Новости. Опанували нову технологію

Газета "Харківський електротранспорт", 01.05.2004.

Три доби підряд на перехресті проспекту Гагаріна та вулиці Кірова йшли роботи, пов’язані з впорядкуванням переїзду по новій технології. Це укладання його композиційними гумотехнічними плитами.

Але перш, ніж приступити до останньої фази, треба було виконати великий обсяг робіт, пов’язаних з капітальним ремонтом трамвайного полотна: заміною рейок, шпал, засиланням щебінкою, підбивкою, випрямленням трамвайного полотна тощо. Всього виконувалися роботи на 325 метрах колії в однопутному вимірі.

Складність полягала ще й у тому, що проспект Гагаріна і вулиця Кірова з напруженими транспортними потоками були перекриті, в тому числі і для руху трамваїв та тролейбусів. Отож, тролейбуси, які курсували у напрямку кінотеатру "Зірка", треба було розвертати за допомогою тягача перед перехрестям. Тут організували чергування слюсарів-аварійників тролейбусного депо №2. Працював і диспетчерський пункт на колесах. Звичайно ж, в усьому цьому знадобився досвід чотирирічної давності, коли на цьому ж перехресті виконувались подібні роботи.

Основне ж навантаження лягло на плечі колійників. Як сказав головний інженер служби А.Й. Кушнір, спеціалісти не їздили за досвідом в інші міста, вони просто детально й уважно вивчили інструктивну документацію щодо укладання гумотехнічних композиційних плит. Адже тут визначена і підсипка, і закріплення плит, і бетонування...

Старанно трудились усі задіяні в процесі: трудівники підрозділів служби колій, КАТП‑2022, дільниці вантажоперевезень Депо №1.

Особливої ж напруги набуло укладання плит. Адже цю роботу колійники виконували вперше. А точність, скрупульозність, можна навіть сказати, ювелірність, були найнеобхідніші. Бо порушення цих вимог привело б до незабезпечення основної мети: безшумності і м’якості переїзду через трамвайне полотно. Гумові плити щільно треба, як говориться, підігнати одну до одної і надійно їх закріпити.

Неабияк на цій операції трудилися бригади аварійного сектора та інших підрозділів служби колій. Початок укладання очолив начальник її техвідділу В.І. Савельчев. І вдень, і вночі під час виконання робіт тут можна було побачити начальника служби колій М.П. Демченка. В розмові він сказав, що завдання такого плану довелося виконувати колійникам вперше. І це накладало неабияку відповідальність як на кожного керівника підрозділу, так і на кожного робітника. Постійно контролювали хід цих робіт, відвідуючи названу ділянку, генеральний директор підприємства А.П. Ткаченко, головний інженер В.І. Вітченко. Керівники КАТП‑2022, служби руху та інших підрозділів теж постійно цікавились, як працюють їх підлеглі.

Немало доклеїли старань, щоб забезпечити ритмічний рух тролейбусів керівництво та руховики тролейбусного депо №2.

І ось 19 квітня, майже на добу раніше наміченого строку роботи на переїзді було закінчено. А після виконання шляховиками асфальтування рух по проспекту Гагаріна та вулиці Кірова було відновлено. На 27 метрах в двопутному вимірі укладено гумотехнічні плити, а прилягаючі до перехрестя ділянки колії вимощені бетонними.

З тихим шурхотом, без стуку через переїзд мчать автомобілі, рухаються тролейбуси, вантажівки. Головний інженер підприємства В.І. Вітченко говорить:

— Всі, хто брав участь у виконанні робіт на перехресті проспекту Гагаріна та вулиці Кірова, успішно справилися з нелегким і відповідальним завданням. За це вони заслуговують великої подяки. У черговий раз електротранспортники показали, що їм під силу виконання будь-якого завдання, котре спрямоване на поліпшення транспортного обслуговування городян.

І. ПЕТРЕНКО

На знімках: напружені моменти капітального ремонту трамвайної колії на перехресті проспекту Гагаріна та вулиці Кірова з укладанням гумотехнічних плит.

Фото О. Зайцевої

№33‑34 (5181‑5182), 1 травня 2004 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус
Улицы и площади:   Аерокосмічний проспект, вулиця Молочна
Перевозчики:   Депо №1, КП "Тролейбусне депо №2"

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.