Новости. Перевірка гальмових систем при проходженні на лінію
Газета "Харківський електротранспорт", 19.07.2003.
Руховики, пам'ятайте!
Перевірка гальмових систем при виїзді з депо і проходженні на лінію нульовим рейсом виробляється на спеціально передбачених для цієї мети ділянках. Повинно бути не менше трьох перевірок.
Перевірка роботи механічних гальм: на вибігу при швидкості 15‑20 км/год водій відключає вимикач керування, чим повинна забезпечуватися повна зупинка механічними гальмами.
Перевірка дії електродинамічного і механічного гальм: при швидкості 40 чи 20 км/год водій здійснює службове гальмування, спостерігаючи за показаннями амперметра в колі двигунів і фіксуючи гальмівний шлях (за відстанню між опорами контактної мережі). При швидкості початку гальмування 40 км/год гальмівний шлях повинний бути не більше 45 м, а при 20 км/год — не більше 12 м.
Перевірка дії електродинамічного, механічного і магніторейкового гальм: при швидкості 20 км/год водій здійснює екстрене гальмування, фіксуючи гальмівний шлях (при сухих чистих рейках він не повинний перевищувати 5,5 м).
№57-58 (5215-5216), 19 липня 2003 року
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Трамвай |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.