Новости. Нам слід бути однодумцями

Газета "Харківський електротранспорт", 31.07.2004.

Літня пора завжди складна для електротранспортників у плані збору грошової виручки. Бо звісно — студенти і учні виїжджають на канікули, а городяни свої відпустки теж проводять, як правило, не в межах міста. Якщо той чи інший маршрут не зв’язує якісь торгові об’єкти чи центри, то ввійшовши у вагон або машину, відразу помічаєш його низьку наповнюваність.

Рейдова бригада редакції побувала 22 липня в різних районах Харкова: Комінтернівському, Дзержинському, Київському, Ленінському та Жовтневому. Отож, на власні очі і побачили реальність цього твердження.

"П’ятірка" Комінтернівського трамвайного депо завжди відзначається доброю наповнюваністю. Але цього разу тільки від проспекту Гагаріна до Колгоспного ринку пасажирів було більш-менш достатньо. А далі, на жаль, не зовсім. У розмові з кондукторами В.П. Ч****х та Т.В. М*******ко вони дуже турбувалися, що пасажиропотік падає. Але для цих сумлінних і досвідчених кондукторів, хоч це і проблема, але вони намагаються її долати, виконавши планове завдання минулого місяця на 100%. Підтвердили зазначене і їх колеги О.Г. П***ва та В.І. Б***к.

Приємно й те, що у всіх перевірених шести вагонах "п’ятірки" справно працювали радіоінформатори або чітко працювали по мікрофону водії.

У великій кількості тролейбусів Депо №1 довелося проїхати рейдівцям того дня. Від Міськпарку до селища Жуковського, звідти до Медкомплексу, потім до Інституту низьких температур і аж на проспект Перемоги. Різного типу рухомий склад, різні за стилем своєї роботи й кондуктори. І хоч цього дня в лінії у всіх депо, на всіх маршрутах працювало чимало представників громадської ревізії, та чомусь не всі кондуктори були прискіпливими до перевірки службових чи пенсійних посвідчень, мотивуючи це тим, що пасажира такого ґатунку й так видно. Винятком була В.М. С*****ва з "двійки" (машина №664), котра прискіпливо перевірила наявність посвідчень у рейдівців. До речі, ця працівниця теж має високі фінансові показники.

Були деякі недоречності і щодо роботи радіоінформаторів у окремих тролейбусах, зокрема на "двійці".

Рейдівці побували ще і в машинах №148 (2‑й маршрут), 639 (18‑й), 622 (12‑й), 663 (40‑й), 649 (18‑й), 1109 (38‑й)... Скажемо відверто, немало пасажирів провокують кондукторів на неповну оплату проїзду, тож останнім досить непросто буває здійснювати супротив такій позиції, бо інакше — відмова платити зовсім. І це не логічно, адже сідаючи у маршрутне таксі чи автобус, вони, не ремствуючи, готують гроші за проїзд заздалегідь. На жаль, не всі кондуктори проявляли принциповість й настирливість щодо оплати послуги, котру надає електротранспорт.

Зауваження щодо цього були висловлені, зокрема, кондукторам Н.В. К*******вій, М.Г. К*****ко, С.В. У****вій.

У поле зору рейду-перевірки попали і трамваї 15, 20, 6‑го маршрутів. Культура обслуговування на них була відповідною, а кондуктори досить оперативно обілечували тих, хто заходив до салону.

Помітними були і перевірки громадськості та відповідальних від депо осіб. Так, в лінії працювали начальник відділу збору виручки Комінтернівського депо О.І. Опалько та громадський ревізор І.О. С****ко, працівники ЖКПС І.В. З****ко й Л.О. Д*****а, начальник 3‑го відділення служби руху М.П. Лубенець. По всьому видно, що на нашому підприємстві всі сили спрямовані на те, щоб привезти якомога більше виручки.

Всім, починаючи від кондуктора і до спеціаліста, керівника будь-якої ланки, хочеться, щоб наше фінансове становище дозволяло, здійснюючи обов’язкові платежі, придбавати необхідні матеріали, запчастини, а ще — підвищувати заробітну плату. Ось тут ми повинні бути однодумцями у спрямуванні своїх дій на одержання доходів від послуг, котрі надають трамваї та тролейбуси.

Літня пора не повинна стати часом навіть незначного "провалу" у зборі виручки. Добробут кожного електротранспортника, якраз і залежить від цього.

У рейді брали участь працівники редакції:
І. ПЕТРЕНКО, М. АРТАМОНОВ, М. ЗЕЗЮЛІНА

№59‑60 (5207‑5208), 31 липня 2004 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус
Единицы ПС:   DAC-217E #148, ЗИУ-682 #622, ЗИУ-682 #639, ЗИУ-682 #649, ЗИУ-682 #663, ЗИУ-682 #664, ЗИУ-683В01 #1109
Городские маршруты:   Тм5, Тм6, Тм15, Тм20, Тб2, Тб12, Тб18, Тб38, Тб40
Перевозчики:   Депо №1

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.