Новости. Харків'янка судиться з міськрадою за трамвай на вулиці Весніна
Kharkiv Today, 26.06.2023.
Рейки з вулиці прибрали навесні минулого року. Харків'янка Ірина Кравченко вимагає від міськради повернути трамвай на вулицю Весніна.
Вона подала відповідний позов до суду. Активістка вже кілька місяців намагається з'ясувати, за які кошти проводився демонтаж колії, але так і не отримала від мерії відповіді.
"Восени минулого року міськрада на мій запит щодо того, за які кошти було проведено демонтаж трамвайної колії, надіслала мені пошкоджені файли. Тоді я подала позов до суду з проханням зобов’язати міськраду надати мені у відповідь файли нормальної якості", — написала Ірина на своїй сторінці у Facebook.
Тоді суд став на бік позивачки, але міськрада документи так і не надала. Тож активістка вирішила, що є підстави вважати рішення сесії безпідставним.
"Я звернулася до суду з проханням скасувати рішення про бюджет 2022-ого року в частині робіт на вулиці Весніна та відновити первісний стан вулиці", — повідомила активістка.
У серпні 2022 року рух транспорту на вулиці Весніна заборонили. На початку травня на цій вулиці демонтували трамвайні колії. Наприкінці травня минулого року на вулиці Мироносицькій частково зняли трамвайні колії. Демонтаж пояснили реконструкцією, яка передбачає розширення дороги. На Весніна мала залишитися одна трамвайна колія, на якій організують реверсивний рух. Восени 2022-го частину вулиці Весніна відкрили для проїзду.
URL оригинала: https://2day.kh.ua/ua/kharkow/kharkivyanka-sudytsya-z-miskradoyu-za-tramvay-na-vulytsi-vesnina | |
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Трамвай |
Улицы и площади: | вулиця Весніна |
Комментарии
Дещо подібне мало місце у середньовічній Європі. Тоді не було періодичних виборів керівництва міста, але, якщо керівництво занадто крало, місцеві жителі приходили до мерії і там раптово починалась "дефенстерізація", тобто чиновникі у масовому порядку починали випадати з вікон мерії (з верхніх поверхів). Оскільки після цього чиновники були вже непридатні для роботи, доводилося вибирати нових
Подробиці див. lyuk.media/news/vesnina-street-tram-lawsuit-3/
Взагалі історія зі знищенням трамв. лінії дуже дивна.
Нещодавно СБУ затримало посадовців з Харківської філії "Укрзалізниці", які розкрадали нові залізничні рейки для колій у прифронтових районах і використовували рейки, що вже були у використанні.
Подробиці див. gortransport.kharkov.ua/news/27954/
Тобто за звичайний неякісний ремонт за заміну нових матеріалів на старі - без знищення комунікацій - на крадіїв полює ціле СБУ, а за знищення важливого шляху сполучення немає жодної реакції правоохоронних органів
что такое народ?
наш народ выбирал добкина и кернеса.
сомневаюсь, что большинство харьковчан - за сохранение трамвая что тогда, что сейчас.
кто-то принципиально против трамвая, большинству пофиг просто.
В новому допису можна взнати багато чого:
1. Міністерство фінансів відповіло, що жодні роботи на вул. Весніна не фінансувалися
2. 20 березня Харківський окружний адміністративний суд встановив, що надані міськрадою нечитабельні файли не містять відповіді пані Кравченко. Суддя Андрій Сліденко зобов’язав чиновників повторно розглянути її запит та надати коректні документи. Міськрада ж у відповідь подала апеляцію, в останній день відведеного для цього терміну.
11 вересня вже апеляційний суд відмовив міськраді у задоволенні її скарги. Вимогу надати документи суддя Любов Любчич залишила без змін. Повний текст рішення з’явиться протягом 10 днів.
3. Паралельно із цим Ірина Кравченко отримала відзив від міськради щодо іншої справи — про повернення трамвая на вулицю Весніна. У документах міськрада намагається довести, що підпорядковані їй департаменти інфраструктури та ЖКГ не проводили реконструкцію на вулиці Весніна, тому просять суд відмовити у позові. Яким чином, на думку чиновників, зникла трамвайна колія — не пояснюється.
