Новости. Комплексний дипломний проект — оцінка "добре"

Газета "Харківський електротранспорт", 12.07.2003.

Закінчилась гаряча напружена і відповідальна пора у житті студентської молоді — здача державних екзаменів та захист дипломних проектів. Якраз останній і відбувся на кафедрі "Безпека життєдіяльності" факультету "Електричний транспорт" ХДАМГу, яка випускає спеціалістів з охорони праці і безпеки руху на транспорті.

Багато студентів з неї проходять технологічну, експлуатаційну і переддипломну практики в депо та службах ХКП "Міськелектротранс". І хоч кафедра у порівнянні з іншими молода, та її випускники вже трудяться і в депо та службах вашого підприємства.

В нинішньому році всі дипломні проекти наших студентів були пов'язані з технологією ремонту й експлуатації рухомого складу та технологією пасажироперевезень. Наведемо тільки один, який заслуговує на увагу. Тема його — "Реконструкція транспортної системи міста і забезпечення контактної мережі тролейбуса напругою 600 В у відповідності з вимогами правил охорони праці і безпеки руху". До речі, цей дипломний проект — комплексний і розробниками його були два дипломники: подружжя Світлана і Олег Б*******і. Батько останнього Микола Миколайович вже три десятиліття трудиться у Комінтернівському трамвайному депо. Керівник дипломної роботи — начальник служби охорони праці ХКП "Міськелектротранс" М.А. Івашина.

Проектна розробка, про яку йде мова, передбачає закриття руху на станції метро "Барабашова" і відкриття нового маршруту — "Станція "Основа" — "Метро "Барабашова" з будівництвом розворотного кільця перед вулицею Академіка Павлова та диспетчерської станції. Впровадження у життя цього проекту дало б можливість відвести весь транспорт: автобуси, мікроавтобуси і тролейбуси з ринку Барабашова, що дозволило б гарантувати безпеку пішоходів на ньому, а також збільшити швидкість руху на маршруті й економічну ефективність його роботи.

При впровадженні названого маршруту збільшується кількість тролейбусів на лінії. Звідси — і електронавантаження. Тому для надійного забезпечення контактної мережі напругою 600 В розроблено проект реконструкції Комінтернівської тягової підстанції із заміною високовольтних сот 6 кВ масляних вимикачів на вакуумні. А вони призначені для комутації електричних ланцюгів паралельного струму середнього класу 6 і 10 кВ при нормальних і аварійних режимах роботи мереж в умовах помірного і холодного клімату. Строк служби вимикачів складає 25 років. Причому вони не потребують профілактичних ремонтів і обслуговування в процесі експлуатації.

Впровадження у життя цього проекту дозволило б збільшити надійність і працездатність підстанції в автоматичному режимі тому, що вона працює на телеуправлінні, і значно зменшити експлуатаційні витрат на ремонт сот і кабелів 6 кВ.

Державна екзаменаційна комісія рекомендує дану розробку до використання в практичному проектуванні на транспортній системі нашого міста. А дипломники одержали оцінки "добре".

Хочеться побажати молодим спеціалістам аби здобуті у вузі знання збагатилися досвідом їх застосування у житті.

М. ГОЛОВЕНКО,
начальник Харківської державної інспекції охорони праці в ЖКГ, будівництві і невиробничій сфері, голова ДЕК,
Професор Б. КОРЖИК,
завкафедрою "Безпека життєдіяльності" ХДАМГу, член ДЕК

№55-56 (5213-5214), 12 липня 2003 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Троллейбус, Автобус
Конечные городских маршрутов:   Ст. м. "Академіка Барабашова"
Улицы и площади:   вулиця Олександра Подольського, Ювілейний проспект

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.