Новости. Руховики, пам'ятайте!
Газета "Харківський електротранспорт", 18.10.2003.
Сучасні трамвайні вагони обладнані високонадійними гальмівними системами, що гарантують експлуатацію при елементарній перевірці перед початком роботи. Виняток випадків виникнення екстремальних ситуацій цілком залежить від уваги і відповідальності водія під час перевірки роботи всіх гальмівних систем перед виїздом на лінію і перед ділянками з важкими умовами експлуатації.
Трамвайні вагони Т‑З, Т‑ЗМ, КТМ‑5МЗ мають три види гальм: електродинамічне, механічне і магніторейкове. Службовим гальмом є електродинамічне, яке діє до швидкості 3‑5 км/год; механічне (колодкове) гальмо включається при швидкості 3‑5 км/год і призначене для остаточного гальмування й утримання вагона на місці. Магніторейкове гальмо застосовується як екстрене, коли виникає необхідність негайної зупинки при небезпеці наїзду чи зіткнення.
Експлуатація трамвайного поїзда забороняється, якщо не діє (чи недостатньо ефективний), хоча б один з видів гальм. Забороняється рух з пасажирами, коли хоч на одній колісній парі відключене колодкове (дискове) гальмо. Порушуючи ці вимоги, водій бере на себе відповідальність за можливі наслідки.
Усі види гальм діють тільки при наявності напруги 24 В. Тому при гальмуванні ні в якому разі не можна відключати вимикач керування, вимикач (автомат) мотор-генератора або статичного перетворювача, а також опускати пантограф. Потрібно пам’ятати, що несправності в колах заряду батарей — низька напруга, надмірний струм заряду, коливання стрілок приладів, що вказує на нестабільність живлення кіл напругою 24 В, наявність некаліброваних запобіжників і т. п. — це потенційна небезпека відмови електродинамічного і магніторейкового гальм. Експлуатація вагонів з такими несправностями заборонена.
№83-84 (5145-5146), 18 жовтня 2003 року
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Трамвай |
Модели ПС: | Tatra-T3, Tatra-T6B5, КТМ-5 |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.