Новости. Серце ремонтного корпусу

Газета "Харківський електротранспорт", 18.09.2004.

Без перебільшення можна сказати, що заготівельна дільниця Комінтернівського трамвайного депо є серцем всього ремонтного комплексу. Адже саме відновлення запасних частин та агрегатів дає можливість вдруге використовувати їх на рухомому складі. Це переконливо засвідчує розповідь майстра вищеназваного підрозділу С.І. Л****КА.

— Колектив нашої дільниці хоч не такий уже й великий, але у ньому є робітники всіх необхідних професій: електрослюсарі, токарі, обмотувальники, пайщики, зварники... Мене, як керівника середньої ланки, дуже радує той факт, що останнім часом до нас прийшло чимало молоді, що свідчить і про оновлення колективу, і про зацікавленість нашим підприємством. Ми намагаємося, звичайно, навчати новачків, передавати досвід старших поколінь.

Це — зрозуміло. Адже без відповідних знань, навичок, неможливо якісно відремонтувати тяговий двигун трамвая, мотор-генератор, башмаки рейкового гальма, соленоїди тощо. Або візьмемо електроапаратний підрозділ дільниці. Скільки знань, терпіння, дотримання технології вимагає, наприклад, ремонт прискорювача вагона Т‑3 чи імпульсного перетворювача Т‑3М. І зважте ось на що: на жодному підприємстві Харкова цьому не навчишся, тільки — у нас.

Проте за своєю трудомісткістю і важливістю для всього ХКП "Міськелектротранс" відділок з капітального ремонту колісних пар справедливо вважається одним із ключових, бо відновлює колісні пари для всіх трамвайних депо.

А от зараз ми пробуємо капітально відремонтувати весь візок трамвая Т‑3. На сьогодні вже відновили 2 повздовжні та 2 моторні балки візка. Причому в цю непросту справу свій внесок роблять салтівчани і жовтневці. Перші постачали тягові двигуни, а останні — башмаки рейкового гальма та соленоїди... Перший візок, перша спроба, але ж треба з чогось розпочинати. Бо на капітально відремонтовані візки чекають на нашому підприємстві з нетерпінням.

Все, що ми робимо у повсякденні, це, безумовно, заслуга всього колективу заготівельної дільниці, і в першу чергу таких спеціалістів: електрослюсарів Б.М. Щ*******ка та В.X. П***ха, слюсарів В.В. М***ша та Є.Г. Б******ка, токарів М.Д. Б****ва та В.М. К*****и, акумуляторника О.Б. М****нка, коваля В.П. К*****ва. Мені хочеться цим підкреслити, що саме спеціалісти є основною цінністю, запорукою роботи міського електричного транспорту.

Підготував М. АРТАМОНОВ

№73‑74 (5219‑5220), 18 вересня 2004 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай
Модели ПС:   Tatra-T3, Tatra-T6B5
Перевозчики:   Комінтернівське трамвайне депо

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.