Новости. Можливо і мої пропозиції стануть у нагоді

Газета "Харківський електротранспорт", 20.09.2003.

За специфікою свого захоплення і як один із авторів Інтернет-проектів "Харків транспортний" та "Тролейбуси Харкова" мені й моїм товаришам вже довелося побувати в багатьох містах як України, так і ближнього зарубіжжя. Звичайно ж, знайомлячись з досвідом чиєїсь роботи, завжди порівнюєш із своїм рідним містом. Адже ми — вболівальники харківського електротранспорту і хочемо, щоб тут він був найкращим, розвивався, впроваджував нове, передове. Бо все-таки переконані, що за ним майбутнє. Він — гарант чистоти оточуючого середовища. Та й розрахований на широкі верстви населення.

Аналізуючи побачене в інших містах, хотілося б висловити і деякі пропозиції, які, можливо, будуть корисними для спеціалістів ХКП "Міськелектротранс". Ми ж від цього будемо тільки задоволені, що зробили щось для свого улюбленого виду транспорту.

Наприклад, кожен день десятки тролейбусів, котрі працюють на Павловому Полі, проходять по вулиці Сумській на ділянці від університету до площі Конституції. Я маю на увазі машини, які ідуть в депо. Тут досить багато пасажирів, котрих перехоплюють у електротранспорту автобуси і маршрутки. Але тролейбусам діставалось би більше, якщо б на зупинках, або хоча б в салонах містився розклад їх руху до площі Конституції.

Непогано було б, якби над вихідними дверима у салонах був напис: "Дякуємо за те, що ви скористалися екологічно чистим транспортом". Думаю, це б мало вплив, бо кожному приємно відчути увагу, а також усвідомити одну із найважливіших переваг електротранспорту. До речі, після розміщення відповідного напису на борту тролейбуса ДАК-217Е №147 (Депо №1) на наш інтернет-сайт приходили позитивні відгуки.

Зрозумілі сучасні економічні і матеріальні труднощі. Але, можливо необхідно більше уваги приділяти й прогресивній схемі пофарбування тролейбусів та трамваїв, котрі б виділяли цей рухомий склад у загальному потоці транспорту і створювали його яскравий образ, котрий запам’ятовувався б.

І ще одне. Можливо, доцільно було б повернутися до розміщення в салонах схем маршрутів депо, бажано з перерахуванням зупинок. У цьому випадку, думаю, що у пасажирів не виникало б проблем з їх вибором і привертало б більше до електротранспорту. Не зайвим, на мою думку, стало б також видання міні-календариків з видами рухомого складу, котрий би відображав столітню історію підприємства.

Висловлене мною — це побажання людини, котра душею вболіває за долю нашого трамвая та тролейбуса у Харкові.

З повагою

В. ПУДОВКІН,
співавтор інтернет-проектів "Харків транспортний" і "Тролейбуси Харкова"

№75-76 (5139-5140), 20 вересня 2003 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус
Улицы и площади:   вулиця Сумська

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.