Новости. Глибоко вникаємо у проблеми

Газета "Харківський електротранспорт", 25.12.2004.

Великі завдання із удосконалення маршрутної схеми тролейбуса постали перед службою руху підприємства у зв'язку із пуском 2‑ї черги третьої лінії метрополітену й відкриття двох нових станцій "Ботанічний сад" та "23 Серпня". Адже ця подія вимагала, без перебільшення, глобальних змін тролейбусного руху у Дзержинському та Київському районах.

Тому разом із інститутом "Харківпроект" було розроблено нову схему руху тролейбусів, котра передбачала зміни 38‑го та 8‑го маршрутів, а також введення так званих кільцевих — 2/22 і 39/40. До речі, наша газета детально повідомляла про це в №№ 71‑72 за 11 вересня поточного року.

Зазначу, шо відразу після введення у дію нової схеми, силами виробничо-технічного відділу і лінійних працівників служби руху почали проводитися постійні обстеження пасажиропотоків. Адже необхідно було своєчасно визначити відповідність напрямків руху тролейбусів і кількість рухомого складу — пасажиропотокові. Необхідно підкреслити ще один важливий факт. Адміністрація нашого підприємства, а також служба руху стали отримувати листив з деяких підприємств Харкова, пасажири котрих користувалися вищенаведеними маршрутами. Багато було й телефонних дзвінків. Всі вони практично стосувалися помічених недоліків у роботі кільцевих маршрутів №№ 2/22 і 39/40. Вони обумовлювалися перш за все нестабільним випуском рухомого складу Депо №1 та зав'язаним із цим перерозподілом пасажиропотоків на інші напрямки.

Отож, з 10 листопада кільцеві маршрути були перетворені в маршрут №2, котрий слідує: проспект Перемоги — проспект Леніна — вул. Сумська — вул. Академіка Проскури. Відновлено також і підсилено тролейбусний маршрут №40, що відповідно рухається: проспект Перемоги — вул. Дерев'янка — парк ім. Горького. Ці маршрути досить протяжні. Це особливо стосується "двійки". Навіть підіймалося питання чи не поділити її на два більш короткі маршрути: "Проспект Перемоги — станція метро "Наукова" та "Станція метро "Наукова" — вул. Академіка Проскури". Останнє зручніше з точки зору управління ними, особливо в умовах недовипуску. Пасажирам же виграшу це не дає. Як показали обстеження пасажиропотоку, кількість транзитних пасажирів з проспекту Леніна в район парку ім. Горького у години пік складає від 270 до 600 чоловік. На фоні основного пасажиропотоку ця цифра здається невеликою. Однак віддавати них пасажирів автобусові №287, котрий повністю дублює нашу "двійку", нам би теж не хотілося. До речі, після перетворення кільцевих маршрутів на "двійку" нарікання від пасажирів практично відсутні. Це свідчить про те, що нова схема маршруту їх в основному задовольняє. Тож ми — на вірному шляху.

Кілька слів необхідно сказати і про 40‑й маршрут. Нещодавно ми отримали подяку від адміністрації Харківського державного авіаційного виробничого підприємства. У ній іде мова про те, шо зв'язок між проспектом Перемоги та районом парку Горького значно поліпшив доставку трудівників цього підприємства як на роботу, так і додому. Такі повідомлення для нас дуже важливі.

Електротранспортники, мабуть, вже знають, що 9 грудня було відкрито розворотне кільце на ст. "Наукова" з боку центру міста. Це дуже важливо в той час, коли, наприклад, біля станції "Інститут низьких температур" ми такого вже не маємо. Водії, диспетчери, кондуктори, без сумніву, вже оцінили появу нового кільця. Адже це дає можливість у випадку якогось збою руху розвертати машини як з боку центру, так і з Олексіївського напрямку. Це велика й ефективна підмога у вирішенні поточних завдань. Словом, для нас, як подарунок.

Повертаючись до теми поліпшення перевезень пасажирів, варто сказати, шо з пуском метро маршрути, котрі працюють по проспекту Леніна, виявилися непогано завантаженими.

Сьогодні ми продовжуємо серйозні обстеження на всіх вищеназваних напрямках. Спостереження накопичуються досить важливі. Перший висновок полягає, мабуть, в тому, шо пасажиропотік не формується миттєво. Причому частина харків'ян, котра мешкає на проспекті Леніна, не хоче спускатися в метро. І коли тролейбусний рух чіткий та регулярний, вони залюбки користуються нашими машинами. Та будь-які збої на наших маршрутах ведуть до відтоку людей на метро та приватні автобуси. Нині треба всім пам'ятати, шо ми працюємо в умовах жорстокої конкуренції різних перевізників. Причому нам постійно, як говорять у народі, наступають на п'яти.

Саме в такій ситуації одержання належної грошової виручки напряму залежить від регулярності руху. Хочеться, шоб деповчани глибоко прониклися цією думкою. Адже найдоцільніші схеми руху не будуть ефективними через відсутність в лінії тролейбусів.

Відрадно, шо у нас є можливість приймати зважені й об'єктивні рішення в досить непростій транспортній ситуації. Причому служба руху працює в тісному контакті з адміністрацією, яка нам довіряє. І надалі ми будемо робити все необхідне для удосконалення транспортної мережі міста, враховуючи як зручність для пасажирів, так і максимальний збір грошової виручки.

Л. КУЛИКОВА,
начальник виробничо-технічного відділу служби руху

№101‑102 (5245‑5246), 25 грудня 2004 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Троллейбус
Городские маршруты:   Тб2, Тб8, Тб22, Тб38, Тб39, Тб40, Аб287е
Конечные городских маршрутов:   Ст. м. "Наукова"
Улицы и площади:   проспект Науки, вулиця Сумська

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.