Новости. Майстри фарбування тролейбусного депо №3
Газета "Харківський електротранспорт", 11.12.2004.
— Робота є робота, — поділилися своєю думкою маляри тролейбусного депо №3. — Хочемо, щоб машини були красивими, привабливими, тож треба постаратися.
Як і в кожній професії, тут є свої "секрети". Саме про них і йшла розмова далі. Адже і Даки, і РОКАРи, не кажучи вже про ЗІУ‑9, далеко не нові. Та мало хто із харків'ян-пасажирів догадується скільки праці, енергії, видумки треба докласти до того, щоб, наприклад, поверхня ДАКа, довжина котрого майже 17 метрів, була добре обезжирена, прогрунтована, а потім вже — пофарбована. І не просто так собі. А згідно з відповідною технологією, із схемою підібраних кольорів. Останнє теж вимагає уваги та великої акуратності.
Коли ж тролейбус стоїть на середньому ремонті, то тут необхідно фарбувати його ще й у салоні. А це робота теж складна. Як говорять у народі, "не поженеш". "Заважають" вікна, плафони, сидіння тощо. Фарбування, як правило, вимагає і дах тролейбуса, котрий зазнає негативних погодних впливів: дощу, снігу, взагалі змін температури.
Тож усіма потрібними навичками роботи добре володіють такі маляри тролейбусного депо як Валентина Андріївна К****р і Тетяна Григорівна Г********ко. До речі, жінки-маляри від усієї душі зазналися, що їм приємно бачити на вулицях міста пофарбовані власними руками машини. Адже це робить їх справу погрібною і пасажирам, і всьому місту.
№97‑98 (5241‑5242), 11 грудня 2004 року
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Троллейбус |
Модели ПС: | DAC-217E, ROCAR-E217, ЗИУ-682 |
Перевозчики: | КП "Тролейбусне депо №3" |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.