Новости. Тут "вартуватимуть" технічний стан вагонів

Газета "Харківський електротранспорт", 20.11.2004.

Ось і збулася заповітна мрія руховиків Салтівського депо. 15 листопада заступник генерального директора ХКП "Міськелектротранс" Ю.М. Кость в присутності представників служби колій, БМУ, енергослужби та Салтівського трамвайного депо перерізав символічну стрічку при в’їзді на новозбудовану оглядову канаву на кінцевій станції "Плитковий завод". Першою на неї трамвайним поїздом №663‑664 23‑го маршруту заїхала водій Надія Іванівна І****ко.

— Цього моменту, — сказав начальник Салтівського трамвайного депо О.П. Дротенко, — ми чекали майже п’ять років, адже виступали немов би "головними замовниками" спорудження оглядової канави. А для того, щоб її звести, звичайно ж, потурбувалось керівництво ХКП "Міськелектротранс", доклали немало зусиль багато спеціалістів й робітників різних підрозділів. БМУ та технічний відділ і ПКБ підприємства розробили технічну документацію, будівельники й колійники виконали в стислі строки великі обсяги робіт, намагаючись використовувати тут недорогі матеріали. А завдяки бетонозмішувачу жодного кубометра щебінки, як говориться, не закопали. Канава зроблена зручно для слюсаря. Адже вхід до неї не прямо під вагон, а з приямків праворуч і ліворуч. Доклали тут зусиль і енергетики, оперативно вирішуючи перенесення та відключення мережі для того, щоб здійснювати монтаж великогабаритними механізмами. А колійники взагалі молодці. Вони оперативно проклали не тільки трамвайні колії, а й змонтували спецчастини з високою якістю виконаного. Якщо ж говорити про необхідність оглядової канави, то вона беззаперечна. Адже давно існувала проблема огляду не досить нових наших вагонів на Краснодарському схилі, що робити було з вагонами, заповненими пасажирами, досить складно. Тепер же це, по‑перше, дасть можливість поліпшити безпечну експлуатацію трамваїв на маршруті складного профілю. А, по‑друге, я сподіваюсь, зменшить вибуття їх з технічної несправності з лінії.

— Не повторяючи сказаного Олександром Петровичем, додам, що колійники працювали з повною віддачею, — зазначив начальник служби колій М.П. Демченко. — Мій заступник А.И. Кушнір та інженер техвідділу Н.М. М*****ва чітко відпрацювали технічну документацію. Роботи вели тут працівники ДМРК під керівництвом майстра О.П. Ж****ра та Салтівського підрозділу, котрих очолював майстер В.В. Т*****в.

З’їзд, два стрілочних переведення, 32 м в однопутному вимірі рейок уклали без закриття руху колійники. Для надійності і жорсткості кріплення було використане таке, як на залізниці. Немало доклали зусиль, щоб реставрувати і використати спецчастини. Технічних складностей завдяки злагодженій роботі не було.

Начальник БМУ В.А. Салюк був лаконічним:

— На нашу долю випав немалий обсяг виконаних робіт: земляні, монтажні, зварювальні, бетонувальні та штукатурні. Тут добре потрудилися мулярі В.О. Ч*******ко, В.М. Ш****к, С.М. Т*******в, змішувальних розчинно-бетонувального вузла А.К. Ю****в, зварювальник В.Г. Т***н, під безпосереднім керівництвом виконроба М.Г. П********ва. Координував ці роботи головний інженер БМУ Є.М. Шелушенко. Я думаю, що нарікань на якість виконаного нами від деповчан чи колійників не буде.

— У виконанні відповідального завдання з будівництва оглядової канави допомагали і представники енергослужби, — підкреслив головний інженер цього підрозділу В.М. Миколаенко. Відзначив він роботу трудівників І району контактної мережі, де начальником В.С. В**ко, котрі були причетні до будівництва оглядової канави. Їх внесок — немалий.

Оглянувши перший вагон, слюсар Салтівського трамвайного депо О.М. І****в висловився, щодо новобудови, так:

— Працювати тут можна без проблем. Зручно і безпечно. Думаю, що подальше облаштування цього об’єкту зробить умови ще кращими.

У свою чергу водій Н.І. І****ко підкреслила:

— Тепер нам не страшний буде Краснодарський схил та огляд переповнених вагонів. І взагалі за будь-якої поломки можна буде відремонтувати вагон безпосередньо тут, не заїжджаючи в депо і не втрачаючи дорогоцінних годин, які приносять нам виручку.

Погодьтесь, добре сказано. Бо все, що робиться на нашому підприємстві, спрямоване на головні цілі — безпеку руху, культуру обслуговування та одержання відповідних доходів за надані послуги.

І. ПЕТРЕНКО

Фото О. Зайцевої

№91‑92 (5235‑5236), 20 листопада 2004 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай
Единицы ПС:   Tatra-T3SU #663, Tatra-T3SU #664
Конечные городских маршрутов:   Південно-Східна
Перевозчики:   КП "Салтівське трамвайне депо"

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.