Новости. Ще раз про швидкість, уважність, запобігливість

Газета "Харківський електротранспорт", 18.10.2003.

За підсумками роботи за 9 місяців поточного року за участі водіїв нашого підприємства було допущено 35 дорожньо-транспортних пригод, при яких чотири особи смертельно травмовано і 37 — травмовано. Водії Салтівського трамвайного депо і тролейбусного депо №3 допустили по 9 ДТП кожне. При цьому в першому дві особи смертельно травмовані і 9 травмовані, а в другому — травми отримало 13 чоловік.

У Жовтневому депо сталися 7 ДТП. Два чоловіки одержали смертельні травми, а 5 — травми. У Депо №1 та тролейбусному депо №2 допущено по 4 ДТП і по стільки ж травмованих. У Комінтернівському трамвайному 2 ДТП, при яких дві особи травмовані.

Згідно класифікації ДТП розподілилися таким чином:

  • зіткнення транспортних засобів — 64%;
  • наїзд на пішоходів — 21%;
  • падіння пасажирів — 7%;
  • наїзд на транспорт, що стояв — 5%;
  • наїзд на перешкоду — 1%;
  • інші — 2%.

Приємно відзначити, що дорожньо-транспортних пригод з вини наших водіїв за 9 місяців поточного року не було.

Як бачимо із вищевикладеного, залишається високою аварійність з такого виду ДТП, як зіткнення транспортних засобів. У зв’язку з цим хочу нагадати водіям, що, працюючи в лінії, необхідно бути завжди максимально попереджувальними у ставленні до інших учасника дорожнього руху, особливо в районі перехресть. Взаємна повага, запобігливість створюють сприятливий клімат на дорозі, дозволяють уникнути зайвої нервозності і підвищують безпеку руху. Водій повинен володіти здатністю прогнозувати дії інших учасників дорожнього руху та можливий розвиток ситуації. При цьому він сам повинен співвідносити свої рухи й можливі маневри транспорту на найближчих перехрестях. Причому, дії водія мають бути чіткими та зрозумілими для оточуючих.

У кожному конкретному випадку необхідно уміти вибирати безпечну дистанцію до транспортного засобу, що рухається попереду. Велика кількість попутних зіткнень свідчить про те, що багато руховиків не вміють їм запобігати. Чим вища швидкість, тим більший зупиночний шлях. Значить і дистанція безпеки збільшується. Особливо це характерно зараз, тобто в осінньо-зимовий період.

Як не прикро, але у нас ще велика кількість затримок руху в лінії. Це негативно впливає на транспортну дисципліну, не кажучи вже про фінансові показники. На жаль, певний "внесок" у загальну кількість їх роблять і водії. Основними причинами таких є перевищення швидкості, затримки руху при проїзді спецчастин, також проїзд на ділянках із незадовільним дорожнім покриттям. І, як правило, цьому передують тривалі відстої на вузлових зупиночних пунктах і станціях. Для порівняння: з вини енергослужби допущено 9 затримок руху, служби колій — 10, водіїв — 12. Це ще раз говорить про те, що у нас є резерви, які не вимагають матеріальних затрат щодо підвищення транспортної дисципліни. І їх треба використовувати.

М. ЛІТВЯК,
начальник служби безпеки дорожнього руху ХКП "Міськелектротранс"

№83-84 (5145-5146), 18 жовтня 2003 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус, Происшествия
Перевозчики:   Депо №1, Коминтерновское трамвайное депо, КП "Жовтневе трамвайне депо", КП "Салтівське трамвайне депо", КП "Тролейбусне депо №2", КП "Тролейбусне депо №3"

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.