Новости. Майстри фарбування тролейбусного депо №3

Газета "Харківський електротранспорт", 11.12.2004.

— Робота є робота, — поділилися своєю думкою маляри тролейбусного депо №3. — Хочемо, щоб машини були красивими, привабливими, тож треба постаратися.

Як і в кожній професії, тут є свої "секрети". Саме про них і йшла розмова далі. Адже і Даки, і РОКАРи, не кажучи вже про ЗІУ‑9, далеко не нові. Та мало хто із харків'ян-пасажирів догадується скільки праці, енергії, видумки треба докласти до того, щоб, наприклад, поверхня ДАКа, довжина котрого майже 17 метрів, була добре обезжирена, прогрунтована, а потім вже — пофарбована. І не просто так собі. А згідно з відповідною технологією, із схемою підібраних кольорів. Останнє теж вимагає уваги та великої акуратності.

Коли ж тролейбус стоїть на середньому ремонті, то тут необхідно фарбувати його ще й у салоні. А це робота теж складна. Як говорять у народі, "не поженеш". "Заважають" вікна, плафони, сидіння тощо. Фарбування, як правило, вимагає і дах тролейбуса, котрий зазнає негативних погодних впливів: дощу, снігу, взагалі змін температури.

Тож усіма потрібними навичками роботи добре володіють такі маляри тролейбусного депо як Валентина Андріївна К****р і Тетяна Григорівна Г********ко. До речі, жінки-маляри від усієї душі зазналися, що їм приємно бачити на вулицях міста пофарбовані власними руками машини. Адже це робить їх справу погрібною і пасажирам, і всьому місту.

№97‑98 (5241‑5242), 11 грудня 2004 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Троллейбус
Модели ПС:   DAC-217E, ROCAR-E217, ЗИУ-682
Перевозчики:   КП "Тролейбусне депо №3"

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.