Трамвай №10. История

ИсторияФотогалерея (4)Новости по теме (1)

10.1928 — 1931 Південний вокзал - Привокзальний майдан, вул. Євгена Котляра, вул. Полтавський Шлях, Сергіївський майдан, вул. Клочківська, узвіз Клочківський, майдан Свободи, вул. Свободи, вул. Мироносицька, вул. Ярослава Мудрого, вул. Григорія Сковороди, майдан Конституції, Павлівський майдан, Сергіївський майдан, вул. Полтавський Шлях, вул. Євгена Котляра, Привокзальний майдан - Південний вокзал
 
1931 — 12.08.1932 Держпром - узвіз Клочківський, вул. Клочківська, Сергіївський майдан, Павлівський майдан, пров. Торговий, міст Мар'їнський, вул. Мар'їнська, вул. Москалівська, вул. Гольдбергівська, вул. Молочна, майдан Захисників України, пр. Героїв Харкова, майдан Конституції, вул. Григорія Сковороди, вул. Ярослава Мудрого, вул. Мироносицька, вул. Свободи, майдан Свободи - Держпром
  Кільцевий ("Велике кільце"), рух в обидві сторони; в ранкові години "пік" - заїзд до заводів.
 
13.08.1932 — 15.04.1933 Держпром - пр. Незалежності, узвіз Клочківський, вул. Клочківська, Сергіївський майдан, Павлівський майдан, пров. Торговий, міст Мар'їнський, вул. Мар'їнська, вул. Москалівська, вул. Гольдбергівська, вул. Молочна, майдан Захисників України, пр. Героїв Харкова, майдан Конституції, вул. Григорія Сковороди, вул. Ярослава Мудрого, вул. Мироносицька, вул. Миколи Хвильового, вул. Трінклера, пр. Незалежності - Держпром
 
16.04.1933 — 18.11.1934 Держпром - пр. Незалежності, узвіз Клочківський, вул. Клочківська, Сергіївський майдан, Павлівський майдан, майдан Конституції, вул. Григорія Сковороди, вул. Ярослава Мудрого, вул. Мироносицька, вул. Миколи Хвильового, вул. Трінклера, пр. Незалежності - Держпром
 
19.11.1934 — 22.08.1935 Заводи (ХЕМЗ) - пр. Героїв Харкова, вул. Кошкіна, вул. Георгія Тарасенка, вул. Молочна, вул. Гольдбергівська, вул. Москалівська, вул. Мар'їнська, міст Мар'їнський, пров. Торговий, Павлівський майдан, Сергіївський майдан, вул. Клочківська, узвіз Клочківський, пр. Незалежності, вул. Трінклера, вул. Миколи Хвильового, вул. Мироносицька, вул. Ярослава Мудрого, вул. Григорія Сковороди, майдан Конституції, пр. Героїв Харкова - Заводи (ХЕМЗ)
 
23.08.1935 — 1941 Держпром - пр. Незалежності, узвіз Клочківський, вул. Клочківська, Сергіївський майдан, Павлівський майдан, пров. Торговий, міст Мар'їнський, вул. Мар'їнська, вул. Москалівська, вул. Гольдбергівська, вул. Молочна, майдан Захисників України, пр. Героїв Харкова, майдан Конституції, вул. Григорія Сковороди, вул. Ярослава Мудрого, вул. Мироносицька, вул. Миколи Хвильового, вул. Трінклера, пр. Незалежності - Держпром
  Кільцевий ("Велике кільце"), рух в обидві сторони; в ранкові години "пік" - заїзд до заводів.
 
05.10.1952 — 04.11.1964 Держпром - пр. Незалежності, узвіз Клочківський, вул. Клочківська, Сергіївський майдан, Павлівський майдан, вул. Університетська, Нетіченський міст, майдан Бугримової, вул. Греківська, пров. Рибасівський, вул. Гольдбергівська, вул. Молочна, майдан Захисників України, пр. Героїв Харкова, майдан Конституції, вул. Григорія Сковороди, вул. Ярослава Мудрого, вул. Мироносицька, вул. Миколи Хвильового, вул. Трінклера, пр. Незалежності - Держпром
 

Кільцевий ("Велике кільце"), рух в обидві сторони. Одне з кілець обслуговувало Комітнернівське, інше - Ленінське трамвайне депо. Всього на маршруті працювало 16 поїздів "Х" - "М".

З 01.08.1960 маршрут переведений на безкондукторне обслуговування.

З 05.09.1963 маршрут стало обслуговувати щойно відкрите Жовтневе трамвайне депо.

 
05.11.1964 — 31.08.1969 Держпром - пр. Незалежності, узвіз Клочківський, вул. Клочківська, проїзд Рогатинський, пров. Пискунівський, вул. Чоботарська, вул. Євгена Котляра, вул. Полтавський Шлях, Гончарівський бул., Мороховецький пров., вул. Москалівська, вул. Гольдбергівська, вул. Молочна, майдан Захисників України, пр. Героїв Харкова, майдан Конституції, вул. Григорія Сковороди, вул. Ярослава Мудрого, вул. Мироносицька, вул. Миколи Хвильового, вул. Трінклера, пр. Незалежності - Держпром
 

Кільцевий ("Велике кільце"), рух в обидві сторони; із заїздом на розворотне коло "Південний вокзал".

Протягом 1968 року поїзди з вагонів "Х" та "М" на маршруті були замінені поїздами з вагонів типу КТМ-1/КТП-1 та КТМ-2/КТП-2. 24 лютого 1969 року на 10-му маршруті востаннє в Харкові працювали вагони "Х" та "М" (поїзд #315-1002).

 
01.09.1969 — 26.12.1978 Держпром - пр. Незалежності, узвіз Клочківський, вул. Клочківська, проїзд Рогатинський, пров. Пискунівський, вул. Чоботарська, вул. Євгена Котляра, вул. Полтавський Шлях, Гончарівський бул., Мороховецький пров., вул. Москалівська, вул. Гольдбергівська, вул. Молочна, майдан Захисників України, пр. Героїв Харкова, вул. Академіка Павлова, в'їзд Семиградський, вул. Ковалівська, вул. Віринська, вул. Мойсеївська, вул. Матюшенка, узвіз Журавлівський, вул. Весніна, вул. Мироносицька, вул. Миколи Хвильового, вул. Трінклера, пр. Незалежності - Держпром
 

Кільцевий ("Велике кільце"), рух в обидві сторони; із заїздом на кільце "Південний вокзал"; у ранкові години пік – заїзд на 602-й мікрорайон.

З 01.09.1969 почав ходити через вулицю Віринську та Журавлівський узвіз замість Московського проспекту та вулиці Пушкінської. Оскільки маршрут став проходити через ділянку зі складним профілем, його стало обслуговувати Комінтернівське трамвайне депо вагонами Tatra-T3 (10 одиниць).

З жовтня 1969 року в ранкові години пік з 06:15 до 08:00 вагони 10-го маршруту виконували 14 рейсів-спецподач 22-м маршрутом.

З 1971 року на маршруті також працювали вагони РВЗ-6 Ленінського депо.

Після скасування рухомий склад переведений на 22-й та 23-й маршрути.

 
1979 — 11.08.1984 Салтівська - пр. Тракторобудівників, вул. Нескорених, вул. Академіка Павлова, пр. Героїв Харкова, майдан Захисників України, вул. Молочна, вул. Георгія Тарасенка, вул. Морозова, пр. Байрона - Вул. Одеська
 

Названия конечных станций и улиц приведены в текущем или в последнем актуальном варианте.