Новости. Результати заставляють замислитись

Газета "Харківський електротранспорт", 27.07.2002.

Фінішувало І півріччя. І зараз на всіх рівнях у всіх ланках нашого підприємства аналізуються результати його роботи. Про це мова йде на зборах, розширених засіданнях профкомів з виконання умов колективного договору, технічних нарадах тощо.

Таке зібрання відбулося минулого тижня і у Комінтернівському трамвайному депо. В ньому брали участь керівники, інженерно-технічні працівники, кадрові робітники, активісти.

З інформацією про результати роботи депо за півроку присутніх інформував його начальник В.Г. Бутенко. Він констатував, що всі показники колектив експлуатаційного підрозділу виконав, але турбує збільшення втрат. І тут кожному зрозуміло, що це тягне за собою і втрати збору виручки. Наголосив керівник також на завданнях, які конче треба вирішити. І тут основне — доведення до логічного завершення й введення в дію на повну потужність дільниці з ремонту колісних пар. На порядку денному зараз підготовка до осінньо-зимового періоду, забезпечення трудівників спецодягом, створення належних виробничо-побутових умов.

Головний інженер депо Ю.Б. Федоров у своєму виступі зупинився на причинах, які ведуть до збільшення втрат, аналізував, які вузли й агрегати дають найбільше відмов, та їх причини. Звичайно, тут є і об’єктивні, одна з яких диктується нестачею коштів, а звідси — ремонт, як говориться, з коліс. Але багато залежить від людського фактору, куди слід віднести раціональне використання робочого часу та якість виконання завдань.

Свій виступ начальник ВТК Є.П. Антоненко побудувала на необхідності поліпшення трудової та виробничої дисципліни, вихованні свідомості у кожного за виконання наміченого. Слід також підвищити роль середньої командної ланки. Особливо це стосується ревізійного ремонту. Майстер повинен керувати дільницею, і контролером кожного повинна бути його свідомість, а не контролер, який стоятиме над ним.

Начальник технічного відділу А.І. Овечка досить детально проаналізував, що зроблено з організації та налагодження ремонту колісних пар, зупинився на тих питаннях, які виникли в ході реалізації проекту.

Досить лаконічним і конкретним був виступ слюсаря з ремонту рухомого складу М.М. Ступака. Він зауважив, якщо будуть запасні частини і матеріали та відповідна заробітна плата, то колісні пари будуть відповідної якості і працюватимуть надійно.

Головний інженер ХКП "Міськелектротранс" В.І. Вітченко відзначив як позитивне те, що в депо збереглася система технічного обслуговування та ремонту рухомого складу, є і потенціал для поліпшення якості. Та все ж немало огріхів у виконанні середнього ремонту. Тут особливу увагу треба приділити завчасній комплектації запасними частинами і матеріалами під нього. Важливе завдання й закінчення робіт на колісній дільниці. Рівень технологій тут значно вище, ніж на ВАТ "ХЗЕТ". Треба лише все доопрацювати. Вкладено немалі кошти, і вони повинні давати віддачу. А від колісної пари перейти до колісного візка. В.І. Вітченко зупинився також на питаннях збору виручки, дисципліні, як резерві часу, ремонті колійного господарства. Він відповів також на ряд поставлених питань. Зокрема, на матеріальній допомозі депо, без якої підрозділ не міг би функціонувати.

Обмін думками на зібранні показав небайдужість до долі депо і підприємства в цілому. Та все буде залежати від того, як всі ті, хто був присутнім, донесуть це до свідомості трудівників, від яких залежить і якість роботи, і дотримання технологій ремонтів, і збір виручки. Адже майбутнє депо в руках кожного члена його колективу.

І. ПЕТРЕНКО

№59-60 (5213-5214), 27 липня 2002 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай
Перевозчики:   Коминтерновское трамвайное депо

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.