Новости. Інформація про стан будівництва ІІІ черги Олексіївської лінії Харківського метрополітену (дільниця "23 Серпня" до станції "Проспект Перемоги")

Офіційний сайт Харківської обласної державної адміністрації, 01.02.2006.

Після введення в експлуатацію у 2004 році пускової дільниці 3-ї черги метрополітену від станції "Наукова" до станції "23 Серпня" загальна довжина лінії метрополітену склала 35,6 км із 28 станціями та трьома пересадочними вузлами.

Дільниця від станції "23 Серпня" до станції "Проспект Перемоги" довжиною 3,11 км із 2-ма станціями загальною вартістю 369,7 млн. грн. розпочата будівництвом у 1992 році.

Через обмежене фінансування будівництва Дирекцією метрополітену що будується та ВАТ "Харківметропроект" розроблена схема поетапного введення цієї пускової дільниці:
- у 2007 році - станцію "Інтернаціональна" з перегінними тунелями довжиною 2,5 км, для чого необхідно 141,0 млн. грн.
- у 2009 році - станцію "Проспект Перемоги" з тупиками та з’єднуючою віткою довжиною 0,6 км, для чого необхідно 143,5 млн. грн. і, крім того на електродепо "Олексіївське" - 86,0 млн.грн.

Станом на 01.01.2006 р. з початку будівництва другої дільниці метрополітену освоєно капітальних вкладень на суму 67,95 млн. грн. Пройдено із загальної кількості 64,2% тунелів, ведеться спорудження конструкцій станції "Інтернаціональна", переустрій інженерних мереж. На будівництві працює близько 800 чоловік. У 2005 році програмою будівництва передбачалось освоїти капіталовкладень в обсязі 52 млн. грн., фактично виконано із-за недостатнього фінансування 30,4 млн. грн. (тільки за рахунок міського бюджету).

Виконання будівельно-монтажних робіт за 2005 рік склало 27,5 млн. грн., в т.ч. на пусковій дільниці – 26,5 млн. грн..

Обсяг виконаних БМР за січень 2006 року разом з проектними роботами та іншими витратами становить 4,0 млн. грн.

Із-за відсутності надійного джерела енергозабезпечення пускової дільниці передбачено будівництво електропідстанції "Перемога" з ПЛ 110 кВ вартістю орієнтовно 39,0млн. грн.., де замовником виступає АК "Харківобленерго". Будівництво об’єкту планується закінчити у 2006 році .

Довідково: біля 30% потужності підстанції буде використовуватись для потреб Олексіївської лінії метро. На сьогодні є проектна документація, відведена земельна ділянка , будівництво не розпочато).

Розроблений "Проект державної цільової програми розвитку метрополітенів України на 2005-2010 роки", погоджений Харківськими облдержадміністрацією та міськвиконкомом, Кабінетом Міністрів України ще не прийнято. У 2006 році передбачається здійснити фінансування будівництва метрополітену за рахунок:
- державного бюджету 50 млн. грн. (25 млн. грн. - із загального бюджету та 25 млн. грн. із спеціального бюджету);
- міського бюджету 24,9 млн. грн., (4 млн. грн. із загального бюджету та 20,9 млн. грн. за рахунок залишку займу до міського бюджету.

Технологічні й архітектурно-будівельні рішення пускової 2006 року дільниці від станції "23 Серпня" до станції "Інтернаціональна" характеризуються такими даними:

На 3-й пусковій дільниці третьої (Олексіївської) лінії Харківського метрополітену планується введення однієї станції "Інтернаціональна" з оборотним тупиком.

Станція "Інтернаціональна" відкритого способу робіт, колонна з антресолями і двома підземними вестибулями. Платформна частина у планувальному і конструктивному рішенні являє собою поперечник 2 х 10м з подовжнім кроком опор 8,5м із шириною платформи 13м. З'єднання платформи з вестибулями здійснюється за допомогою сходів. Платформна частина і вестибулі виконуються з монолітного бетону, що дозволяє виконати конструкцію станції єдиною по всій довжині і дає можливість зменшити вартість конструкцій станції за рахунок застосування сучасних методів бетонування прогресивних опалубок, наближення місця приготування бетону (пересувні бетонні вузли), анкерного кріплення. Дане рішення дозволяє зменшити вартість будівництва на 2-3 млн. грн. у порівнянні зі збірним варіантом, а також розширює можливості поліпшення архітектурного образу станції.

На тупиках, венткамері, СТП і пішохідних тунелях застосовуються типові збірні конструкції.

Перегінні тунелі від станції "23 Серпня" до станції "Інтернаціональна" запроектовані із залізобетонного круглого обрамлення діаметром 5,65м обтиснутої на породу і збірного суцільносекційного обрамлення по пальовому ростверку. Пальовий ростверк обумовлений проходженням тунелів по насипу, розташованому на хитливих ґрунтах. Чавунні тюбінги запроектовані тільки на сполучення зі станцією (2 кільця).

Разделы по теме:
Рубрики:   Метро
Линии метро:   Олексіївська лінія
Станции и объекты метро:   "Олексіївська", "Перемога"

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.