Происшествия на ЮЖД |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Происшествия на ЮЖД |
2.1.2019, 11:40
Сообщение
#401
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 26506 Регистрация: 8.3.2008 Пользователь №: 3 |
Интересны подробности сего мероприятия. Подробиці від учасників оперативної наради при директору Департаменту управління рухом Цитата 11.09.2018 о 23 год 26 хв допущено транспортну подію, аварію – зіткнення рухомого складу на перегоні Красноград – Зачепилівка, поїзда № 6174 сполученням Дніпро - Красноград у складі 5 класних вагонів із групою з 9 порожніх напіввагонів, що вийшли на перегін через розчеплення між локомотивом ЧМЕ3 № 1391 під управлінням ТЧМ локомотивного депо Лозова С., та вагонами, при виконанні маневрової роботи з перестановки цих вагонів з колії № ІІІ на колію № 10 станції Красноград, з наступним сходом 5 вагонів на перегоні.
Під час розслідування встановлено, що 11.09.2018 локомотивна бригада у складі машиніста С. (на посаді машиніста тепловоза працює з 2007 року, має 3 клас кваліфікації) та помічника машиніста К. (стаж роботи на посаді 1,5 місяця) явка на роботу о 20 год. 00 хв. тепловоз ЧМЕ3 № 1391, доповіла ДСП К. про готовність до роботи. Було отримано план на виконання робіт з розставлення вагонів по фронтах вивантаження та з прибирання з під’їзної колії ПАТ «Полтавське ХПП» та 19-ї колії загального користування в кількості 9 порожніх вагонів з подальшим формуванням та відправленням на ст. Лозова. На під’їзній колії ПАТ «Полтавське ХПП» було виконано повне випробування гальм, яке зафіксовано на швидкостемірній стрічці та в довідці про випробування гальм, але при прослуховуванні записів системи документованої реєстрації службових переговорів відсутні відповідні команди на «гальмування» та «відпускання» в порушення типового регламенту переговорів при виконанні маневрової роботи та п. 15.14 ІРП. ДСП К. в порушення вимог п. 6.2 Додатка 12 Інструкції ЦД-0058 не перевірила дотримання вимог безпеки для перестановки маневрового составу в частині включення та випробування гальм відповідно до вимог ТРА станції Красноград. О 22 год 10 хв після заїзду з цими вагонами на 19-ту колію складачем поїздів Т. було виконано пропускання повітря в гальмівну магістраль 7-ми вагонів, що знаходились на даній колії, але в порушення вимог п. 15.18 ПТЕ, п. 3.7 ТРА станції Красноград ТЧМ С. та складачем поїздів Т. не було виконано повне випробування гальм, про що свідчить розшифровка швидкостемірної стрічки та записи системи документованої реєстрації службових переговорів. ДСП Красноград К. в порушення вимог п. 6.2 Додатка 12 Інструкції ЦД-0058 включення та випробування гальм не перевіряла. О 22 год 23 хв з 19-ї колії загального користування на 1-шу колію станції були виставлені 9 порожніх напіввагонів. Склад поїзда планувався на відправлення на станцію Лозова о 23 год 00 хв. Після закріплення вагонів по 1-й колії та обгону локомотива виконано причеплення до цієї ж групи вагонів з перевіркою надійності з’єднання короткочасним рухом від вагонів. З 22 год 25 хв до 22 год 41 хв виконувалась перестановка вагонів з колії №1 на колію № ІІІ, в цей час на колії з пасажирськими платформами приймалися приміські поїзди: на колію № 1 поїзд № 6659 (Лозова – Красноград), на колію № IV – поїзд № 6580 (Полтава – Красноград), на колію № 6 – поїзд № 6174 (Дніпро – Красноград), на колію № 7 – поїзд № 6697 (Харків – Красноград). Перед відправленням маневрового складу з колії № 1, в порушення вимог п. 15.18 ПТЕ, п. 3.7, 3.9 ТРА ст. Красноград, випробування гальм не виконувалось. Складачем поїздів станції Красноград Т. було виконано випуск повітря з робочих камер повітророзподільників вагонів. В порушення вимог п. 3.18 Інструкції ЦД-0067 складач поїздів Т. не вимагав від машиніста С. виконання правил і положень щодо вмикання і випробування автогальм при виконанні маневрів. В свою чергу машиніст С. не вимагав включення та випробування автогальм для забезпечення безпечного виконання маневрових пересувань. Після зупинки 9 порожніх