Новости. І кращому треба зміцнювати позиції

Газета "Харківський електротранспорт", 14.02.2004.

З-поміж тролейбусів, що підкочують до кінцевої "Вулиця Одеська", найбільше виділяються своїм зовнішнім виглядом машини 63‑го маршруту. Головна ознака — довжина цього рухомого складу, велика вмістимість пасажирів у салоні. Якраз ЮМЗ може з цієї точки міста забезпечити харків'ян перевезеннями до станції метро "Барабашова", де знаходиться найбільший торговий центр. Щоденно обслуговують підприємців, продавців, покупців руховики тролейбусного депо №2. У підрозділі 63‑й так і називають: "Маршрут барабашовський".

І хоч у будні тут працюють тільки 6 машин, а у вихідні 8, до того ж вони однозмінні, але доходи від перевезень — вагомі. За 2003‑й рік вони склали 419,8 тис. грн., що на 59,5 тис. грн. більше проти 2002 р. Виручка на одного кондуктора — 52,6 тис. грн. Вона теж зросла на 1,1 тис. грн. або на 2,1 проц. Взагалі начальник планово-економічного відділу цього підрозділу Г.В. Г***ко сказала, що у порівнянні з маршрутами, котрі належать їхньому депо, виручка тут знову ж на одного кондуктора майже вдвічі більша.

Проте все це вже в минулому. А сьогодні, як працює це невеличкий колектив руховиків?

Давайте послухаємо що скажуть вони самі:

В. Р***Ч, кондуктор:

— Три роки працюю з водієм В. К*****вим. Наш екіпаж знають уже всі пасажири, адже був час, коли трудилися на одному й тому ж випуску, то їздили з нами переважно постійні пасажири. Я знала, хто має ті чи інші пільгові документи на проїзд тощо. Словом, у моїй роботі це багато значить. Бо вже не затримуєшся біля таких людей, а поспішаєш обілетити інших. І результати були непогані. Та чомусь наш екіпаж перевели згодом "трійку". Через півтора місяця повернулися знову на 63‑й. Тож у січні працювали тут неповністю.

B. К*****В, водій:

— Мій кондуктор — Валентина Андріївна — на своєму місці. Працює швидко і якісно. Виручка завжди висока.

Л. А******ВА, кондуктор:

— Я попала сюди з "підміни". Поки що продала сьогодні 200 квитків, бо зранку поламалася машина...

C. М***К, водій:

— Так, "мій" тролейбус уже потребує капітального ремонту. Взагалі я працюю з кондуктором Г. Б*********ою. Січень виявився непростим: то хворів я, тепер — вона. Пам’ятаю, що у листопаді ми на маршруті привезли найбільшу виручку, понад 6 тисяч. Особливо великий пасажиропотік на нашому маршруті у серпні, вересні, жовтні. 63‑й — улюблений маршрут нашого начальника М.Ю. Радченка. На сьогодні із водіїв, котрі обслуговували тут харків’ян, залишилися ми вдвох з К*****вим, решта — нові.

М. Л****ВА, кондуктор:

— Цей маршрут — сезонний. У серпні—вересні він — доходний. Взимку картина інша. Сьогодні поки що реалізувала 330 квитків. І це за період роботи з 7.00 год. до 12 год. 26 хв. Тут хоча б 60‑70 проц. було виконання плану.

В. Ш******К, водій:

— На 63‑й закріпили мене з літа. Цей маршрут постійно "під мікроскопом". Хтось недовіз 10‑20 гривень, вже питають чому. У години "пік" пасажири є і виручку можна зібрати, а от у години провалу зовсім інше. Нам, водіям, багато проблем на кільці диспетчерської "Станція метро "Барабашова". На проїжджій частині ями, сніг ніхто не чистив... А скільки тут різних транспортних засобів, пішоходів. 2 хвилини, що даються на коло, зовсім мало.

В. Д****КО, кондуктор:

— Три роки працювала я з водієм Ф. Д******вим, доводилося й з іншими. Останнім часом фінансове завдання виконати надто важко. У січні взагалі людей було мало. Вчора у мене план — 83 проц. А сьогодні на "Барабашова" — бастують. Перший і другий тури продала 100 квитків решта — 66, 64, 73.

О. К******КО, водій:

— Стаж роботи водієм — 10 років. До 63‑го маршруту звикаю з листопада минулого року.

А через три місяці він обновився. Працювали тут такі "кадровики" як В. К******ий, М. К*****х та інші. У чисті кращих кондукторів називали В. Р***ч, Г. К*****ко, Г. Б*****ко. План же погодинної виручки не змінився. І руховики прагнули виконати його. На жаль, перший місяць поточного року видався нелегким

Ось що сказав з цього приводу начальник тролейбусного депо №2 М.Ю. Радченко.

— Маршрут хороший і найдохідніший. Експлуатуються тільки ЮМЗи. За машинами, маршрутом закріплені водії І класу, які мають великий стаж. Кондуктори також там досвідчені Везуть вони від 90 процентів і вище. У січні пасажиропотік зменшився — були Новорічні, Різдвяні свята. Це й відбилося на показниках роботи До цього додалися хвороби руховиків, недокомплект кондукторів. Тож і доводилося "сортувати" екіпажі. У лютому нам треба робити все, щоб прибавити у зборі виручки адже іншого виходу немає.

М. ЗЕЗЮЛІНА

№11‑12 (5159‑5160), 14 лютого 2004 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Троллейбус
Модели ПС:   ЮМЗ-Т1
Городские маршруты:   Тб63
Конечные городских маршрутов:   Вул. Одеська, Ст. м. "Академіка Барабашова"
Перевозчики:   КП "Тролейбусне депо №2"

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.