Новости. Покликані слугувати людям

Газета "Харківський електротранспорт", 01.05.2004.

1 Травня. В цей день 65 років тому відбулося викриття тролейбусного руху у нашому місті. Довжина маршруту Площа Тевелєва — Парк Горького складала 7 кілометрів. А до 7 листопада 1939 року почав працювати і 2‑й маршрут Центр — Південний вокзал — 11,2 км. Тролейбусний парк нараховував 18 машин.

Та здійсненню широких перспектив для депо завадила Велика Вітчизняна війна. Багато електротранспортників пішли на фронт. Ті, хто залишився, продовжували трудитись. Під безперервним бомбардуванням підвозили трудівників до заводів, перевозили поранених від санітарних поїздів.

Окупант залишили після себе руїни трамвайних та тролейбусних депо, підстанцій, обгорілі остови машин і вагонів.

Визволення Харкова. Тяжкі умови відбудови міста. Та завдяки трудовому ентузіазму деповчан 16 червня 1944 року із парку Горького до Південного вокзалу вийшли 8 тролейбусів. А до кінця року їх було вже 14. Депо розміщалось у парку Перемоги (скляний струмінь). Продовжуються маршрути, відкриваються нові. Поряд із Ленінським трамвайним ударними темпами побудували тролейбусний парк.

У післявоєнні роки Харків росте, розвивається, а з ним — і електротранспорт. Були побудовані 2‑ге та 3‑тє тролейбусні депо, Жовтневе і Салтівське трамвайні, реконструйовано вагоноремонтний завод. Загальна протяжність тролейбусних ліній склала 570 кілометрів, а трамвайних — 633. Нашому депо першому в місті було присвоєно високе звання "Підприємство зразкового транспортного обслуговування".

Сьогодні Депо № 1 — високорозвинуте транспортне підприємство, у котрому трудиться понад 600 осіб. Воно має сучасний рухомий склад, ремонтну базу. Обслуговує центральні райони міста з великим пасажиропотоком і перевозить понад 32 тис. пасажирів на добу. В умовах економічних складностей, недофінансування колектив працює стабільно. Про це свідчать результати минулого року.

Особливу увагу ми приділяємо збору виручки. Певні заходи з цього питання дають результати. Але резерви є. Головний із них — людський фактор. Перш за все — поліпшення роботи водіїв та кондукторів. А в нас їх відповідно 551 і 555. Не можу не назвати кращих. Це О.А. К****ка, А.В. Т***н, В.І. П******й, В.Л. М*******ко, С.М. З***ь, П.О. С*****в, Н.І. М****ко, A.М. К*******ва, Б.О. Є******ко та інші. Кондуктори — І.В. С*********ва, Т.П. В****к, С.Є. Д****ко, Л.В. П*******о, С.А. В******ко, В.В. К********ва, Т.Л. Т*****ко, Ю.П. Б***й, Г.О. Г*****в, О.А. С*****ва, B.М. С*****ва та інші.

Не забуваємо і про культуру обслуговування та безпеку руху. А ще наша турбота про матеріально-технічну базу, її вдосконалення. Тут немало вже зроблено. І в цьому активна участь начальників дільниць: В.А. С****нка і М.В. К***ка незаперечні. З повною віддачею трудяться ремонтники В.В. Г*****в, В.В. В********ко, В.Г. Р*****ко, М.І. П********в, М.В. С****к, В.Д. П****а, С.М. Г***в, В.П. Д********в та інші.

Кістяк колективу — ветерани-водії — Н.І. З*******ко, Л.Т. А*****ва, В.А. Б******ва, Є.А Б****ко, В.С. В******в, Г.В. Г*******ий, Н.Т. Д*****к, М.Д. Д****а, Г.В. Л***ка, начальники маршрутів — І.В. С*******н, І.П. Л*****в, диспетчери — М.Ф. К*****ва, В.Ф. Ч**, жерстяник — В.П. Д****о, майстри — В.Я. К*********ий, В.Є. Т******ва, слюсарі — В.В. К*******ва, Н.С. К****ко, С.М. Р*****н, І.А. С****ч, В.П. А*****в, Я.А. Н*****ч, В.М. Л****ва, шофери — І.В. М*****в, А.Г. Ш*****ко та багато інших. Всі вони спеціалісти високого класу, про яких неможливо говорити без поваги. Віддаючи депо кращі роки життя, передають свій багатий досвід, навички, уміння молодим.

Ідучи назустріч 65‑літтю харківського тролейбуса та 350‑літтю м. Харкова, колектив депо докладає всіх зусиль аби якість роботи задовольняла потреби городян, а послуги були відповідно оплачені і принесли нашому підприємству так необхідні кошти.

Із славною річницею вас, шановні тролейбусники! Добра і щастя вам, здоров’я, наснаги і гідної оцінки вашої праці.

А ГЕРАСИМЕНКО,
начальник Депо №1

№33‑34 (5181‑5182), 1 травня 2004 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Троллейбус
Перевозчики:   Депо №1

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.