Новости. Дисципліна — основа основ

Газета "Харківський електротранспорт", 24.07.2004.

Щойно завершилося І півріччя. Підсумовуючи роботу за цей період поточного року слід зазначити, що з участю водіїв нашого підприємства було допущено 19 дорожньо-транспортних пригод. При цьому дві особи було смертельно травмовано, а 19 — травмовано. Якщо порівняти з аналогічним періодом минулого року, то практично рівень транспортної дисципліни не змінився, тобто торік за участі наших водіїв сталося 20 ДТП, при яких дві особи було смертельно травмовано і 20 травмовано.

Відрадно, що водії Депо №1 (трамвай) і тролейбусних депо №2 та №3, КАТП‑2022, за 6 місяців 2004 р. працювали без звітних дорожньо-транспортних пригод.

За участі водіїв Комінтернівського і Жовтневого трамвайних депо сталося по 3 ДТП, при яких відповідно 4 і 3 особи травмовано. Водії Салтівського трамвайного депо стали співучасниками 4 ДТП, при яких одна особа смертельно травмована і 3 травмовані.

Найбільша кількість ДТП у Депо №1 (тролейбус) — 9, при яких одну особу смертельно травмовано і 9 — травмовано.

Таким чином, за І півріччя нинішнього року допущено ріст пригод у порівнянні з відповідним періодом минулого по загальній кількості у Комінтернівському депо на 2, в Салтівському — на 1 і в Депо №1 (тролейбус) — на 7.

Слід сказати, що ДТП з вини наших водіїв згідно із статистичною звітністю по ДАІ у І півріччі нинішнього року не було. Відповідно до класифікації ДТП розподілилися ось так (у % відношенні):

  • зіткнення транспортних засобів — 70;
  • наїзд на перешкоду — 2;
  • наїзд на пішохода — 18;
  • наїзд на транспортний засіб, що стоїть — 2;
  • падіння пасажира — 8.

Як бачимо найбільша кількість ДТП сталася по таких видах, як зіткнення транспортних засобів і наїзд на пішохода.

Та ні для кого не буде секретом, що стан аварійності напряму залежить від транспортної дисципліни всіх учасників руху, які безпосередньо беруть участь у цьому процесі: водіїв, пішоходів, пасажирів. Про останніх двох я говорити не буду. Що стосується дисципліни водіїв ХКП "Міськелектротранс", то вона залишає бажати кращого. Саме на ці аспекти слід звернути увагу під час проведення профілактичних заходів з безпеки дорожнього руху.

М. ЛІТВЯК,
начальник служби безпеки дорожнього руху

№57‑58 (5205‑5206), 24 липня 2004 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус, Происшествия
Перевозчики:   Депо №1, Комінтернівське трамвайне депо, КП "Жовтневе трамвайне депо", КП "Салтівське трамвайне депо", КП "Тролейбусне депо №2", КП "Тролейбусне депо №3"

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.