напіввагонів на ІІІ колії ДСП К. надала вказівку працівникам вагонного господарства на проведення технічного обслуговування составу перед відправленням та випробування автогальм. Оглядач вагонів Л. о 22 год 45 хв підійшов до состава, але локомотив був у неробочому стані, ТЧМ С. йому доповів, що локомотив несправний і оглядач вагонів Л., не зважаючи на непроведення технічного огляду та невипробування дії автогальм в порушення вимог п. 15.42 ПТЕ виписав довідку ф. ВУ-45 із зазначенням в ній даних, які фактично не перевірялись, та підписав її, але дана довідка ф. ВУ-45 знаходилась у ОВР Л. та ТЧМ С. не видавалась. Відповідно до інформації В М., ОВР Л. пояснив, що прямуючи від службового приміщення ОВР в напрямку локомотива, на підході до вокзалу почув звук, характерний для розчеплення автозчепного пристрою, але пояснити джерело звуку та осіб, причетних до проведення дій з розчеплення будь-якого автозчепного пристрою, не зміг. У зв’язку з несправністю локомотива (витік охолоджуючої води по тріщині термосифонної трубки водяного насосу малого контуру) поїзд не був відправлений. Використовуючи мобільний зв’язок, ТЧМ С. повідомив ДСП К. про необхідність ремонту локомотива на ІІІ-й колії. Використання мобільного зв’язку під час виконання поїзної та маневрової роботи суперечить вимогам п. 15.14 ПТЕ та наказу директора філії Уманця М.Г. від 08.06.2018 № 240/Н «Про заборону використання мобільного зв’язку для отримання наказів, вказівок, розпоряджень під час виконання поїзної та маневрової роботи». Локомотивна бригада, що привела локомотив у неробочий стан під час стоянки на колії № ІІІ для проведення ремонту, не вжила заходів щодо закріплення составу гальмівними башмаками для запобігання можливого виходу вагонів. Локомотивною бригадою було порушено вимоги п. 16.4.1 ІРП про закріплення локомотива та вагонів, не вжито будь-яких заходів щодо унеможливлення самовільного руху як локомотива, так і вагонів, з якими попередньо виконувалась маневрова робота, перед тим як заглушити локомотив. Перед тим, як привести тепловоз в неробочий стан на колії № ІІІ, машиніст С. не узгодив з ДСП місце стоянки, чим порушив вимоги п. 7 «Місцевої інструкції про порядок виконання вивізної роботи диспетчерським локомотивом серії ЧМЕ3 на дільницях обслуговування Карлівка – Красноград – Лозова, Красноград – Кварцовий», затвердженої 20.06.2017 ДН-2, не повідомив про проведення ремонтних робіт з локомотивом в неробочому стані складача поїздів та ДСП. Після того, як власними силами несправність усунути не вдалося, ТЧМ С. не здійснив запис про несправність локомотива в журналі форми ДУ-2 для закріплення состава та відчеплення локомотива, мобільним телефоном повідомив ДСП К. про необхідність терміново заправити маневровий тепловоз водою (про що не виконав будь-яких записів в журналах станції Красноград) та запропонував під’їхати до бригадного дому без вагонів, на що ДСП Красноград К. не погодилася. ДСП Красноград К., враховуючи необхідність прийому пасажирського поїзда № 125 на ІІІ колію надала команду по маневровому радіозв’язку складачу поїздів на перестановку з колії № III на колію № 10. В порушення вимог п. 15.23 ПТЕ, п. 6 Додатку 14 ІРП керівник маневрів – складач поїздів Т., не довів план маневрової роботи до локомотивної бригади. Керівник маневрів – складач поїздів Т. в порушення вимог п. 15.18 ПТЕ, п. 6.1 Додатку 12 Інструкції ЦД-0058, п.п 1.1.1, 1.1.2, 1.1.3, наказу від 05.09.2008 № 225/Н «Про порядок вмикання та випробування гальм при виконанні маневрової роботи», п.п 3.7, 3.9 ТРА станції Красноград, п. 12 «Місцевої інструкції про порядок виконання вивізної роботи диспетчерським локомотивом серії ЧМЕ3 на дільницях обслуговування Карлівка – Красноград – Лозова, Красноград – Кварцовий», затвердженої 20.06.2017 ДН-2, не вмикав та не виконав випробування автогальм у маневровому составі перед його перестановкою з колії № ІІІ на колію № 10 станції Красноград. У порушення вимог п. 16.3.8 ІРП, локомотивна бригада не забезпечила у маневровому составі надійне і правильне з’єднання локомотива з першим вагоном. ТЧМ С. в порушення вимог п. 15.18 ПТЕ, п.