Новости. "Машини працюють на знос": водії тролейбусів Харкова (відео)

Газета "Харьковские известия", 16.05.2023.

Лютий 2022-го. Перший тиждень війни. Весь громадський транспорт Харкова через постійні обстріли і загрозу для життя пасажирів зупинився. А підземка стала головним укриттям для цивільних.

Хоча курсування наземного громадського транспорту було поставлене на паузу, але служба для харківських водіїв трамваїв, тролейбусів та автобусів набула нового формату. Вони стали тими янголами, які під постійними обстрілами евакуйовували харків’ян із найнебезпечніших районів, розвантажували і розвозили гуманітарну допомогу для населення. Були там, де могли стати корисними для міста.

ВЛАДИСЛАВ ПРИЙМАК ДИРЕКТОР КП “САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО”
З 24 лютого була певна група осіб, які прийшли і сказали мені: ми готові працювати. Робити будь-що для Перемоги і робити все, що скажете. В той момент містом була організована певна робота по розвезенню гуманітарної допомоги. По допомозі тим, хто її потребував в плані вивезти, перевезти, евакуювати і так далі. Тобто ця група осіб, яка добровільно прийшла, я нікого ні до чого не примушував прийшли і сказали,- будемо працювати. Залишились і водії і водії, які допомагали цю гуманітарну допомогу вивантажувати, розвозити, роздавати і підіймати до людей похилого віку, які не могли дійти самі. Це все робилося силами нашого підприємства. Наших всіх підприємств. Рухомого складу задіювалося близько 60 автобусів. Щоденно. Працювало десь приблизно так. Хтось возив з лісок гуманітарну допомогу, хтось вже містом її розвозив, хтось розвозив до метро. Тобто десь приблизно 60 автобусів було задіяно щоденно.

Денис Левін був теж там,- серед тих добровольців, які всіляко допомагали Харкову, хоч і не за кермом. А там, де треба було. Вже з травня, коли у місті запустили міський громадський транспорт, Денис почав розвозити харків’ян на одному з тролейбусних маршрутів. Як і всі на той момент вони працювали всупереч всьому.

ДЕНИС ЛЕВІН ВОДІЙ ТРОЛЕЙБУСА
Це мабуть було щось таке, скажімо так не стандартна праця. Тому що було таке, що потрапляли під обстріли. Треба було бистро реагувати на ситуацію. Самое, наверне, страшное, что было, за время войны, это когда я двигался этим же 119-м маршрутом, проезжал по площади Свободы и как раз начался очередной обстрел города. Быстро пришлось реагировать на ситуацию. Я высадил пассажиров, они все побежали в укрытие – в наш выход “Стекляшка”, а я отвел троллейбус в безопасное место, скажем так, с площади.

А далі були тижні, місяці. Вже рік вони возять харків’ян у транспорті безоплатно. Всі фінансові витрати за перевезення пасажирів компенсують з міського бюджету.

ВЛАДИСЛАВ ПРИЙМАК ДИРЕКТОР КП “САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО”
Цієї компенсації вистачає на підтримання рухомого складу в належному технічному стані, виплачувати не надто високу заробітну платню працівникам підприємства, що в порівнянні з іншими містами є трошки меншою, але ця допомога не дає можливості нам якось розвиватися. Ми не можемо планувати дуже наперед. Ну в цих умовах взагалі важко щось планувати, але все ж таки. Тобто це без розвитку. Це допомога.

За цей рік, кажуть на профільному підприємстві, наземним громадським транспортом змогли з’єднати всі райони і мікрорайони міста. Навіть, якщо на маршруті в трамваї, тролейбусі чи автобусі – до десятка пасажирів.

ДЕНИС ЛЕВІН ВОДІЙ ТРОЛЕЙБУСА Бесплатный проезд, это лично мое мнение, с одной стороны это хорошо, потому, что на данный момент не каждый житель города по разным причинам, не может себе позволить оплатить проезд. Кто-то лишился работы, кто-то живет на пособиях, кто-то ВПО. Но есть другая сторона медали. Опять повторюсь: подвижной состав требует ремонта. Он работает сейчас на износ. К сожалению не все троллейбусы и трамваи в городе запущены, потому, что некоторые требуют достаточно большого ремонта, который до сих пор с начала войны не быт произведен. Потому, что нет запчастей. Как реагируют люди?! Тут мнение двояко. Кто-то говорит, что надо оставить проезд бесплатным. Кто-то поблагодарит, кто-то, особенно те, кто вернулись в Харьков, по привычке хотят оплатить.

Щодо повертати чи не повертали плату за проїзд в громадському транспорті, повідомили у муніципалітеті, то це покажуть фінансові спроможності бюджету міста. Навіть якщо її і повернуть, – соціальні гарантії для такої категорії пасажирів, як пенсіонери, наголосив мер міста, будуть збережені в Харкові.

URL оригинала: https://izvestia.kharkov.ua/tv-proekty/mashyny-pratsiuiut-na-znos-vodii-trolejbusiv-kharkova-video/
Разделы по теме:
Рубрики:   Троллейбус
Станции и объекты метро:   "Салтівська"
Единицы ПС:   Tatra-T3SUCS #424, Karsan Atak #АХ0769КТ, Tatra-T3SU #772, Tatra-T3SU #773, Богдан-Т70117 #2606, Богдан-Т70117 #2613, Богдан-Т70117 #2624, Karsan Atak #AX2676KT, PTS 12 #2707, PTS 12 #2708, PTS 12 #2719, PTS 12 #2744, Богдан-Т70117 #3603, Karsan Atak #AX6584MC, Tatra-T6A5 #8670, Tatra-T6A5 #8711
Перевозчики:   КП "Салтівське трамвайне депо"

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.