Новости. Секрет успіху — нарощування темпів
Газета "Харківський електротранспорт", 04.12.2004.
Ця проблема завжди актуальна. Збір грошової виручки, її збільшення — ось що не сходить з порядку денного зібрань не тільки кондукторів, водіїв, лінійних працівників, диспетчерів, начальників відділів збору виручки та інших електротранспортників. Бо все сьогодні упирається в кошти.
Якщо той чи інший колектив маршруту, або окремий кондуктор чи депо в цілому досягли відповідного рубежу, закріпили його, то на ньому не зупиняються, а, як говориться, ідуть далі.
Ось і в нашому тролейбусному депо №3 ми досягли 21 тис. грн. виручки на день. І маємо її стабільно. Причому це в будні. Та ось ще у вересні нам вдалося "підкорити" — 22 тисячі грн. Зраділи. І все ж не заспокоїлися. Бо це добре. Однак хочеться ще кращих результатів. Оскільки нам цю планку ще не вдається втримувати щоденно. Саме над цим завданням й працюємо ми з кондукторами, водіями. На сьогодні у нашому депо збором виручки безпосередньо займається 160 кондукторів. Переважна більшість із них стараються, щоб якомога більше зібрати її.
Та сьогодні хочу назвати тих кондукторів, які постійно виконують і перевиконують фінансовий план. Їх прізвища, імена називаємо, як правило, на зборах кондукторів, руховиків, ставимо у приклад відстаючим під час розгляду поведінки тих чи інших порушників на засіданнях фінансової комісії. Бо вони заслуговують добрих слів. Це кондуктори Т.А. К****на, О.В. К*****ва, Г.М. П****а (1‑й маршрут), О.І. Т*******на, В.С. Я***а, М.О. Р**ко (24‑й), Г.А. Б*****ва (34‑й), І.А. К******на (42‑й), З.І. Д*******ко (46‑й), 100‑102 проценти практично для них стало нормою роботи щомісячно.
Розпочався грудень. Перший зимовий місяць. Холодні дні, до того ж — найкоротші. Та всі негативні фактори не повинні відбиватися на зборі грошової виручки. І це треба усвідомлювати всім кондукторам, хто обслуговує пасажирів. Ми зобов'язані за надану послугу отримати належну оплату, адже тролейбуси споживають електроенергію, котра коштує недешево.
Отож, наше завдання — ні в якому разі не зменшувати темпи, а тільки нарощувати їх. А тому кондуктори і надалі повинні працювати серйозно, напружено і відповідально. Важливо, щоб вони ретельно й ввічливо перевіряли наявність проїзних документів. Це на сьогодні теж ще не зовсім використаний наш резерв.
Давайте ж пам'ятати, що грудень не тільки перший місяць зими, він і завершальний місяць року. А тому кожен кондуктор повинен мобілізувати свої зусилля на виконання річного плану.
В. НЕПОМНЯЩИХ,
начальник відділу збору виручки тролейбусного депо №3
№95‑96 (5239‑5240), 4 грудня 2004 року
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Троллейбус |
Городские маршруты: | Тб1, Тб24, Тб34, Тб42, Тб46 |
Перевозчики: | КП "Тролейбусне депо №3" |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.