Новости. Мiнтранс погоджується вiдновити фiнансування митищинських вагонiв для Харкiвського метрополiтену

Офіційний сайт Харківської міської ради, 27.02.2004.

За словами Володимира Шумiлкiна, у цьому питаннi "почала спадати напруга" i з'явилася надiя на те, що проблеми iз закупiвлею i комплектацiєю вагонiв виробництва Митищинського заводу зникнуть зовсiм. Мiський голова вiдзначив, що навiть у випадку зростання тарифiв на проїзд у метрополiтенi в мiських трамваях i тролейбусах вартiсть проїзду цього року залишиться незмiнною.

За словами Володимира Шумiлкина, з 14 березня в столичному метрополiтенi проїзд подорожчає до 1 гривнi, а в наземному мiському електротранспортi - до 75 коп. Сьогоднiшнiй тариф не покриває витрати мiського електротранспорту i в Харковi. При тарифi в 40 коп. фактичнi видатки складають близько 80 коп. Проте, за словами мiського голови, перш за все потрiбно враховувати низьку платоспроможнiсть населення.

Втрати ХКП "Мiськелектротрансу" вiзьме на себе мiський бюджет. Минулого року з цього джерела були компенсованi втрати "Мiськектротрансу" в обсязi 39 млн. гривень. В бюджетi нинiшнього року вже закладено 25 млн. гривень, i швидше за все, кошти на цi цiлi буде збiльшено. „До речi, в Днiпропетровську обленерго постiйно знеструмлював мiський електротранспорт через борги по сплатi за електроенергiю, чого вдалося уникнути в Харковi", - зазначив Володимир Шумiлкiн.

Разделы по теме:
Рубрики:   Метро
Модели ПС:   81-718

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.