Також є цікава стаття: https://lyuk.media/city/vesnina-street-tram-200-millions/
Харківська міськрада освоїла 200 мільйонів гривень під час війни на розширення вулиці Весніна і знищення трамваю, — ХАЦ
Продовжується нудний серіал місцевого виробництва
"Санта-Барбара""Трамвай на вул. Весніна"26 жовтня об 11:00, відбулось перше судове засідання по суті справи. Представники міськради були на місці. Вони наполягали, що міська рада як колегіальний орган не приймала жодних рішень з реконструкції на вулиці Весніна (вони називали її «ремонтними роботами»). Відповіді на питання «Хто тоді провів роботи?» представники не дали. Роботи були дрібні і поточні, а хто проводив демонтаж — невідомо, незважаючи на те, усі структурні підрозділи міськради підзвітні самій раді та мають подавати відповідну документацію.
Суддя виставила вимогу надати письмове пояснення і вказати, чи звертались представники міськради до правоохоронних органів з приводу демонтажу невідомими особами. Наступне засідання призначили на 8 листопада на 10:00
Отже, треба допомогти п. Терехову знайти "невідомих осіб", які зробили демонтаж
Раніше міськрада писала:
Після кількох невдалих спроб зв’язатися з міськими департаментами харків’янка звернулася до суду. Суддя Андрій Сліденко 20 березня минулого року зобов’язав міськраду повторно розглянути запит пані Ірини та надати адекватну відповідь. Натомість чиновники подали апеляцію в останній відведений для цього день. Вони наполягають, що нібито надіслали позивачці листа про те, що з бюджету Харкова не виділяли фінансування на жодні роботи по вулиці Весніна.
На засідання 18 січня представники міського Департаменту ЖКГ не з’явилися, проте суддя Сліденко вирішив провести засідання без них. Він зачитав позицію відповідачів, що вони начебто виконали попередню постанову суду і надали відповідь на запит пані Кравченко у письмовому вигляді. У своїх повторних поясненнях муніципалітет заявляє, що не приймала рішень щодо демонтажу рейок на вулиці Весніна та навіть не виділяла кошти на це.
Втім, у відповіді не згадується початкова необхідність роздрукувати понад 200 сторінок та витребувати в Ірини Кравченко за це гроші. Позивачка також вважає, що відповідь міськради не стосується суті її початкового запиту. До того ж, заявлена чиновниками дата відрізняється від фактичного отримання нею листа майже на місяць — 20 жовтня та 23 листопада відповідно.
Також безпосередньо перед засіданням представниці міськради подали відзив, який обіцяли надати ще минулого місяця. У ньому міський Департамент інфраструктури зазначає, що за своїм статутом не може втручатися у діяльність КП «МіськЕлектроТрансСервіс». Оскільки дане КП є окремим суб’єктом господарювання, на думку Департаменту, він не має контролювати його діяльність – на кшталт демонтажу рейок на вулиці Весніна у 2022 році.
Представник позивачів адвокат Андрій Коломійцев на засіданні надав суду додаткові пояснення щодо позовних вимог. У документі перелічено, чого саме хочуть домогтися усі троє позивачів від міськради, зокрема:
– визнати неправомірними дії (або бездіяльність) міськради та відповідних департаментів щодо реконструкції вулиці Весніна;
– зобов’язати міськраду відновити трамвайну колію на цій вулиці;
– визнати протиправним виділення коштів на демонтаж рейок;
– визнати дії міськради на вулиці Весніна такими, що протирічать Генеральному плану Харкова від 23.06.2004 та Програмі розвитку міського електротранспорту на 2021-25 роки;
– обов’язати міськраду привести стан вулиці Весніна у відповідність до цього генплану.
Наступне засідання у цій справі відбудеться 19 січня о 10:00.
Продовжується нудний серіал "Трамвай на вулиці Весніна"
1 19 січня розглядалася справа щодо законності демонтажу колій на вулиці Весніна та Журавлівському узвозі. Тоді Харківський окружний адміністративний суд визнав дії міської ради такими, що суперечать закону та затвердженому генеральному плану Харкова. Проте не зобов’язав чиновників повернути рейки на місце, посилаючись на формальний привід (див. зображення)
2
Ще у березні минулого року суддя Андрій Сліденко зобов’язав міську владу знову розглянути запит позивачки та надати їй відповідь. Проте чиновники спочатку намагалися оскаржити це рішення через апеляцію, а пізніше заявили, що, начебто, відповіли на запит, надіславши «Укрпоштою» два листи: 4 та 20 жовтня 2023 року. Сама пані Кравченко заперечує, вказуючи, що остаточну відповідь вона не отримала взагалі, а на листі від, нібито, 4 жовтня стоїть поштовий штамп з датою «21.11.2023».
