Трамвай №17. История

ИсторияФотогалерея (15)

07.1931 — 1932 Південний вокзал - Привокзальний майдан, вул. Євгена Котляра, вул. Чоботарська, пров. Пискунівський, проїзд Рогатинський, вул. Клочківська, узвіз Клочківський, майдан Свободи, вул. Свободи, вул. Мироносицька, вул. Сумська, Харківське шосе - Лісопарк
 
1932 — 15.04.1933 Південний вокзал - Привокзальний майдан, вул. Євгена Котляра, вул. Чоботарська, пров. Пискунівський, проїзд Рогатинський, вул. Клочківська, узвіз Клочківський, пр. Незалежності, вул. Трінклера, вул. Миколи Хвильового, вул. Мироносицька, вул. Ярослава Мудрого, вул. Григорія Сковороди, майдан Конституції, пр. Героїв Харкова - Заводи (ХЕМЗ)
 
24.08.1934 — 1941 Південний вокзал - Привокзальний майдан, вул. Євгена Котляра, вул. Полтавський Шлях, Сергіївський майдан, вул. Клочківська, узвіз Клочківський, пр. Незалежності, вул. Трінклера, вул. Миколи Хвильового, вул. Мироносицька - Центральний парк
 
29.04.1949 — 10.08.1978 Південний вокзал - Привокзальний майдан, вул. Євгена Котляра, вул. Чоботарська, пров. Пискунівський, проїзд Рогатинський, вул. Клочківська, узвіз Клочківський, пр. Незалежності, вул. Трінклера, вул. Миколи Хвильового, вул. Мироносицька - Центральний парк
  C 23.08.1969 в связи со строительством метро трамвайное кольцо на Привокзальной площади перенесено ближе к улице Свердлова (Полтавский Шлях) на свое нынешнее место.
 
11.08.1978 — 1979 Центральний парк - вул. Мироносицька, вул. Миколи Хвильового, вул. Трінклера, пр. Незалежності, узвіз Клочківський, вул. Клочківська (туда: Бурсацький міст, вул. Пискунівська; обратно: проїзд Рогатинський, пров. Пискунівський) - Центральний ринок (Провулок Пискунівський)
  Работал по будним дням
 
1979 — 1984 Лісопарк - Харківське шосе, вул. Сумська, вул. Мироносицька, вул. Миколи Хвильового, вул. Трінклера, пр. Незалежності, узвіз Клочківський, вул. Клочківська (туда: Бурсацький міст, вул. Пискунівська; обратно: проїзд Рогатинський, пров. Пискунівський) - Центральний ринок (Провулок Пискунівський)
  Работал по будним дням; с 19.06.1982 по 16.08.1982 работал также по выходным дням в связи с закрытием станции "Советская" (ремонт эскалаторов)
 
1984 — 30.09.1991 Лісопарк - Харківське шосе, вул. Сумська, вул. Мироносицька, вул. Миколи Хвильового, вул. Трінклера, пр. Незалежності, узвіз Клочківський, вул. Клочківська (туда: Бурсацький міст, вул. Пискунівська; обратно: проїзд Рогатинський, пров. Пискунівський), пров. Лосівський, вул. Велика Панасівська - Іванівка
 
01.10.1991 — 1996 Лісопарк - Харківське шосе, вул. Сумська, вул. Мироносицька, вул. Миколи Хвильового, вул. Трінклера, пр. Незалежності, узвіз Клочківський, вул. Клочківська, проїзд Рогатинський, пров. Пискунівський, пров. Лосівський, вул. Велика Панасівська - Іванівка
  С февраля 1994 года работал только по будним дням в часы пик.
 

Названия конечных станций и улиц приведены в текущем или в последнем актуальном варианте.