Новости. Якість праці визначає життєвий рівень

Газета "Харківський електротранспорт", 22.12.2001.

Що й говорити, взимку електротранспортникам працювати доводиться набагато складніше. Адже погодні умови й багато інших чинників негативно впливають і на регулярність руху, і на технічний стан, а, отже, і на збір виручки. Тож цілком закономірним с питання, котре задавалося відповідальним працівникам депо щодо збору її у грудні, а також поліпшення ситуації у подальшому.

В. ЩЕРБИНА,
заступник начальника з експлуатації тролейбусного депо № 3:

Різке похолодання, справжня зима надворі дійсно ускладнили роботу кондукторів. Адже люди у цей час одягаються тепло і салони тролейбусів вкрай заповнені. А за таких обставин кондукторам доводиться дуже важко пересуватися із однієї площадки на іншу. Люди неповороткі, їм важко дістати гроші, або пред’явити проїзні документи. Обстановка, словом, не на користь кондуктора. Додають проблем і збої руху. А тут ще й через недокомплект кондукторів та їх хвороби по кілька машин іноді простоює у депо. Трапляються й вибуття з технічної несправності. Між іншим, все це разом — ті самі копійки, котрі не попали в касу підрозділу. Щоденно ми в депо виясняємо причини простоїв з тим, щоб визначити, хто в них винен і вжити необхідних заходів для їх неповторення. Взагалі ж у нас в середньому за зміну кожен кондуктор привозить 110 грн. виручки. Щоб підняти її хоча б спочатку до рівня листопада поточного року, зараз докладаємо чимало зусиль. Проводимо набір кондукторів. В лінії щодня працює десять контролерів, які штрафують 18—20 "зайців".

Т. СОБОЛЄВА,
начальник відділу збору виручки Ленінського трамвайного депо:

На одиницю рухомого складу за відпрацьовані в лінії години ми щоденно привозимо у середньому 4700 грн. У порівнянні з листопадом цей показник нижчий. Яка ж причина? Найголовніша — простої через технічну несправність рухомого складу. Бо кожен день ми дуже скрупульозно аналізуємо ситуацію і бачимо, що ті кондуктори, котрі працюють на переривчастих імінах, або не заїжджають в тупики чи депо, мають хороші показники. Як правило, в них високий рівень виконання — 103-107 проц. Ті ж, кому доводиться багато простоювати, виконують 50 проц. фінансового плану. Можу навести як негативні, так і позитивні приклади. 11 грудня кондуктори Т.М. К****а (12-й маршрут) та В.М. Т*******о (20-й) працювали без простоїв і показники роботи у них хороші: відповідно 108,9 проц. та 101,4 проц. А ось 10 грудня В.М. Т*******о через поламку трамвая виконала план на 62 проц. І таких прикладів я б могла назвати чимало. Висновок напрошується один: якщо хочемо мати гарну виручку, треба забезпечити хороший стан рухомого складу.

КОМЕНТУЄ СПЕЦІАЛІСТ
Заступник генерального директора ХКП «Міськелектротранс» Ю. М. КОСТЬ:

Безсумнівно, я цілком згоден із вищевказаним. Але слід зазначити, що сезонні проблеми для нас не нові. Щороку ми зіштовхуємося з ними. Тож, не треба кивати ні на які труднощі суб’єктивного чи об'єктивного характеру. Кондуктор зобов’язаний зібрати виручку, а слюсар чи електрик — надійно відремонтувати рухомий склад, водій — культурно обслужити пасажира. Тоді і виручка підніметься. Кожен електротранспортник повинен добре усвідомити: скільки зароблено грошей, так і будемо жиги. Більше їх надійде до каси — краще відремонтуємо трамвай чи тролейбус, своєчасно і в більшому розмірі отримуватимемо зарплату. Словом, все сьогодні залежить тільки від нас самих.

Підготувала М. ОНОПРІЄНКО

№101-102 (5151-5152), 22 грудня 2001 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус
Перевозчики:   КП "Тролейбусне депо №3"

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.