Новости. Ефективність роботи і культура обслуговування — першорядні

Газета "Харківський електротранспорт", 03.07.2004.

"Господарство" IV відділення служби руху, як говориться, чимале. Це перш за все шість станцій: "Новожаново", "Проспект Дзюби", "Залютино", "Південний вокзал", "Зірка", "ЦУС" та чотири ревізорських технічних пости — "Новобаварський", "Спуск Халтуріна", "Вул. Кандаурова", "Вул. Червоноармійська". Разом із ревізорами та диспетчерами — це 34 працівники, котрі обслуговують, як ми бачимо, кілька важливих і відповідальних напрямків.

Цілком зрозуміло, що основою нашої роботи є регулярність руху в лінії. Бо вона напряму пов’язана із збиранням виручки. Тож саме на цьому питанні я б і хотіла зупинитися детальніше.

Деякі водії та кондуктори, особливо, якщо вони тільки‑но прийшли працювати на міський електротранспорт, можуть хіба що здогадуватися, яка напружена праця пов’язана із складанням графіка руху на маршрутах. Тут враховуються десятки й десятки конкретних факторів: початок і закінчення роботи великих підприємств, прибуття на станції електричок та поїздів метро, функціонування учбових закладів, розташування ринків і супермаркетів, сезонні коливання пасажиропотоків, а також наявність інших трамвайних чи тролейбусних маршрутів, паралельних приватних перевізників тощо. Тому виконання графіка руху є гарантією наповнення салону, виконання фінансового плану. І тут велика роль відводиться нашим диспетчерам. їх чітка, професійна робота дисциплінує кожного руховика, дає можливість всім трамвайним та тролейбусним маршрутам, працювати узгоджено, не заважаючи один одному.

У мене давно склалася система оцінки роботи як диспетчерів, так і водіїв. Чергуючи на одному із ревізорських технічних постів, я можу зафіксувати знаходиться вагон в графіку, чи, наприклад, запізнюється на кілька хвилин. Якщо ж на кінцевій у відомості виконаного руху все буде гаразд, це буде означати, що водій "наздоганяв" час за рахунок перевищення швидкості. А це веде не тільки до обривів контактного дроту, сходів вагонів, а й до порушень транспортної дисципліни, ДТВ. З такими руховиками доводиться розбиратися, як говорять нині, конкретно. Пишеться рапорт на ім’я начальника служби із подальшим вжиттям заходів у депо.

Відомість виконаного руху також уважно контролюється. Навіть "неозброєним" оком видно, списав диспетчер дані з розкладу чи відобразив реальну картину роботи водіїв. Хоча заради справедливості слід зазначити, що сьогодні руховики "поважають графік". Випадки його навмисного порушення доволі поодинокі.

Зараз на кінцевих станціях IV відділення служби руху трудяться досвідчені диспетчери. Кілька слів мені хочеться сказати саме про тих, хто працює на станції "Південний вокзал". Візьмемо, наприклад, Олену Олександрівну Б****ву. У неї все чітко. Працює, як "годинник". Вміє приймати зважені рішення, швидко ліквідовує рух після затримок. Професіоналом є і Олександр Михайлович К******к. Він ніколи нічого не забуває. А це для диспетчера дуже важлива риса. Мені, до речі, подобається, як працює по мікрофону Валентина Іванівна С*****ва. Вона добре розуміє, що вокзал — це ворота нашого міста, і завжди дає пасажирам своєчасну й важливу інформацію. Досить активний стиль роботи і у Ніни Дмитрівни Т*****вої, котра працює на кінцевій станції "Новожаново". Вона свого часу водила трамвай, знає його будову й допомагає руховикам у разі поломки вагона своїми порадами.

Чимало уваги адміністрація служби руху приділяє підтриманню кінцевих станцій у належному вигляді. Там, де необхідно, проводяться так звані косметичні ремонти силами дільниці лінійних споруд. На станції "Проспект Дзюби" нещодавно було відремонтовано підлогу. А станція "Південний вокзал" перейде у нове приміщення, в котрому, крім диспетчерської, є кабінет начальника відділення, бокс для прибиральниці.

Словом, можна цілком справедливо констатувати, що диспетчери нашого підрозділу роблять свій внесок у те, щоб трамвай і тролейбус працювали ефективніше і з високою культурою обслуговували харків’ян та гостей міста.

О. АНАТОВСЬКА,
начальник IV відділення служби руху

№51‑52 (5199‑5200), 3 липня 2004 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус
Конечные городских маршрутов:   Вул. Університетська, Залютине, Новожанове, Південний вокзал, Просп. Дзюби
Улицы и площади:   вулиця Євгена Котляра, Карповський узвіз, майдан Конституції, вулиця Полтавський Шлях, узвіз Соборний

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.