п 3.7, 3.9 ТРА станції Красноград не виконав випробування автогальм у маневровому составі перед початком руху з колії № ІІІ станції Красноград. Перед початком руху ТЧМ С. не отримав від керівника маневрів повідомлення про включення та випробування автогальм, чим порушив вимоги п. 6.1 Додатка 12 Інструкції ЦД-0058. ДСП Красноград К. в порушення вимог п. 6.2. Додатку 12 Інструкції ЦД-0058 включення та випробування гальм не перевірила. В порушення вимог п. 16.3.4(і) складач поїздів Т. надав вказівку машиністу С. на початок руху, не переконавшись у тому, що всі вагони зчеплені між собою та локомотивом. Крім того, при прийманні чергування складач поїздів Т. перевірив справність роботи переносної радіостанції, але при перестановці вагонів з колії № ІІІ на колію № 10 команду щодо початку руху маневрового составу подав сигналом ручного ліхтаря, чим порушив вимоги п. 15.14 ПТЕ. При відправленні о 22 год 55 хв зі станції Зачепилівка поїзда № 6174, ДСП К. не забезпечила своєчасне відкриття сигналів на колії приймання та припинення маневрів, чим порушила п. 15.1 ПТЕ та п. 14.1.1 ІРП. У порушення вимог п. 15.18 ПТЕ, при наявності на ділянці колії від маневрового світлофора М20 до вхідного світлофору ЧД максимального ухилу 0,010 ‰ ДСП К. не організувала виконання маневрової роботи з постановкою локомотива з боку ухилу з увімкненням і випробуванням автогальм. Після команди від ДСП К. на пересування вагонів з колії № ІІІ на колію № 10, ТЧМ С. не отримав команду від складача поїздів Т. по радіозв’язку та почав рух по сигналу, поданому складачем, ліхтарем «вперед». При виїзді маневрового складу з колії № ІІІ за світлофор М20 стався розчеп між першим вагоном та локомотивом з послідуючим виходом вагонів на перегін Красноград – Зачепилівка. При проведенні маневрової роботи в темний час доби, при використанні складачем поїздів ручних сигналів, пом. ТЧМ К., в порушення вимог п.15.24 ПТЕ, неуважно стежив за людьми, які знаходились на коліях, положенням стрілок та розміщенням рухомого складу. Локомотивна бригада неуважно стежила за рухом вагонів, не увімкнула прожектор, а відповідно, несвоєчасно виявила вихід вагонів на перегін, не вжила заходів щодо попередження ДСП про вихід некерованого складу на перегін, чим порушила вимоги п.16.3.8 ІРП та п. 2.5, 5.3, 5.4 «Методичних рекомендацій щодо дій працівників господарств Укрзалізниці для забезпечення безпеки руху в нестандартних ситуаціях…», затверджених наказом від 20.12.2004 № 992-Ц. ДСП К., побачивши зайнятість дільниці наближення перегону Зачепилівка – Красноград, почала викликати складача поїздів, щоб з’ясувати причини зайнятості дільниці. О 23 год 18 хв складач поїздів Т. через маневровий радіозв’язок надав команду машиністу локомотива ЧМЕ3 №1391 ТЧМ С. на зупинку. ДСП Красноград К. не підозрюючи, що вагони відчепилися від локомотива, після звільнення попереднього маршруту, приготувала маршрут від сигналу М20 на колію №10 та повідомила локомотивну бригаду і складача поїздів по радіозв’язку про готовність маршруту. На момент отримання інформації про вихід рухомого складу (9 порожніх напіввагонів) ДСП К. не вжила заходів щодо повідомлення машиніста поїзда № 6174 про рух цих вагонів йому назустріч, але на той час (о 23 год 26 хв) зіткнення приміського поїзда з рухомим складом вже відбулося. НАРАДА ПОСТАНОВИЛА: 1. Погодитись з протокольним рішенням оперативної наради під головуванням в.о. директора регіональної філії «Південна залізниця» від 20.09.2018 № Н-13-1/15, в частині визначення міри відповідальності причетних працівників, по допущеній аварії на перегоні Красноград – Зачепилівка та в частині класифікації згідно з вимогами пункту І розділу II додатка до «Положення про класифікацію транспортних подій на залізницях України, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України» від 03.07.2017 № 235/МІУ, класифікувати як аварію, та відповідно до вимог п. 6.4 Тимчасового порядку службового розслідування транспортних подій у публічному акціонерному товаристві «Українська залізниця», що введений в дію вказівкою від 22.12.2017 № Ц-2-25/3599-17, віднести за господарством перевезень, а саме за станцією Красноград, регіональної філії «Південна залізниця». |
