Новости. Від досягнутого іти далі

Газета "Харківський електротранспорт", 15.05.2004.

Не так давно завершився І квартал поточного року. Отже, електротранспортникам, безумовно, цікаво знати, як спрацювало наше підприємство в цілому, а також його окремі підрозділи. Зазначу відразу, що основні техніко-економічні показники на ХКП "Міськелектротранс" виконано. План з перевезення пасажирів — на 102,6%. Всього ж за звітний період перевезено 34,5 млн. платних пасажирів. Всі депо збільшили обсяг перевезень у І кварталі цього року у порівнянні з відповідним періодом минулого. Найбільше ж — салтівчани, де ріст склав 17,3%. А тролейбусники депо №3 — на 14%. План з доходів від перевезення пасажирів виконано на 103,5 проц. Фактично отримано 10043,9 тис. грн.

Якщо ж торкнутися доходів від продажу разових квитків, то вони зросли проти аналогічного періоду минулого року на 942,9 тис. грн.. Слід підкреслити, що на першому місці з росту доходів знаходяться Салтівське трамвайне депо (+201,9 тис. грн.), у тролейбусному депо №3 цей показник склав +178,3 тис. грн., що дало йому змогу зайняти 2‑е місце, на 3‑му — жовтневці, у котрих доходи зросли на 172 тис. грн., четвертим стало Депо №1 — 136,4 тис. грн., п’яте посіли комінтернівці, де доходи збільшилися на 131,5 тис. грн., і 6‑е — за тролейбусним депо №2, де ріст склав 122,8 тис. грн.

В усіх депо сталося зниження втрат з технічної несправності у порівнянні з відповідним періодом минулого року, крім тролейбусних депо №2 та №3.

У цілому по підприємству втрати з технесправності знизилися на 18,5%, а втрати доходів — на 49 тис. грн.

Якщо проаналізувати щоденну виручку, то в І кварталі поточного року вона збільшилася у порівнянні з відповідним періодом 2003 року по всіх депо.

Фактична годинна виручка у середньому по трамвайних депо найбільша у Салтівському і складає 15,7 грн. Серед тролейбусних — вона найбільша у депо №3 і дорівнює 16 грн., а маршрутом, де найбільша середньогодинна виручка є 3‑й Жовтневого трамвайного депо (22 грн. 51 коп.). Найбільша ж виручка на одного кондуктора припадає на 5‑й маршрут Комінтернівського депо — 9814 грн.

По тролейбусних депо максимальна виручка на одного кондуктора в депо №3 на першому маршруті — 14533 грн.

Весь наш досвід свідчить, що не можна зупинятися на досягнутих результатах. Потрібно найактивніше використовувати наявні резерви. А це значить, що необхідно зменшувати всі види втрат, в тому числі й з технічної несправності. Слід поліпшувати якість ремонту рухомого складу, культуру обслуговування пасажирів. І, звичайно ж, кожен електротранспортник повинен сумлінно ставитися до своїх обов’язків. У цьому і вбачається запорука нашої стабільної роботи.

Л. ТКАЧЕНКО,
начальник планово-економічного відділу підприємства

№37‑38 (5185‑5186), 15 травня 2004 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус
Городские маршруты:   Тм3, Тм5, Тб1
Перевозчики:   Депо №1, Комінтернівське трамвайне депо, КП "Жовтневе трамвайне депо", КП "Салтівське трамвайне депо", КП "Тролейбусне депо №2", КП "Тролейбусне депо №3"

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.