Новости. У Харкові відбулася виставка тягового рухомого складу

Офіційний сайт Регіональної філії "Південна Залізниця" АТ "Укрзалізниця", 08.02.2024.

Сьогодні, 8 лютого, на станції Харків-Пасажирський регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» відбулася виставка-презентація тягового рухомого складу, який підготовили виробничі підрозділи локомотивного господарства регіональної філії «Південна залізниця». Залізничники представили 6 одиниць тяги, на яких виконані планові ремонтні та відновлювальні роботи.

Мета заходу – підвищити якість ремонтів та інспекції рухомого складу, а також поширити досвід впровадження ряду нових технічних рішень, спрямованих на поліпшення умов роботи локомотивних бригад.

Оглядову комісію очолив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко, який разом з представниками АТ «Укрзалізниця» та регіональної філії «Південна залізниця» оглянули тяговий рухомий склад, що було відремонтовано та модернізовано в деповських умовах.

Так, фахівці електровозного депо Харків-Головне та локомотивного депо Лозова з метою поліпшення умов праці локомотивних бригад повністю відновили обшивку кабіни керування електровозів ЧС-2 №578 та ВЛ11₈ №663, покриття підлоги, сидінь і пультів машиніста. Електровоз обладнаний системою кондиціювання повітря, відеорегістраторами в кабінах керування, індивідуальним модулем машиніста БЛИК. У локомотивному депо Основа залізничники модернізували системою охолодження кабіни машиніста електровоз ВЛД-82м №79. Встановили світлодіодне освітлення у машинному приміщенні, кабінах машиніста, буферних ліхтарях, що сприяє значній економії електроенергії. Замінено лобове скло на нове. Встановлені електричні склоочисники. Також електровоз обладнаний комплектами електрообладнання для обліку витрат електроенергії.

На виставці також був представлений локомотивним депо Кременчук кран дизель-електричний на залізничному русі КДЕ-161 №104. Кабіну машиніста модернізовано з покращенням звукоізоляційних та теплозахисних властивостей із застосуванням сучасних матеріалів, встановлено світлодіодне освітлення, габаритні вогні по периметру кузова та систему відеонагляду. У машинному відділені є система пожежогасіння СПРУТ.

Тепловоз ЧМЕ3Т №7337 локомотивного депо Смородине модернізований кондиціонерами повітря, електронним показником температури охолоджуючої рідини основного, допоміжного контуру та оливи. Встановлені датчики пожежної сигналізації, система електронного керування шахтою холодильника та МВХ.

Працівники локомотивного депо Харків-Сортувальний представили на виставці тепловоз ЧМЕ-3 №826, в якому проведено модернізацію кабіни машиніста з покращенням звукоізоляційних та теплозахисних властивостей, встановлено холодильник, мікрохвильова піч. Тепловоз обладнаний датчиком рівня охолоджуючої рідини, який дозволяє контролювати рівень рідини в баку, зачиненому або напівзачиненому резервуарі. Встановлені електронні датчики на пульті машиніста для контролю тиску палива, мастила, температури охолоджувальної рідини, мастила, тиску в ланцюгах керування.

Усі одиниці виставкового рухомого складу ззовні та всередині пофарбовані багатокомпонентними фарбами, що зберігатимуться тривалий час та виконуватимуть антикорозійну функцію.

Попри все, в умовах війни, залізничники регіональної філії «Південна залізниця» продовжують постійно оновлювати рухомий склад, створюють гідні умови праці для локомотивних бригад.

URL оригинала: https://www.pz.gov.ua/podrobno/7788
Разделы по теме:
Рубрики:   ЖД транспорт
ЖД станции:   Харків-Пасажирський
Единицы ПС:   ВЛ82м-079, ЧМЭ3-826

Комментарии

clone of akirich
08.02.2024 15:18
Ватермарк на второй?

Просмотреть соответствующую тему на форуме.

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.