Новости. Закріпитися і йти далі

Газета "Харківський електротранспорт", 19.06.2004.

Хоч на календарі літо, місяць червень, та, напевне, усім електротранспортникам цікаво знати, яких результатів добилися колективи депо у зборі грошової виручки за травень. Адже він був дуже непростим.

Бо саме на нього припало багато святкових днів, а ще додалися весняні турботи дачників, городників, котрі виїжджали в певні дні на свої ділянки, що також позначалося тоді на виручці.

Щоб мати грошові надходження за надану послугу і підтримувати підприємство в економічному плані на належному рівні, адміністрація ХКП "Міськелектротранс" вживала необхідних заходів. За відповідно складеними графіками у лінії щоденно працювали в ролі громадської ревізії службовці та спеціалісти, аби допомогти кондукторам виконати фінансовий план.

Отож, яких результатів добилися трамвайчики та тролейбусники у травні? Відразу скажу, непоганих, бо всі депо успішно справилися з виконанням поставлених завдань. Про це переконливо свідчать цифри. Так, наприклад, комінтернівці при плані 314,2 тис. грн. привезли з лінії 342 тис. грн., що складає 108,8%. Салтівчани ж, відповідно 458,5 тис. грн. і 488,5 тис. грн., у процентному відношенні це становить 106,5.

Дещо нижчі результати мають трудівники Жовтневого трамвайного депо. Тут при плані 416,8 тис. грн. зібрали 427 тис. грн. (102,4%).

Непогано спрацювали у травні й тролейбусники. Лідером є депо №3. Деповчани привезли у травні до каси підприємства 477,3 тис. грн. при плані 436,1 (109,4%). Трохи нижчі показники має колектив депо №2. Руховики цього підрозділу зібрали 408,2 тис. грн. при плані 386 тис. грн. або 105,7% . Справилися із фінансовим завданням, як я вже сказала, і в Депо №1. Тут таке співвідношення цифр: план — 380,1 тис. грн., а фактично отримано 380,5 (100,1%).

Без сумніву, колективу Депо №1, як у минулому році, так і в нинішньому, доводиться працювати у складних умовах, бо постійні закриття руху по проспекту Леніна, пов’язані із будівництвом метрополітену, впливають на збір грошової виручки цим підрозділом.

У червні ми теж не маємо права "розхолоджуватися". Тим більше зараз, коли до кінця місяця фактично залишилася одна декада. Вже зараз необхідно проаналізувати деповчанам, на яких маршрутах не добираємо, а отже слід мобілізувати там кондукторів, водіїв, посилити контроль.

Останнім часом між Салтівським трамвайним та тролейбусним депо №3 відбувається справжнє змагання щодо збору виручки. І адміністрації обох підрозділів, і безпосередньо начальники відділів зборів виручки та експлуатації щоденно цікавляться, хто кого випередив. Таке суперництво — своєрідний стимул до кращої роботи. І це добре, адже прагненням до збільшення щоденної виручки повинні пройнятися колективи всіх депо. Звичайно ж, взяти реальний рубіж — це тільки половина проблеми. Але закріпитися на ньому й іти далі — також невід’ємна частина нашої роботи. Відповідальна і напружена.

Л. ТКАЧЕНКО,
начальник планово-економічного відділу підприємства

№47‑48 (5195‑5196), 19 червня 2004 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус
Перевозчики:   Депо №1, Комінтернівське трамвайне депо, КП "Жовтневе трамвайне депо", КП "Салтівське трамвайне депо", КП "Тролейбусне депо №2", КП "Тролейбусне депо №3"

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.