Новости. На пульсі щоденних пасажиропотоків

Газета "Харківський електротранспорт", 20.09.2003.

Після відносного літнього затишшя, коли темпи пасажироперевезень дещо зменшувалися, вересень відразу ж виправдав наші надії. Кілька разів денна виручка перевищувала 17 тис. гривень, а шість — навіть 18 тис. грн. Зрозуміло, що ми намагаємося і зараз утримати успіх перших вересневих днів, тримаючи руку, як говориться, на пульсі щоденних пасажиропотоків. Серед постійних методів контролю практикуємо перевірки кондукторів у лінії. І вони, відчуваючи постійну турботу адміністрації депо про ефективність збору виручки, трудяться досить ефективно.

Причому сьогодні практично всі маршрути виконують планові завдання приблизно на одному рівні. Мені навіть важко виділити окремо якийсь із них. Тільки 17 кондукторів виконують денне завдання до 90%. Всі інші — за 90%. І велика кількість кондукторів впевнено тримає планку на рівні, котрий перевищує 100%. Про таких хочу розповісти окремо. Та перш за все спробую зупинитися на кадровій проблемі.

У нас зараз існує деякий недокомплект кондукторів. Це, зокрема, свідчить про уважний підхід в депо до тих, хто приходить до нас працювати, і чіткі критерії оцінки праці кондукторів у подальшому. Вони знають, що фінансова комісія — це не жарти. І якщо вже тебе на неї запросили, то доведеться тримати конкретну відповідь за свої недоробки.

З одного боку, ледар чи хапуга будуть розхолоджувати інших трудівників, а з іншого — справді є люди, котрим робота в салоні тролейбуса просто не підходить з дуже різних причин. У когось немає навичок спілкування з пасажирами, інші — не можуть відчути себе господарями, а отже й чітко виконувати покладені на них функції. Таким людям треба своєчасно й відверто про це сказати. В той же час є у нас кондуктор Н.П. М******к. Трудиться ще з першого "призову" на цю роботу. План виконує чітко, практично у будь-якій ситуації. До неї та до таких вже справді професіоналів своєї справи у адміністрації депо немає ніяких претензій.

Мене, як начальника відділу збору виручки, дуже цікавить той настрій, з яким люди виконують свою роботу, ті проблеми, котрі вони намагаються вирішувати протягом зміни. Тому будь-яку можливість я використовую, щоб поговорити зі своїми трудівниками. Цікавлюсь всім: їх настроєм, ставленням до роботи, самопочуттям, пропозиціями, які вони висловлюють стосовно поліпшення роботи. Адже кондуктори перші відчувають зміни у пасажиропотоках. І у багатьох випадках їх спостереження бувають об’єктивними.

Як я вже казала, в нашому депо чимало кондукторів перевиконують денні завдання. Серед таких хочу назвати 3.І. Д*******ко (42‑й маршрут), Н.П. Ц*п (1‑й), Ж.В. К********ку (24‑й), Р.О. В******ву з "сімки". Хоча слід зазначити, що не всі можливості у загальному ще належним чином використані.

Сьогодні, користуючись позитивними тенденціями у зборі виручки, намагаємося зробити все можливе, щоб депо вижило, були й кошти на ремонт тролейбусів та зарплату.

В. НЕПОМНЯЩИХ,
начальник відділу збору виручки тролейбусного депо №3

№75-76 (5139-5140), 20 вересня 2003 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Троллейбус
Городские маршруты:   Тб1, Тб7, Тб24, Тб42
Перевозчики:   КП "Тролейбусне депо №3"

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.