Новости. На Південній залізниці пройшла виставка тягового рухомого складу

Офіційний сайт Регіональної філії "Південна Залізниця" АТ "Укрзалізниця", 28.11.2008.

26 листопада 2008 року на станції Харків-Балашівка відбулася виставка капітально відремонтованого тягового рухомого складу локомотивного господарства Південної залізниці. Для огляду комісії на чолі з начальником Південної залізниці Віктором Остапчуком кожне локомотивне депо представило по одній одиниці рухомого складу. Найбільший інтерес у комісії викликали електровоз ЧС-7-111 електровозного депо Харків-«Жовтень» та електровоз ВЛ-11-660 локомотивного депо Лозова.

Начальник електровозного депо Харків-«Жовтень» Олександр Барановський повідомив, що електровоз ЧС-7-111 у процесі капітального ремонту було обладнано дослідними зразками сучасних елементів забезпечення безпеки руху поїздів: пристроями автокерування, бортової діагностики несучих елементів візків, реєстратором переговорів локомотивної бригади, ксеноновими лампами прожекторів. Найбільшу цікавість викликав пристрій автоматичного керування, який працює за принципом «автопілоту» та здійснює автоматичне виконання швидкісного режиму руху поїзда по дільниці та корегує його швидкість за показаннями світлофорів. А бортова діагностика несучих елементів візків за допомогою портативного електронного блоку тензометра АВК-Т2 виконує оперативний контроль і вимірює деформацію силових елементів візків електровозу. З результатами вимірювання можна ознайомитися після поїздки за допомогою переносного цифрового рідкокристалічного індикатора. Реєстратор переговорів електровозу ЧС-7-111 працює за принципом так званого «чорного ящика» — фіксує переговори й повідомлення локомотивної бригади з прив’язкою до реального часу.

Начальник локомотивного депо Лозова Віктор Артеменко представив до уваги комісії електровоз ВЛ-11-660 обладнаний системою бортового інтелектуального комплексу локомотиву БІКЛ, який за допомогою навігаційної супутникової системи ОК88 здатен визначати дислокацію локомотива, автоматичне формувати та передавати повідомлення про проходження локомотивом контрольних точок, а отже, сприяє підвищенню безпеки руху.

Начальник Південної залізниці Віктор Остапчук високо оцінив розробки локомотивних депо та їх раціональне практичне застосування на тяговому рухомому складі, а також указав на необхідність широкого застосування цих систем у локомотивах після проходження етапу дослідної експлуатації.

Прес-центр Південної залізниці

Разделы по теме:
Рубрики:   ЖД транспорт

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.