Новости. АСУ - в ролі диспетчера

Газета "Вечерний Харьков", 25.12.1981.

У Харкові створюється автоматизована система диспетчерського управління електротранспортом, яка має на меті поліпшити транспортне обслуговування пасажирів та підвищити ефективність використання рухомого складу.

Кому з нас не доводилось марнувати час в очікуванні трамвая чи тролейбуса потрібного маршруту. Ліквілувати такі ситуації, оперативно керуючи графіком руху на лінії кожної одиниці електротранспорту, й повинна АСУ-диспетчер. Сьогодні на кінцевих та вузлових проміжних станціях трамвайних і тролейбусних маршрутів можна побачити фахівців, які закладають під межрейковий простір чи дорожнє полотно контури зв'язку. Ці контури, при наїзді на них трамвая чи тролейбуса й передаватимуть автоматично в обчислювальний комплекс АСДУ-Є (така скорочена назва системи), встановлений в центральному диспетчерському пункті ХТТУ, дані про номер рухомої одиниці, наповнення салону пасажирами. А вже обчислювальний комплекс автоматично вестиме порівняння фактичного часу слідування даного трамвая чи тролейбуса з графіком і у випадку відхилення в той чи інший бік оперативно видаватиме рекомендації щодо того, як знову увійти у графік.

Одночасно АСДУ-Є систематично видаватиме диспетчерам окремих маршрутів оперативні дані про пересування транспортних одиниць, місце знаходження їх на цей час, що дозволить також в разі необхідності коригувати їх рух. Такі ж дані автоматизований диспетчер може дати й по окремих депо.

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.