Повторний розгляд цієї справи почався з того, що міські чиновники вимагали визнати недійсним виконавчий лист, який змушує їх надіслати документи Ірині Кравченко. Проте, зважаючи на рішення про визнання дій міськради незаконними, суд повторно зобов’язав міську владу виконати рішення суду та надати відповідь на запит щодо вартості робіт на вулиці Весніна, який пані Кравченко намагається отримати вже півтора року.
Міськрада ховає документи про вул. Весніна, як кощей голку, в якій його життя. Що ж там такого страшного?
Продовжується нудний серіал "Трамвай на вулиці Весніна"
30 квітня Другий апеляційний суд Харкова почав розглядати апеляцію міськради, у якій чиновники намагаються оскаржити рішення суду першої інстанції про незаконність демонтажу трамвайної колії на вулиці Весніна. У січні Харківський окружний адміністративний суд визнав цей демонтаж незаконним а також таким, що суперечить генеральному плану міста.
Інтереси міського Департаменту інфраструктури представляє Тетяна Погудіна, адвокат похивача задав їй низку питань:
- Куди поділися трамвайні рейки з вулиці Весніна та Журавлівського узвозу?
- Який юридичний характер мають відносини Департамента та КП «МіськЕлектроТрансСервіс» (МЕТС), яке і прибрало трамвайні рейки два роки тому?
- Чи міг голова КП МЕТС самостійно прийняти рішення про демонтаж колії, без санкції Департаменту?
- Чи звітувало КП МЕТС самому Департаменту про демонтаж рейок?
- Чи впливає Департамент безпосередньо на діяльність КП МЕТС?
Відповіді Тетяни Погудіної в усіх випадках були: «Не можу сказати». Вона заявила, що у статуті Департаменту інфраструктури дійсно прописані функції контролю за діяльністю КП МЕТС, але вона не знає, за які кошти проводився демонтаж колій на вулиці Весніна та чи відбувався він взагалі.
Через повітряну тривогу та черговий російський обстріл Харкова суд оголосив перерву у розгляді справи. Наступне засідання у ній відбудеться 14 травня.
Тобто представник Департаменту інфраструктури нічого не знає,
представние міськради працівниця юридичного департаменту Ілона Гевел взагалі не з'явилася.
Джерело: https://lyuk.media/news/appeal-vesnina-tram-2/
1 травня, розглядалася інша справа:
Харків’янка Ірина Кравченко вже майже два роки намагається отримати від міськради інформацію, звідки навесні 2022 року у міста взялися кошти, аби прибрати трамвай з Журавлівського узвозу та вулиці Весніна. Згідно із законом, ці дані мають бути у публічному доступі, проте громадська діячка не змогла знайти їх ані на сайті міськради, ані через прямий запит до чиновників.
Пані Кравченко звернулася із відповідним запитом до Міністерства фінансів України. Там повідомили, що жодних коштів на демонтаж колій Харкову не виділяли, і перенаправили запит до Юридичного департаменту Харківської міськради. Департамент спочатку стягнув з неї 600 гривень за сканування 227 сторінок документації, а потім надіслав пошкоджені файли електронною поштою. Після кількох невдалих спроб зв’язатися з чиновниками харків’янка подала позов до суду.
Представниця Міськради Олена Бабак заявила, що Міськрада начебто вже відправляла позивачці офіційну відповідь про те, що кошти на демонтаж колій з міського бюджету не виділялися.
Проте це суперечить даним, розміщеним на Єдиному вебпорталі використання публічних коштів - на ремонті роботи по вулиці Весніна та міськрада витратила близько 232 мільйонів гривень.
На пряме питання «Яким коштом комунальники профінансували демонтаж рейок на вулиці Весніна?» Бабак повідомила, що міськрада не знає.
Зрештою, суд відхилив апеляційну скаргу міськради та залишив без змін рішення суду першої інстанції. Постанова не підлягає касаційному оскарженню, тому тепер міськрада зобов’язана надати Ірині Кравченко інформацію про обсяги та джерела фінансування робіт на вулиці Весніна під час воєнного стану. Проте невідомо, чи зробить вона це після судових розглядів, що тривають понад рік.
Просмотреть соответствующую тему на форуме.
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.