|
|
2.1.2019, 19:40
Сообщение
#402
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39042 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 |
31.12.2018 в электроне из Граково подрезали пассажира http://gortransport.kharkov.ua/news/24679/
|
|
|
8.1.2019, 18:53
Сообщение
#403
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39042 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 |
Итого за 2018 год 71 случай противоправных действий на ЮЖД http://gortransport.kharkov.ua/news/24685/
|
|
|
8.1.2019, 19:13
Сообщение
#404
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39042 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 |
06.01.2018 на перегоне Беляевка - Лихачево поезд №140 сбил пешехода http://gortransport.kharkov.ua/news/24688/
|
|
|
10.1.2019, 21:46
Сообщение
#405
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 2189 Регистрация: 5.5.2008 Из: Stettin-Schwarzow, Zur Sonne Пользователь №: 79 |
Из зала сообщают, что 6529 до сих пор не отправилась с Х-Пасс, в третьем вагоне труп.
-------------------- |
|
|
11.1.2019, 9:08
Сообщение
#406
|
|
Активный участник Группа: Пользователи Сообщений: 3235 Регистрация: 21.12.2009 Пользователь №: 2866 |
Труп отказывается ехать.
|
|
|
14.1.2019, 11:36
Сообщение
#407
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39042 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 |
У 2018 році на Південній магістралі попереджено 49 крадіжок матеріальних цінностей залізниці http://gortransport.kharkov.ua/news/24709/
|
|
|
15.1.2019, 14:29
Сообщение
#408
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 26506 Регистрация: 8.3.2008 Пользователь №: 3 |
05.01.2019 05:58
Регіональна філія «Південна залізниця», ДН-4 Полтава, перегін Ліщинівка - Кобеляки Поїзд №9703 (ВЛ82м №037) зупинився на 199 км через спрацювання гальм. Оглядом складу поїзда локомотивною бригадою разом із працівниками ВОХР виявлено сліди розкрадання вантажу з вагонів (вантаж чавун). Затримка поїзда склала 45 хв. 06.01.2019 10:39 Регіональна філія «Південна залізниця», ДН-2 Харків, перегін Біляївка - Лихачове Поїздом №140 Дніпро - Лисичанськ (ЧС7 № Затримка поїзда склала 1 год. 05 хв. 08.01.2019 04:13 Регіональна філія «Південна залізниця», ДН-2 Харків ст. Безпалівка Поїзд No100 Запоріжжя – Мінськ (ЧС7 No 287) запросив допоміжний локомотив через несправність електровоза. З тепловозом ЧМЕ3 No 2957, відправився із затримкою на 34 хв. По ст. Мерефа проведено розмін електровозів на ЧС7 No185 Загальна затримка поїзда 1 год. 34 хв. Заробитчанин поломался: 10.01.2019 01:15 Регіональна філія «Придніпровська залізниця», ДН-2 Кривий Ріг, перегін Гейківка – Висунь Поїзд No1601 (ВЛ82М No046 ТЧ-2 Кривий Ріг, ТЧ-15 Куп'янськ) зупинився на 136 км ПК7 через несправність локомотива (перемерзання секції з падінням струмоприймача). О 01.30 машиніст запросив допоміжний локомотив. Зі ст. Висунь надано допоміжний локомотив (ВЛ8 No225 ТЧ-1 Н.Д.-Вузол) від поїзда No2719. Відправився поїзд No1601 з допоміжним локомотивом о 04.09 Затримка поїзда на 02 год. 54 хв. По впливу затримано поїзди: No1615 на 1 год. 20 хв., No2715 на 2 год. 20 хв. |
|
|
24.1.2019, 18:25
Сообщение
#409
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39042 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 |
Із січня по грудень 2018 року в регіональній філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» внаслідок порушення правил безпеки на залізничному транспорті сталося 88 випадків травмування громадян http://gortransport.kharkov.ua/news/24740/
|
|
|
25.1.2019, 8:35
Сообщение
#410
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 26506 Регистрация: 8.3.2008 Пользователь №: 3 |
На Новой Баварии стоит ЭР2-342 с поломаным пантографом
|
|
|
25.1.2019, 9:20
Сообщение
#411
