Новости. Мета — стопроцентний рубіж

Газета "Харківський електротранспорт", 26.06.2004.

Постійно звертаючись до збору коштів у лінії, редакція багатотиражки намагається охопити цей процес якнайповніше. Сьогодні саме цій темі і присвячує роздуми начальник групи маршрутів Салтівського трамвайного депо А.А. З******ка.

— На мій погляд, за останні роки ми привчили в основному пасажира платити повну вартість за проїзд — 40 коп. На тих вагонах, де встановлено мікрофони й радіоінформатори, з їх допомогою водії також беруть активну участь в організації процесу збирання виручки. Саме для зручності харків’ян було нещодавно запроваджено такий маршрут, як 16 "А". До речі, він працює всі дні тижня. Маршрути 16 і 16 "А" — кільцеві, що дає можливість залучати більше пасажирів й мати більшу виручку. Це, так би мовити, загальні риси нашої роботи.

А зараз я спробую дещо конкретизувати. Сьогодні робота щодо збору виручки в лінії у нашому депо носить постійний і напружений характер. Відомо, що кондуктори працюють ефективніше, коли їм активно допомагають контролери. Отож, щодня трудівники згідно з складеним графіком виходять в лінію і допомагають перевіряти у пасажирів наявність квитків. Усі ті, хто працюють у цехах, і спеціалісти розуміють, наскільки це важливе й актуальне завдання. Моя ж мета — завжди тримати руку на пульсі цього процесу. Тож розпочинаю свою роботу щоденно в лінії, зокрема на тих ділянках, де найчастіше виникають ті чи інші проблеми. Наприклад, 11 червня я працювала, а точніше контролювала 2‑й трамвайний маршрут, бо понад місяць закрито на ремонт Рогатинський міст. А тому "двійка", "двадцятка" і "п’ятнадцятка" слідують за зміненими маршрутами. За таких умов дуже важливо перевірити, як на "двійці" виконується графік, в якому стані тут знаходиться безпека руху. Адже все це — складові збору виручки. Особливу увагу звертаю на те, щоб вищеназвані маршрути, зокрема на ділянці від Центрального ринку до кінцевої "Проспект Перемоги", не заважали один одному.

Чимало в депо робиться для того, щоб водії "не тягли" один одного. Зараз в цілому подібних скарг стало набагато менше. Адже до винних вживаємо дієві заходи. Аж до зняття з лінії й переведення на інші роботи. І люди зрозуміли, що адміністрація депо не дасть тут ніякого послаблення.

Дуже велика увага приділяється пропозиціям водіїв, якщо вони спрямовані конкретно на поліпшення збору виручки. Зокрема, це стосується розкладу маршруту на окремих ділянках того чи іншого напрямку. Я все фіксую і звертаюся за допомогою до служби руху.

Ще одне важливе питання у нашій діяльності — це надійна робота рухомого складу на лінії На мій погляд, у нашому депо вагони стати ремонтуватися дещо краще, хоча це не виключає поломок тих чи інших трамваїв. Однак, ремонтники сьогодні нізащо не випустять в лінію вагон, якшо він має технічні вади.

І все ж, нікуди від цього не дінешся: виручка — це основне завдання наших кондукторів. На моїй групі маршрутів у цьому плані найблагополучнішим є 16‑й маршрут. У травні такі кондуктори як М. П********а та В. С*****ва виконали фінансовий план на 100 проц. Вистачає й таких, хто має цей показник на рівні 95 проц. А я постійно працюю над тим, щоб якомога більше підкорили саме стопроцентний рубіж.

Записав М. АРТАМОНОВ

№49‑50 (5197‑5198), 26 червня 2004 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай
Городские маршруты:   Тм2, Тм16, Тм16-А
Перевозчики:   КП "Салтівське трамвайне депо"

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.