Новости. Працювати з надією і оптимізмом

Газета "Харківський електротранспорт", 04.01.2003.

На календарі новий, 2003 рік, в який ми ввійшли з надіями, планами і оптимізмом на краще.

Та все ж давайте, шановні електротранспортники, оглянемося на кілька днів назад, на рік минулий. Скажу відверто, він був для нас доволі складним, але наповненим пошуками шляхів, які б дали змогу вижити колективу у нелегких економічних умовах. А ще — поліпшити добробут кожного трудівника, умови його праці.

І все це спрямовувалося на зацікавлення працівників у поліпшенні якості роботи та забезпечення безперебійного транспортного обслуговування харків'ян і гостей міста. Протягом року продовжувалась реструктуризація підприємства, що дало змогу оптимізувати його структуру, підвищити ефективність роботи підрозділів. Зрозумію, такі зміни проходили нелегко, адже торкалися доль сотень людей. Та електротранспортники сприйняли реалізацію намічених заходів, як необхідність, із розумінням.

Комплекс проведеного на підприємстві, а також реалізація введення Законів України про мінімальну заробітну плату дали змогу у 2002 році збільшити платню трудівників на 40%. До того ж немає заборгованості по ній, налагоджена регулярна її видача. Це позитивно вплинуло на закріплення кадрів.

Не можна не згадати і про ту допомогу та фінансову підтримку, яку надавала міська рада колективу електротранспортників. Нами освоєно на реконструкції 902-х метрів трамвайної колії 500 тис. грн. з міського бюджету і стільки ж на ремонт контактної мережі. Капітально відремонтовано за власні кошти 4317 метрів трамвайного полотна. Приємно тепер вести вагони по вулицях Першої Кінної Армії, Плехановській, Маяковського, Жовтневої Революції, Пушкінській, Холодногірському шляхопроводу та інших. Вкладено немало не тільки у грошовому вираженні, але й енергії, праці, ініціативи трудівників служби колій, КАТП-2022, дільниці вантажоперевезень Депо №1.

А як не згадати передноворічне одержання восьми нових тролейбусів 3ІУ, котрі для електротранспортників і харків’ян стали справжнім символом оновлення міського електротранспорту. Позитивний вплив цього факту ще довго буде всіма нами відчуватися.

Немало робилося із забезпечення ремонтної бази, яка безпосередньо впливає на технічний стан рухомого складу і надійність його роботи. Тут слід назвати обладнання спеціалізованих дільниць в Комінтернівському і Салтівському трамвайних, тролейбусному №3 та Депо №1. Їх функціонування забезпечує необхідними вузлами та запчастинами й інші підрозділи.

Якщо говорити про соціальну сферу, то ми змогли зберегти її, незважаючи на всі складності сьогодення. Продовжувались і оздоблювальні роботи на житловому будинку по вулиці Кірова.

Та щоб вирішувати всі вищеназвані проблеми, нам потрібно було мати необхідний рівень доходів. І тут на першому плані стоїть збір грошової виручки. За минулий рік ми надали послуг більш ніж 320 млн. пасажирам, одержавши доходів від перевезень понад 38 млн. грн. при плані 37 млн. грн. Але в цьому питанні є ще недоробки. Вирішення їх стоїть на першому плані. Відрадно, що й нині основні техніко-економічні показники колектив підприємства виконав.

Також слід назвати і колективи енергослужби, служби руху, ЕТУССу, БМУ, ЖКПС, без яких теж не можна уявити функціонування експлуатаційних підрозділів і підприємства в цілому.

Підсумки роботи колективу — це результат неабияких зусиль керівників депо і служб, спеціалістів та інженерно-технічних працівників усіх підрозділів та апарату управління. А в першу чергу — водіїв, ремонтників, енергетиків, зв'язківців, диспетчерів, кондукторів. Словом, всіх причетних до важливої справи забезпечення пасажироперевезень електротранспортом у нашому місті.

За все це велика дяка вам.

Тепер, шановні, давайте із сподіваннями заглянемо у прийдешнє. Звичайно, ж, 2003 рік не обіцяє нам бути легким і фінансово багатим. Та будьмо оптимістами, націленими на ефективну працю, яка б давала можливість відчути впевненість у завтрашньому дні.

Ми повинні в першу чергу домогтися належного технічного стану рухомого складу, забезпечити необхідний його випуск, зменшити вибуття й домагатися повної оплати за надані нами послуги. Слід також і далі удосконалювати ремонтну базу, аби забезпечити відновлення трамваїв та тролейбусів основними вузлами. І ще важлива наша турбота — це кадровий потенціал, люди, трудівники. Хочеться, щоб для них ми мали змогу створити належні умови праці, забезпечити їм гідну заробітну плату. Не слід скидати з терезів і соціально-побутові та культурно-просвітницькі фактори. Тут основне наше завдання здати в експлуатацію житловий будинок, якого так чекають електротранспортники.

Отож, є над чим працювати, бо доля підрозділів і всього підприємства у руках кожного електротранспортника.

Від імені керівництва, профспілкового комітету і себе особисто щиросердно вітаю всіх трудівників ХКП "Міськелектротранс" з наступаючим Новим роком та Різдвом Христовим. Дякую вам за сумлінну працю на наше спільне благополуччя.

У добру путь в Новий рік!

А. ТКАЧЕНКО,
генеральний директор ХКП "Міськелектротранс".

№1-2 (5159-5160), 4 січня 2003 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус
Перевозчики:   Депо №1, Коминтерновское трамвайное депо, КП "Салтівське трамвайне депо", КП "Тролейбусне депо №3"

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.