продажу залізничних квитків через офіційний застосунок Укрзалізниці вперше перевищила обсяги продажів у касах. У квітні пасажири Укрзалізниці придбали в застосунку 22,8% від загальної кількості проданих квитків, тоді як до кас звернулося 22,3% пасажирів. Загалом уже 78% квитків на поїзди продається саме онлайн — у тому числі через офіційний сайт, чат-боти та партнерські канали продажу.

«Команда ІТ-фахівців постійно працює над покращенням та розвитком онлайн-сервісів для пасажирів, всі процеси оформлення квитків повинні бути зручнішими, а сервіси — доступнішими. Вагомим фактором для нас є зворотний зв'язок від користувачів. Аналізуючи кожне звернення пасажирів, ми пріоритизуємо завдання відповідно до реальних потреб. Наприклад, в одному з останніх релізів ми додали можливість докупити квитки на тварин та багаж до вже існуючого квитка — раніше це можливо було зробити виключно в касі. Бачимо, що ця функція і всі попередньо реалізовані — затребувані та користуються попитом серед користувачів. Маємо ще багато вимог до функціональності, які упорядковані за ступенем важливості, і далі продовжуємо працювати над покращенням наших онлайн послуг», — відзначила Вікторія Галатін, заступниця директора департаменту з питань інформаційних технологій Укрзалізниці.

Нагадуємо, що застосунок Укрзалізниці не тільки допомагає придбати квитки, але й повідомляє колію, час відправлення рейсу та про будь-які оперативні зміни. Завантажуйте та подорожуйте зручно!

URL оригинала: https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/608526/
Разделы по теме:
Рубрики:   ЖД транспорт

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.