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 26506 Регистрация: 8.3.2008 Пользователь №: 3 |
|
|
|
25.1.2019, 12:08
Сообщение
#412
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 26506 Регистрация: 8.3.2008 Пользователь №: 3 |
14.01.2019 17:36
Регіональна філія «Південна залізниця», ДН-3 Суми перегін Суми - Суми-Товарна Поїздом №6006 Суми - Смородине (ДР1А №287) на 56 км Травмовано стороннього чоловіка. Затримано поїзди: №6006 на 44 хв., №6872 на 29 хв. 23.01.2019 11:14 Регіональна філія «Південна залізниця», ДН-2 Харків, ст. Новожанове Поїзд №2142 (ВЛ82м №52) зупинився з вимогою контрольної проби гальм через відсутність гальмівного ефекту. Поїзд №2142 відправився о 13.46. Затримка поїзда склала 2 год. 41 хв. |
|
|
28.1.2019, 9:57
Сообщение
#413
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 26506 Регистрация: 8.3.2008 Пользователь №: 3 |
Вчера электропоезд, предположительно 6522 Лозовая - Харьков-Пассажирский сбил женщину. С ХХ:
Цитата Александр Печкин
Сегодня ехал на этой электричке Лозовая-Харьков!Остановились недалеко от станции Южный,долго стояли с закрытыми дверями.Объявили что ждём скорую,когда она приедит-тогда и мы поедим.Потом позже кто-то сообщил что сбили женщину.Простояли около часа,опоздали по расписанию на один час.Было это примерно в 16.05. |
|
|
28.1.2019, 11:17
Сообщение
#414
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 1841 Регистрация: 12.3.2008 Из: Харьков, 602 м/р-н Пользователь №: 32 |
Вчера электропоезд, предположительно 6522 Лозовая - Харьков-Пассажирский сбил женщину. С ХХ: Под Харьковом стояли поезда Цитата Под Харьковом произошла задержка в движении двух пригородныъ электричек. Причина - электричка сообщением "Лозовая - Харьков" насмерть сбила женщину. Об этом сообщается в оперативной сводке Харьковской облгосадминситрации. Трагедия произошла вчера, 27 января, в 16.15 на платформе "Южный" перегона "Харьков - Покотиловка". От полученных травм 77-летняя женщина умерла на месте. В результате происшествия движение двух пригородных электричек задержалось на 49 и 46 минут соответственно. вопрос в студию: где на перегоне Х-Покотиловка платформа Южный? |
|
|
28.1.2019, 11:55
Сообщение
#415
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 26506 Регистрация: 8.3.2008 Пользователь №: 3 |
Отвечать будет... Цитата Начальник диспетчерської служби
Департаменту цивільного захисту Харківської обласної державної адміністрації А.ВІЛОВСЬКИЙ |
|
|
29.1.2019, 18:13
Сообщение
#416
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39042 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 |
Поезд Купянск-Волчанск столкнулся с грузовиком http://gortransport.kharkov.ua/news/24764/
|
|
|
29.1.2019, 19:48
Сообщение
#417
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39042 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 |
Поезд Купянск-Волчанск столкнулся с грузовиком http://gortransport.kharkov.ua/news/24764/ Ещё пара фото https://www.facebook.com/1175697389117670/p...18366728184059/ Жаль, лок не сфотографировали. Судя по одной из фотографий, это был ЧМЭ3 с тремя вагонами. |
|
|
29.1.2019, 20:15
Сообщение
#418
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 26506 Регистрация: 8.3.2008 Пользователь №: 3 |
Цитата На залізничному переїзді "Куп'янськ-Вузловий-Вовчанськ" :рукалицо:Номер лока будет в сводках, потом добавишь. Если конечно не такой |
|
|
4.2.2019, 10:24
Сообщение
#419
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39042 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 |
Новый год - новая статистика
У січні 2019 року на Південній магістралі попереджено 3 крадіжки матеріальних цінностей залізниці http://gortransport.kharkov.ua/news/24785/ |
|
|
7.2.2019, 11:01
Сообщение
#420
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39042 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 |
Новый год - новая статистика Теперь и по противоправным действиям посторонних лиц http://gortransport.kharkov.ua/news/24805/ |
|
|
Текстовая версия | Сейчас: 25.11.2024, 17:39 |