Новости. У пошуку нових рішень

Газета "Харківський електротранспорт", 21.02.2004.

Минулого тижня в актовому залі Комінтернівського трамвайного депо відбулася конференція трудового колективу ХКП "Міськелектротранс" з порядком денним: "Підбиття підсумків виконання колективного договору за 2003‑й рік" та "Внесення доповнень до колективного договору".

З доповіддю на конференції виступив генеральний директор підприємства А.П. Ткаченко, із співдоповіддю — голова профкому В.Д. Дідіньов.

У роботі цього зібрання електротранспортників взяли участь заступник начальника управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації Б.М. Руденко та заступник голови обкому профспілки працівників житлово-комунального господарства, місцевої промисловості, побутового обслуговування населення В.Ф. Босенко.

"Ми завжди повинні пам’ятати, що колективний договір — це правова база, котра регламентує взаємні зобов'язання і відповідальність сторін за фактичні результати роботи, стимулює колектив до пошуку нових економічних організаційних і технологічних рішень для задоволення населення міста Харкова в пасажирських перевезеннях". Такими словами розпочав свою доповідь генеральний директор ХКП "Міськелектротранс" А.П. Ткаченко.

У ній він предметно проаналізував всі аспекти життєдіяльності колективу електротранспортників. Основні техніко-економічні показники за 2003‑й рік виконано. Перевезення пасажирів склало 102,3 проц., доходи — 102,4 проц. Виконання основних показників і стабільність роботи — це результат спільних зусиль колективу підприємства та керівництва міськвиконкому, депутатського корпусу міськради. Фінансова підтримка склала в минулому році 35 млн. 943 грн., що дозволило встановити мінімальну зарплату 185 грн., своєчасно розрахуватися за електроенергію минулого року. Крім того, з держбюджету 6,2 млн. були направлені на оплату поточних витрат електроенергії. Надходили кошти і на компенсацію пільгового проїзду ветеранів Збройних Сил, чорнобильців. Вони теж йшли на оплату електроенергії. Одержувались кошти з міського бюджету й на капітальний ремонт колій, контактно-кабельної мережі, на матеріали й запчастини.

Всього із всіх рівнів бюджетів надійшло 48,1 млн. грн., плюс доходи підприємства — 40,2 млн. грн. Це — 88,3 млн. грн. Їх витратили на погашення заборгованості за електроенергію, заробітну плату, матеріали, запчастини, теплоенергію, газ, зв’язок, воду й водовідведення та бюджетні платежі.

Доповідач зупинився на реалізації постійних квитків через кіоски підприємства та "Аттики", зазначивши недоліки у роботі останньої. Він також констатував, що депо проводили всі види ремонтів рухомого складу власними силами, за винятком капітальних. Проаналізував і відмови по конкретних вузлах у конкретних депо.

До речі, два трамвайних і три тролейбусних депо виконали основні техніко-економічні показники, крім Жовтневого. Тут також не виконаний і головний показник — доходи.

Генеральний директор проаналізував діяльність кожного підрозділу. Далі він зупинився на проблемі безпеки руху, зазначивши, що тут не використано всіх своїх можливостей, бо кількість ДТВ збільшилась на 5 випадків, а за кожним ДТВ — доля і здоров’я людей. До того ж великі кошти відшкодування збитків.

Виконано за минулий рік й 81 організаційно-технічний захід, спрямований на експлуатацію й ремонт рухомого складу, колійного й енергогосподарства, удосконалення й організацію руху. У Комінтернівському депо продовжувалося оснащення дільниці з ремонту колісних пар, у Депо №1 — з ремонту механічної частини компресора і т.п.

Багато зрушень в області заробітної плати, коли аванс і платня виплачується щомісячно.

Немало зроблено і в питаннях умов охорони праці робітників. На це використано 671518 грн. Але, на жаль, сталося 11 нещасних випадків. Є поле діяльності для протипожежних заходів, котрі слід в першу чергу провести в КАТП, Салтівському і Комінтернівському трамвайних, Депо №1 та ЕТУССі.

Щодо повної зайнятості, то процент плинності склав 16,4, нестабільність залишається з комплектацією ремонтників, кондукторів, водіїв. Трудова дисципліна теж потребує неабиякої уваги й особливо у Салтівському, Жовтневому, тролейбусному депо №3 та службі колій. Немало порушень трудової, транспортної дисципліни в лінії.

У області надання соціально-побутових умов А.П. Ткаченко зазначив, що всі бажаючі були забезпечені путівками в ДОТ "Лісова галявина" та в пансіонат "Комунальник". Також функціонує медсанчастина, здано в експлуатацію житловий будинок по вулиці Кірова, виділено позики на суму 46 тис. грн. та надана матеріальна допомога на суму 15,4 тис. грн.

