Трамвай. Хроника
[ Общие сведения | Конка | Хроника | Маршруты | Схемы | Подвижной состав | Фотогалерея | Горэлектротранс ]
[ 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 ]
-
23 марта 1919 г.Остаточно припинено рух харківської конки.
-
01 сентября 1919 г.Харківська міська управа повідомила, що нею для будівництва та перебудови місцевого трамвая найнятий відомий інженер Володимир Радциг, який будував зокрема трамвайні господарства Царицина, Воронежа та Баку.
-
27 октября 1919 г.В урочистій обстановці було дано старт руху електричного трамвая по Катеринославській вулиці від Павлівського майдану до вокзалу Південних залізниць. Трамвай замінив на цій ділянці конку.
-
28 ноября 1919 г.На трамвайних вагонах вперше було розміщено рекламу.
-
24 июня 1921 г.Відновлено рух трамвая від майдану Рози Люксембург вулицями Свердлова та Олександрівською до Вокзалу Південних залізниць.
-
июль 1921 г.Відновлено трамвайний рух Панасівською лінією від майдану Рози Люксембург до Альбівського провулка.
-
август 1921 г.Відновлено рух Петінською та Греківською лініями трамвая.
-
1922 г.Управління Харківської міської залізниці перейменовано на Підприємство комунальних електричних залізниць.
-
27 января 1922 г.Відновлено рух Пушкінською лінією трамвая до так званого "зимового" кільця на перетині вулиць Сумської та Госпітальної (Миколи Хвильового). Рух трамваїв до місьпарку відновлено наступного, 1923 року.
-
март 1922 г.Петінське та Піскунівське депо випускають на лінію 36 моторних та 26 причіпних вагонів.
-
25 марта 1922 г.Відновлено трамвайний рух Кузінською та Цвинтарною (Озерянською) вулицями.
-
27 сентября 1922 г.Відновлено трамвайний рух Клочківською вулицею до Річкового провулка. Лінія Іванівською вулицею не відновлювалася. Відновлено трамвайний маршрут № 2 (Клочківська – Майдан Рози Люксембург).
-
12 ноября 1922 г.Відкрито рух трамвайних вагонів електрифікованою та переобладнаною лінією конки, що проходила від Павлівського майдану Торговим провулком, вулицями Мар'їнською та Москалівською до Основ'янського мосту.
-
01 марта 1923 г.Відкрилася школа фабрично-заводського учнівства (ФЗУ). За столи навчальних класів сіли перші 35 юнаків та дівчат. Школа ФЗУ готувала спеціалістів для основних підприємств комунального господарства міста, зокрема для трамвая.
-
26 августа 1923 г.Плату за проїзд у міському трамваї збільшено з 10 до 15 рублів за кінець.
-
сентябрь 1923 г.Трамвайну лінію з провулку Короленка перенесено на майдан Тевелєва
-
12 сентября 1923 г.Плата за проїзд у міському трамваї збільшена з 15 до 20 рублів за кінець. Попереднє підвищення вартості проїзду з 10 до 15 рублів відбулося лише 2,5 тижнями раніше.
-
23 сентября 1923 г.Відкрито трамвайний рух електрифікованою та переобладнаною лінією конки, що проходила вулицями 1-го травня та Старомосковською (Героїв Харкова) до Червонозаводського театру (БК ХЕМЗ).
-
01 декабря 1923 г.Вартість проїзду у трамваї підвищується зі 100 до 125 рублів.
-
10 декабря 1923 г.Вартість проїзду у трамваї підвищується зі 125 до 150 рублів.
-
10 августа 1924 г.Міськкомгоспом розпочато роботи з подовження Плеханівської трамвайної лінії до заводу Герлях та Пульст, на базі якого планувалося відкрити трамвайні майстерні.
-
08 ноября 1924 г.Відкрито трамвайну лінію від Основ'янського мосту вулицями Жовтневої Революції (Москалівська) та Балашовською (Академіка Богомольця) до Новоселівки. Відкрито трамвайний маршрут №7 (Майдан Рози Люксембург – Новоселівка).
-
~ январь 1925 г.Будівля колишнього готелю "Кам'яний стовп" на майдані Рози Люксембург (нині - Павлівський майдан) переобладнана під Центральну станцію комунального трамваю.
-
1926 г.Ухвалено рішення перевести харківський трамвай з вузької (1000 мм) на широку (1524 мм) колію.
-
1926 г.На підприємстві комунальних електричних залізниць замість служби "Токопровід" було створено службу електрогосподарства.
-
15 марта 1926 г.Розпочалося будівництво Головних трамвайних майстерень по Уральській вулиці (майбутній ВАРЗ ХТТУ).
-
1927 г.Керівником Підприємства комунальних електричних залізниць призначено Лебедєва Михайла Васильовича.
-
февраль 1927 г.Вийшов перший номер багатотиражної газети "Червоний трамвайник" (1956-2007 рр. - "Харківський електротранспорт").
-
апрель 1927 г.Підготовлено першу групу (11 осіб) жінок-вагоновожатих. Першою повела свій трамвайний поїзд А. І. Єфименко-Каблицька.
-
июль 1927 г.Закінчено прокладання перших трамвайних ліній широкої колії: лінії від Червонозаводського театру до заводу "Серп і Молот", а також службової лінії вулицями Польовою та Уральською до нових трамвайних майстерень.
[ Общие сведения | Конка | Хроника | Маршруты | Схемы | Подвижной состав | Фотогалерея | Горэлектротранс ]