Метро. Станции и сооружения. Станция "Академіка Павлова"
Общие сведенияИсторияХроникаСхемыСтанции и сооруженияПодвижной составСтатистикаАудиоДокументы, книги, публикацииКонтакты ]

ОписаниеМаршруты городского транспортаФотогалерея (3)Новости по теме (47)

<< На станцию "Академіка Барабашова" >> К списку станций << На станцию "Студентська" >>


Линия: Салтівська лінія
Дата открытия: 24.10.1986
Проектное название: Вулиця Академіка Павлова
Архитекторы: Спивачук В.А, Денисенко А.З, Чечельницкий П.Г.
Инженеры: Пашков П.Д, Денисюк Р.И.
Художники: Крылов Н.Л, Ястребов И.П.
Тип станции: Односводчатая, Мелкого заложения
Количество вестибюлей: 2 (працює тільки південний)
Мобильная связь: Kyivstar, Vodafone
Маршруты городского транспорта :(просмотреть более подробный перечень...)
Трамвай: 16, 16-А, 27

Станція знаходиться під вулицею Академіка Павлова, має розвинену систему пішохідних переходів, сходові марші яких розташовані поблизу зупинок наземного транспорту та основних напрямків руху пасажирів.

"Академіка Павлова" - склепінчаста станція, з двома вестибюлями. На відміну від інших склепіння тут зібране з об'ємних залізобетонних конструкцій та є основним архітектурним елементом, структурна пластика поверхні якого, у поєднанні з точковими світильниками та торшерами-покажчиками, розташованими на платформі, формують внутрішній простір станційної зали. Образне рішення органічно доповнюють декоративні мозаїчні композиції зі смальти, які розташовані групами на колійних стінах. Вони присвячені науці та науковим відкриттям видатного вченого І.П. Павлова у різних галузях знань - фізіології, біохімії, психології. В обробці стін застосований сірий мармур Уральського родовища, підлога набрана з плит сірого та чорного граніту. У північному вестибюлі знаходиться бюст академіка.

Платформенна ділянка станції "Академіка Павлова" повнозбірна, складається з опорних частин, верхнього та зворотного склепінь. Верхнє склепіння у свою чергу зроблено з трьох елементів, що мають поздовжні порожнисті канали - вони використовуються для пропуску освітлювальної та іншої проводки. Вага окремих елементів не перевищує десяти тонн. Стикування елементів здійснювалося петлевими випусками арматури, шляхом омонолічування їх бетоном. Подібне застосування збірної конструкції склепіння замість монолітної дозволило досягти значної економії бетону та металу.

Через станцію "Академіка Павлова" проходить багато студентів, оскільки в безпосередній близькості від неї розташовані студентські гуртожитки та філія автодорожнього університету. Поруч зі станцією також знаходиться великий торговельний комплекс.

Станція має два вестибюлі. Щоправда, один із них був закритий протягом 12 років – з 1992 по 2004 рік. Північний вестибюль станції було закрито через низький пасажиропотік, але через десятиліття кількість пасажирів зросла, що було пов'язано з появою низки торгових установ біля станції метро. У грудні 2004 року північний вестибюль, який має лише один вихід на поверхню, що веде у бік студентських гуртожитків 519-го мікрорайону та навчального корпусу Автодорожнього університету, був відкритий для пасажирів. Проте майже через п'ять років, 3 серпня 2009 року, вестибюль був закритий знову.

© Андрій Бутковський, 2005-2023


Общие сведенияИсторияХроникаСхемыСтанции и сооруженияПодвижной составСтатистикаАудиоДокументы, книги, публикацииКонтакты ]