Новости. Можна було й не порушувати

Газета "Харківський електротранспорт", 18.10.2003.

Головне завдання у роботі кожного водія, без сумніву, працювати безаварійно. І щоб достеменно виконувати його повсякденно під час руху на лінії, слід суворо дотримуватися ПДР, посадової інструкції, правил технічної експлуатації тощо.

На календарі — жовтень, надворі золотава осінь: багряним килимом листя вкриваються асфальтові доріжки, трамвайні рейки, буває, дощить. За таких погодних умов найскладніше працювати водіям трамваїв. Хоч напередодні цього вони здали заліки, все-таки рейдова бригада 6 жовтня, у другій половині дня, побувала на лінії і перевірила, як же трудиться певна кількість руховиків.

...Центр міста. Пролетарська площа. Десь після 15‑хвилинного спостереження тут, нарешті, поїхали вагоном №1865 ("шістка") аж до станції "Південний вокзал". У салоні старанно працювала кондуктор Г.М. Б****ій. Пасажирові, котрий оплачував неповну вартість квитка, вона запропонувала вийти на наступній зупинці. Трамвай рухався далі, але водій мовчав. І так до самісінької кінцевої. Тут і познайомились з ним. Це був А.М. М*********ко. Він пояснив, що мікрофон не працює.

— Чи була ж заявка у техжурналі на його несправність? — поцікавилися рейдівці.

— У журналі — ні, — мовив А.М. М*********ко. — Це в нашому депо робиться на спеціальній дошці для радиста.

Коментарі, як кажуть, зайві.

...На кільця станції "Південний вокзал" прибували і прибували вагони різних маршрутів, за їх рухом пильнувала диспетчер В.С. С*****ва. На наше запитання, які найхарактерніші порушення допускають водії, проїжджаючи на цій ділянці, Валентина Сергіївна відповіла:

— Розмови під час руху та перевищення швидкості.

Справді, її слова підтвердилися. Наближаючись до "Південного вокзалу", трамвай №1845 (6‑й маршрут) їхав з включеними фарами, сама ж водій лузала насіння. При виїзді ж з кола ще й розмовляла з кондуктором, подавала сигнали. Тут же через відкриту кватирку викинула лушпиння. Ось так працювала Т.Г. Н******ко.

Також вела жваву бесіду, теж із кондуктором, руховик цього ж депо і маршруту С.Г. К*****к, що була за пультом управління трамвайного поїзда №№1734‑1735 і їхала у напрямку центру.

На противагу вищеназваним водіям-порушникам добре трудилися їх колеги з "одиниці" (вагон №303), "дванадцятки" (№1515) та "двадцятки" (№З047). Як належить, проїжджали по спецчастинах. До того ж, двері кабін були закриті. Так нас порадували Л.В. Г***х, В.В. Ж***н та О.Ю. М******ко.

Трамваєм №№1829‑1830 (6‑й маршрут) дісталися до зупинки "Універмаг "Харків". Треба сказати, що екіпаж у складі водія А.А. А***ва та кондуктора О.В. Г****на обслуговував харків’ян на високому рівні. Перший весь час оголошував зупинки, нагадував про сплату за проїзд, другий — так же привітно посміхався їм і швидко видавав квитки.

...Московський проспект — Площа Повстання. Складне трикутне перехрестя, рух регулюється світлофорами, є обмеження швидкості на спецчастинах. Словом, тут розслаблюватися водіям ніяк не можна. А коли ж врахувати і той факт, що близько 16‑ї години почав крапати, як діти називають його, сліпий дощик, навпаки, слід підвищити уважність і зосередитися на безпеці руху. Бо на трамвайних рейках якраз "листопад", "юз", "буксування".

Та де там. Ось вагон №643 (27‑й маршрут), їдучи у напрямку Салтівки, водій перекрила пішохідний перехід, зупинилася аж за світлофором. Згодом — поїхала, розмовляючи із сторонньою особою. Такі порушення допустила тут Н.М. Т****а. Піддавала небезпеці себе і пасажирів, котрих було повно у салоні вагона №1888 (8‑й маршрут), руховик Н.А. Л*ц. Вона слідувала за вищеназваним трамваєм, ігноруючи дистанцію безпеки.

Ведучи спостереження на цій ділянці, рейдівці помітили, що від руху вагонів, котрі повертають з площі Повстання на Московський проспект (найчастіше "п’ятірки"), дуже коливається контактна мережа. Мабуть, її необхідно відрегулювати як слід, щоб уникнути небажаних наслідків. Сподіваємося, що тут своє слово скажуть спеціалісти-енергетики.

Відомо, що проїзд на червоний сигнал світлофора забороняється. І хіба не знають цього правила водії В.М. Б**ко (трамвайний поїзд №№ 1898‑1899, 6‑й маршрут) та Н.М. Т****а? Знають. Однак чомусь ігнорували його. Перший, їдучи у бік Південного вокзалу, відправився від зупинки "Вулиця Височиненка" на червоне світло, а друга — на перехресті "Вулиця Академіка Павлова — Салтівський провулок" у напрямку станції Новожаново.

А от водій "шістки" (трамвайний поїзд №№ 1833‑1834) зупинку "Вулиця Височиненка" "пролетів" із швидкістю десь 15‑20 км/год. Причому на несправному, слідуючи в депо. Необхідно ж зупинитися — тільки тоді продовжувати рух далі. Саме так треба було діяти С.В. С*******ку. Взагалі він любить швидкість. Адже в особистій картці водія такі порушення зафіксовані. Тож хочеться нагадати С.В. С*******ку народну мудрість: "Тихіше їдеш — далі будеш".

Як бачимо, під час роботи на лінії водії, причому як першого, так і третього класів — досвідчені і молоді допускають порушення транспортної дисципліни. Тож відповідальним особам за безпеку руху усіх трамвайних депо слід посилити виховну роботу серед руховиків. Ще раз кожному водієві нагадати, що "дрібниць" у їх роботі не повинно бути. Тим більше, що попереду — осінньо-зимовий період. Інакше вони можуть обернутися виникненням серйозних наслідків — дорожньо-транспортними пригодами. А вони не потрібні як кожному із водіїв, так і всьому колективу нашого підприємства.

У рейді брали участь:
І. РЯБОВОЛ,
інженер служби безпеки дорожнього руху;
С. ДЕНИСЕНКО,
оперативний диспетчер служби руху та
М. ЗЕЗЮЛІНА,
кореспондент газети

№83-84 (5145-5146), 18 жовтня 2003 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай
Единицы ПС:   Tatra-T3SU #303, Tatra-T3SU #643, Tatra-T3SU #1515, Tatra-T3SU #1734, Tatra-T3SU #1735, Tatra-T3SU #1829, Tatra-T3SU #1830, Tatra-T3SU #1833, Tatra-T3SU #1834, Tatra-T3SU #1845, Tatra-T3SU #1865, Tatra-T3SU #1888, Tatra-T3SU #1898, Tatra-T3SU #1899, Tatra-T3SUCS #3047
Городские маршруты:   Тм1, Тм5, Тм6, Тм8, Тм12, Тм20, Тм27
Конечные городских маршрутов:   Південний вокзал
Улицы и площади:   вулиця Академіка Павлова, проспект Героїв Харкова, майдан Захисників України, Сергіївський майдан

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.