Новости. На Південній залізниці пройшов семінар з питань інноваційних технологій в рекламі

Офіційний сайт "Укрзалізниці", 15.04.2008.

Перспективи впровадження сучасних технологій брендування рухомого складу розглядали фахівці Укрзалізниці, керівники секторів реклами залізниць та представники рекламних агенцій на семінарі “Впровадження інноваційних технологій на рекламному ринку”, що пройшов минулого тижня на Південній залізниці.

Рекламне зображення на пасажирських вагонах, локомотивах чи вагонах метрополітену в окремих випадках має значно більший коефіцієнт корисної дії, ніж стаціонарні види реклами. І саме Південна залізниця ще в 2004 році стала однією з перших, де на електропоїзді локомотивного депо Харків-Жовтень зовні була розміщена реклама. На сьогоднішній день фахівці з реклами на Південній залізниці надбали чималий досвід і знання з питань розміщення зовнішньої реклами на рухомому складі.

Зважаючи й на те, що не за горами Чемпіонат Європи з футболу 2012р., принциповий розгляд та вивчення технологій нанесення рекламних зображень на транспортні засоби загального користування сьогодні для залізничників має особливе й актуальне значення.

Прес-служба Південної залізниці

Разделы по теме:
Рубрики:   ЖД транспорт

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.