Окреслив А.П. Ткаченко і завдання на 2004‑й рік: забезпечення пасажироперевезень при раціональному використанні рухомого складу, виконання заходів зі святкування 350‑ліття Харкова, збільшення виручки, здійснення капітальних і середніх ремонтів рухомого складу, реалізація комплексної програми "Енергозбереження", освоєння фінансування капітального ремонту трамвайних колій. І у всіх цих напрямах на перший план виходить якість роботи.

Співдоповідач — голова профкому підприємства В.Д. Дідіньов, зокрема, зупинився на питаннях забезпечення життєдіяльності підприємства в області збору виручки, заробітної плати, трудових відносин, збереження соціальної сфери, надання соціальних пільг і гарантій, охорони праці і здоров’я.

Він зробив наголос на стані трудової дисципліни, культурно-масовій роботі, розвитку фізкультури, проаналізував і роботу з охорони праці, створення належних виробничих та побутових умов трудівників. Викликає тривогу, що залишається високою захворюваність електротранспортників. Але, щоб продовжувати вирішувати поставлені завдання, розвивати соціальні пільги, необхідні кошти. А це значить — збільшувати доходи. Таким є шлях до зміцнення нашого підприємства і поліпшення нашого добробуту.

В обговоренні доповіді й співдоповіді виступили: начальник зміни ЦДП служби руху Є.І. Ю***н, голова профкому тролейбусного депо №2 В.Д. С******ко, начальник маршруту Комінтернівського депо Д.М. М*****ко, електрослюсар тролейбусного депо №3 З.П. В******ч, начальник служби колій М.П. Д*****ко.

Поряд з окресленням зробленого всі виступаючі говорили про наболіле, проблеми та висловлювали зауваження і пропозиції щодо методів поліпшення виконання взаємних зобов’язань. Зокрема, це стосується в більшості функціонування міських служб. Наприклад, роботи дорожників щодо приведення у належний порядок кілець на кінцевих станціях, ДАІ — з приводу якнайшвидшого вирішення дорожніх конфліктів і відновлення руху, рішення транспортної проблеми на кінцевій "Станція метро "Барабашова". Висловлювалась стурбованість, викликана неоновленням парку рухомого складу. Були і "суто місцеві" пропозиції: як то придбання мобільних засобів для доставки аварійних бригад, вузлів і деталей до місць поломки рухомого складу, якісного ремонту дахів, поліпшення взаємовідносин з дорожніми службами, працівниками ЖЕКів, розмежування зон обслуговування територій.

Виступаючи на конференції, заступник голови обкому галузевої профспілки В.Ф. Босенко, висловив задоволення досягненнями ХКП "Міськелектротранс", збереженням його соціальної сфери, традицій.

Делегати конференції прийняли текст розгорнутої постанови.

І. ПЕТРЕНКО, М. ЗЕЗЮЛІНА

Конференція трудового колективу ХКП "Міськелектротранс" постановила:

1. Акт перевірки виконання колективного договору за 2003‑й рік затвердити.

2. Головним завданням, яке стоїть перед колективом підприємства, вважати забезпечення пасажироперевезеннями населення м. Харкова при раціональному використанні рухомого складу в лінії.

3. Продовжити цілеспрямовану роботу щодо збільшення збору доходів і перевезення пасажирів.

4. Профспілковому комітету ХКП "Міськелектротранс" заслухати на своїх засіданнях питання:

  • про стан охорони праці (строк: квітень 2004 р.);
  • готовність підприємства до роботи в осінньо-зимовий період (жовтень 2004 р.).

5. Колективний договір доповнити:

  • додатком КД‑23.1 "Перелік професій з підвищеною небезпекою";
  • додаток КД‑27 "Перелік робочих місць, професій і посад працівників, котрим за результатами атестації підтверджено право на пільгове пенсійне забезпечення" викласти в зміненому тексті у зв'язку з новою редакцією списку професій, робіт, які мають право на пільгову пенсію;
  • змінити додаток КД‑24 "Список професій працівників з особливим характером роботи, котрий дає право на додаткову відпустку", виклавши його пункт 2 в такій редакції: "водію трамвая, який виконує роботи з буксирування несправного рухомого складу, встановити додаткову відпустку 6 днів";
  • доповнити додаток КД‑26 "Перелік посад з ненормованим робочим днем, котрим встановлено додаткову відпустку за ненормований робочий день": "старшому інспектору відділу кадрів служб встановлюється додаткова відпустка 7 днів».

6. Профкому ХКП "Міськелектротранс" до 20 лютого 2004 року розробити заходи з виконання пропозицій і зауважень, висловлених в ході роботи конференції.

№13‑14 (5161‑5162), 21 лютого 2004 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус
Конечные городских маршрутов:   Ст. м. "Академіка Барабашова"
Перевозчики:   Депо №1, Комінтернівське трамвайне депо, КП "Жовтневе трамвайне депо", КП "Салтівське трамвайне депо", КП "Тролейбусне депо №2", КП "Тролейбусне депо №3"

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.