Новости. Реконструкція і розвиток

Газета "Харьковский электротранспорт", 03.09.1974.

Таким бачать майбутнє пасажирського транспорту нашого міста спеціалісти. Вирішальну роль відіграватиме метрополітен. З його введенням в експлуатацію вузькі вулиці центру міста звільняться від трамвайних колій.

Зате трамвай і тролейбус «надолужать своє» на околицях міста. Напрямок нових трас залежатиме від місць розташування станцій метро. До станції «Вулиця Свердлова» передбачено підвести нові тролейбусні лінії — до району Нової Баварії та селища Червоний Жовтень. Район селища Залютине сполучатиметься із станцією метрополітену існуючими маршрутами трамвая. А з часом буде споруджено тролейбусну лінію від кінцевої станції до Жовтневого гідропарку.

Після пуску метрополітену з’явиться можливість продовжити тролейбусний маршрут від вулиці Постишева по Гончарівеькому бульвару до станції «Вокзальна».

Новий житловий район, якого ще немає на карті Харкова — на Олексіївці та вздовж вулиці Клочківської — буде з’єднаний з станцією «Профспілкова» (Комунальний ринок) реконструйованою трамвайною лінією.

Розгалуженою системою наземних трас буде «забезпечено» станцію «Радянська». І не дивно, бо ж вона — у центрі міста. До неї можна буде дістатися без пересадок з Павлового поля, з селища Жуковського, з міськпарку, від Держпрому, Московського проспекту, Журавлівки і Салтівки.

Диканівський промрайон одержить сполучення із станцією метро «Проспект Гагаріна» завдяки новому автобусному маршрутові. Нові лінії з'являться і біля станцій «Спортивна», «Завод імені Малишева», «Московський проспект».

Трамвайні маршрути на вул. Свердлова з пуском першої черги підземки можна буде демонтувати. І не тільки на цій вулиці, а й на площі Рози Люксембург (від вул. Університетської до Московського проспекту), на вулицях Нетеченській і Плехановській (від вул. Кірова до пл. Руднева).

Завдяки усуненню з Московського проспекту (від пл. Тевелєва до вул. Академіка Павлова) трамвайних маршрутів №№ 5, 6, 9 можна буде прокласти тролейбусну лінію для зв’язку Салтівки з центром міста.

У зв’язку з цим доведеться скасувати маршрути, ідо дублюють лінію метрополітену, а ряд маршрутів змінити. Скажімо, 7-й маршрут трамвая пролягатиме по Пролетарській площі, вулиці Клочківській повз Держпром, а далі своїм маршрутом. А маршрут № 11 — від Південного вокзалу до вулиць Маяковського, Петровського, Пушкінської, площі Повстання, звідти він через вулицю 1-ї Кінної Армії прямуватиме до Південного вокзалу.

Будуть розвантажені найнапруженіші транспортні «вузли» на площах Тевелєва, Рози Люксембург, Пролетарській, на вулицях Свердлова та Університетській. Після зняття трамвайних колій з вулиці Свердлова (від Пролетарської площі до вул. Малиновського) з’явиться можливість пустити цією вулицею тролейбус від Південного вокзалу до центру міста площами Пролетарською, Рози Люксембург, Тевелєва. Завдяки цьому буде ліквідовано дуже складний транспортний «вузол» перед спуском Халтуріна.

Передбачено й інші заходи поліпшення транспортного сполучення в місті. До них треба готуватися ретельно і не гаючи часу. Адже до пуску метрополітену залишився один рік.

Р. ЛЮБАРСЬКИЙ, головний спеціаліст з транспорту інституту «Харківпроект».

3 вересня 1974 р., стор. 3.

Разделы по теме:
Рубрики:   Метро, Трамвай, Троллейбус, Город и область
Линии метро:   Холодногорско-Заводская линия

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.