Новости. Складність перевезень розв'язують і Т‑3М

Газета "Харківський електротранспорт", 21.12.2002.

2 грудня, приблизно о 7 годині ранку, харків'янин середнього віку, котрий стояв на зупинці "601‑й мікрорайон" і збирався їхати у бік центру, раптом подумав, що він ще, мабуть, не проснувся, або просто марить... До зупинки впевнено під'їжджав не звичний за багато років користування трамваєм вагон 6‑го маршруту, а сучасний і комфортабельний поїзд, котрий він раніше бачив тільки на "п'ятірці".

"Невже трамвай заблукав?" — подумав цей громадянин, придивляючись до покажчика номера. Ні, за лобовим склом було чітко видно знайому цифру "6". Чоловік швидко піднявся до вагона і поїхав у власних справах.

...Гадаю, того ранку чимало харків'ян, котрі мешкають на Салтівці, опинилися в подібній ситуації, але швидко зорієнтувалися. Тим більше, що в салонах вагонів типу Т‑3М звучали з динаміків попередження. Особливо важливими вони були для тих, хто сідав у незвичну "шістку" на Московському проспекті чи провулку Короленка. "Будьте уважними, — нагадували водії, — це вагон 6-го маршруту, який слідуватиме до Південного вокзалу".

Деякі роз'яснення з приводу переведення вагонів з "п'ятірки" на "шістку" дав заступник начальника служби руху О.І. Укіс.

— Стан справ з пасажироперевезень по Салтївському шосе в години "пік" давно турбував адміністрацію нашого підприємства. Проте в нинішніх умовах знайти "зайвий" рухомий склад, зрозуміло, непросто. Ми звернули увагу на той факт, що на 5-му маршруті спостерігається деякий перевипуск вагонів. Але ж на ньому експлуатуються трамваї типу Т‑3М, які мають дещо інші технічні характеристики, ніж у вагонів Т‑3, зокрема, більші габарити. Їх використання на Салтівському напрямку треба було ретельно продумати. Служба руху звернулася з конкретною пропозицією до адміністрації підприємства. І нашу ініціативу підтримали. Тож на 6-й маршрут після відповідної підготовки було направлено дві системи і одиночний вагон, котрі підключилися до перевезення пасажирів.

З цього приводу свій коментар дав також і заступник начальника Комінтернівського трамвайного депо з експлуатації М.П. Яценко:

— Перш за все з водіями ми провели детальний інструктаж стосовно того, як проїжджати криві, зроблено відповідні схеми місць, де вагонам доводиться, як говориться, роз'їжджатися. Ми підібрали водіїв І класу, котрі непогано себе зарекомендували, і кондукторів, які намагаються виконувати фінансовий план. Зараз адміністрація депо продовжує контролювати їх роботу. Перші враження від нововведення досить позитивні. Пасажири відразу оцінили турботу про себе і кажуть "спасибі". Адже два поїзди на першій зміні і двозмінний вагон помітно поліпшили транспортні перевезення в години "пік".

Того ж дня своїми враженнями поділилася і водій 6‑го маршруту Комінтернівського депо Л.Ю. К******ва:

— Я десять років відпрацювала на своєму вагоні №1557 по "п’ятірці". Тож можете зрозуміти, що перехід на "шістку" був для мене не просто технічним заходом, Зараз доводиться звикати до нових пасажирів, своєрідного маршруту. На вагонах Т‑3М доволі непросто проїжджати вулицею Полтавський шлях. Вона досить часто забита автомобілями. Через значний винос іноді нелегко буває зробити поворот на кільце кінцевої "Південний вокзал". У деяких випадках доводиться пропускати свій сигнал світлофора через "блокування" вагона автотранспортом. Слід зазначити, що вагон у мене хороший, працює без заходів у депо.

А кондуктор з цього екіпажу О.В. З****в сказав, що і на новому маршруті щодня виконує план, хоча пасажир на Салтівці, зокрема, більш "товстошкірий", "жорсткий", ніж на "п'ятірці", тому вимагає до себе іншого підходу. "Виховувати" його із допомогою мікрофона намагається і водій.

В свою чергу диспетчер кінцевої станції "602‑й мікрорайон" О.М. К******к додав, що поїзд із вагонів Т‑3М навіть у годину "пік" забирає із зупинки всіх пасажирів. Словом, цей сучасний і зручний рухомий склад помітно поліпшив якість перевезень харків'ян по Салтівському шосе. Лінійний же слюсар по трамваю О.М. К***в звернув увагу на той факт, що за тиждень роботи жодний із вагонів типу Т‑3М не вийшов і ладу. Це говорить про непоганий технічний стан цього рухомого складу і реальні перспективи його використання в разі необхідності на інших маршрутах.

...Зрозуміло, що тиждень чи навіть три не можуть виявити всіх проблем, пов'язаних з роботою вагонів Т‑3М на новому напрямку. Але надавши можливість висловитися з цього приводу тим, хто безпосередньо причетний до нововведення, редакція прагне дати читачам реальне уявлення про те, що відбувається сьогодні в лінії.

Підготував М. АРТАМОНОВ

№101-102 (5155-5156), 21 грудня 2002 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай
Модели ПС:   Tatra-T6B5
Единицы ПС:   Tatra-T6B5 #1557
Городские маршруты:   Тм5, Тм6
Улицы и площади:   Салтівське шосе

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.