Новости. Раціонально — з першого дня

Газета "Харківський електротранспорт", 11.01.2003.

Новорічні свята — це завжди радість. З великим бажанням очікують усі, коли стрілки годинника покажуть 0.00 годин і розпочнеться відлік нового року. За традицією у нашому місті на площі Свободи проводився феєрверк. До нього, як і в минулі роки, безсумнівно, готувалися ми, електротранспортники, точніше, руховики Депо №1. Адже цей захід проходить у Дзержинському районі Харкова. Якраз водіям-тролейбусникам нашого підрозділу і доводиться чи не найбільше перевозити і доставляти харків’ян та гостей до площі, де височіє красуня-ялинка і проводиться масове гуляння.

Як же спрацювали ми у такий відповідальний момент? У принципі нормально. До шести основних нічних машиновипусків додали ще стільки ж. Було це 31 грудня минулого року. Пасажиропотік був невеликий, отож й пропрацювали додаткові тролейбуси до 2 годин — це вже 1 січня 2003 року. Тримати їх на лінії надалі вже було недоцільно, поскільки успішно справилися з перевезеннями після закінчення феєрверку.

Взагалі ж сприяли нормальній роботі міського електротранспорту "у районі" площі Свободи водій-наставник Депо №1 О.М. Б******кий та заступник начальника служби руху О.І. Укіс.

Перший день нового року тролейбусники працювали за так званим недільним графіком руху. До того ж на першій зміні частину машин було "знято", поскільки навантаження оцінювалося менше 3 балів. Та й збір грошової виручки 1 січня теж невеликий: за день привезли 4600 грн.

2 січня також працювали за недільним розкладом руху. Зранку, а це на 9.00, обдзвонили усі станції, куди курсують наші тролейбуси, й отримали однозначну відповідь від диспетчерів — пасажирів мало, оцінити навантаження машин можна тільки на 3 бали. Отож, деякі тролейбуси, наприклад, на кінцевій "Проспект Перемоги", на певний час навіть притримали, щоб не "ганяти порожняк" й економити електроенергію. Адже сьогодні ми повинні працювати раціонально і дбайливо.

О. КОЗЛЕНКО,
заступник начальника Депо №1 з експлуатації

№3-4 (5161-5162), 11 січня 2003 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Троллейбус
Конечные городских маршрутов:   Просп. Перемоги (Просп. Людвіга Свободи)

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.