Новости. Окреслюються результати зробленого

Газета "Харківський електротранспорт", 06.09.2003.

Нинішнє літо було досить напруженим і в той же час результативним з точки зору виконання немалого обсягу робіт, котрі стосувалися контактної мережі, а також капітального ремонту трамвайної колії. Перше було пов'язано з продовженням будівництва Олексіївської лінії метрополітену та розширенням проспекту Леніна. А друге, звичайно ж, із станом колійного господарства на ділянках, де воно вкрай потребувало оновлення, адже завдавало немало клопотів електротранспортникам і незручностей — пасажирам.

Треба сказати, що виконання наміченого мало неабияку підтримку з боку міської влади, на що було виділено немалі кошти. Але й наше підприємство теж вклало немало своїх грошей.

Не буду зупинятися на капітальному ремонті колій по вулиці Жовтневої Революції та Червоноармійській. Про це вже багато писала і досить детально наша багатотиражка. Зупинюся лише на обсягах зробленого останнім часом.

Говорячи про роботу на проспекті Леніна, слід зазначити, що велися вони тут в досить складних умовах напруженого ритму руху по цій магістралі, коли плани неодноразово коригувалися. Електротранспортники переставляли опори, перекладали кабель, перетягували контактну мережу, проте рух тролейбусів майже не переривався. І це завдяки великим зусиллям; які докладали працівники всіх задіяних тут підрозділів: енергослужби, КАТП‑2022 та інших.

До речі, підготовчі роботи на проспекті велися теж в складних зимових умовах, у двадцятиградусні морози. На даний час на відрізку вулиці 23 Серпня йде облаштування об’їзної дороги, де нам теж необхідно зробити немало.

Особливу наполегливість, і якшо говорити високим стилем, трудову звитягу, продовжують показувати колійники, автомобілісти, працівники вантажної дільниці Депо №1 на виконанні капітального ремонту по Московському проспекту. За кошти бюджету тут вже оновлено 920 п/м в одноколійному вимірі.

Приємно тепер бачити рейковий шлях впорядкованим і надійним для руху. А зараз, з 26 серпня, тривають на Московському роботи від вулиці Воєнної до вулиці Нікітіна протяжністю 600 погонних метрів. Отож, думаю, що після виконаного тут і водії, і пасажири помітять зроблене нашим підприємством задля забезпечення безаварійного, ритмічного і комфортного перевезення пасажирів.

Після закінчення ремонтних робіт на Московському проспекті буде продовжено ремонт колії по вулиці Червоноармійській до вулиці Полтавський Шлях.

Отож, не дивлячись на фінансову скруту і неабиякі труднощі, підприємством здійснюється програма поліпшення в першу чергу стану колійного господарства. Від чого залежить регулярність та безпека руху, а звідси — технічний стан рухомого складу. І в кінцевому результаті — одержання таких необхідних нам доходів від перевезення пасажирів.

В. ВІТЧЕНКО,
головний інженер ХКП "Міськелектротранс"

№71-72 (5135-5136), 06 вересня 2003 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус
Улицы и площади:   вулиця 23-го Серпня, проспект Героїв Харкова, вулиця Євгена Котляра, вулиця Москалівська, проспект Науки

Комментарии

Andrey_Sheva
28.02.2024 16:33
Я уже и забыл про существование DCC smile.gif

clone of akirich
01.03.2024 01:21
Так он по сути до сих пор существует, но как Lifecell. Просто DCC был DAMPS TDMA, а лайф, который запустили в 2004 - GSM. В 2006 году абонентов первого переводили во второй. У этих двух компаний был один владелец и инвестор.

Просмотреть соответствующую тему на форуме.

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.